kokemuksia Barbro Luomasta???

mennäkö vai ei mennä

Onko kenenlläkään kokemuksia kyseisestä homeopaatista? Onko pätevä? Hänellä on kaiketi käytössä se Best systems laite? Onko sitten uskominen tämän laitteen "diagnooseihin"? Eli meneekö rahat hukkaan, vai saako tosiaankin apua häneltä?
Kiitän näin etukäteen

5

2551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saatsa

      Kävin ihottumani takia Barbron luona Kemissä, laite oli semmonen et kapula käteen ja B. mittaili semmosella kynällä sormenpäitä ja varpaita. Kone ilmoitti puutteet ja " sairaudet" sen pohjalta määräsi lääkkeet ja luontaistuotteet. Minä ostin kaikki määrätyt ja vältin tiettyja ruokia ja kyllä se auttoi. Olen saanut ihottuman kuriin, enemmän minä uskon homeopaattiin kuin tavalliseen puoskariin joka määrää kortisonia joka vaivaan, olen käynyt niilläkin ja käyttänyt kortisoneja ja kaiken maailman perusrasvat.Sinuna menisin kokeilemaan ei se minusta niin kallista ollut. Kemis on kalliimpiki homeopaatti.

      • HMKV

        Minäkin olen käynyt ihottuman vuoksi Barbron vastaanotolla. Kyseli aluksi kaikenlaista, sitten teki silmistä iirisanalyysin ja sitten sillä laitteella "mittasi". Sain homeopaattiset lääkkeet kotiin postin kautta ja kyllä auttoivat. Myöhemmin sain apua muuhunkin vaivoihin ja kerran pelkällä puhelinsoitolla lääkkeet postissa, kun oli hätätilanne. Ja silloinkin sain avun. Suosittelen!


    • mainitaan, mutta

      hei
      vähän erikoiselta tuntuu, että nimiä mainitaan mutta ehkäpä asia on ok.

      Kävin B Luoman vastaanotolla kauan sitten. Sen jälkeen vakuutuin, että homeopaattiset aineet todellakin tehoavat, olipa niissä sitten vain yksi molekyyli sitä 'lääkeainetta' per pullo!
      Mitenkään muuten en voi selittää sitä elimistöni reaktiota homeopaattiseen aineeseen.

      On olemassa lääkäreitäkin, jotka ovat perehtyneitä homeopaattiseen lääketieteeseen. Jopa Suomessa! Ainakin Hesassa. JOspa lääkärille meno tuntuisi sinusta turvalliselta, mieti sitäkin yhtenä vaihtoehtona.

      En usko, että kukaan saa ja voi määrätä mitään 'lääkkeitä' homeopaattisia tai muita aineita hoidettavaa näkemättä. Toinen asia on, jos on käynyt vastaanotolla ja tarvitsee lisää jotain.

      Sanottiinpa homeopatiasta mitä tahansa, itse olen oman kokemukseni kautta vakuuttunut sen toimivuudesta.

      Ihminenhän on niin paljon enemmän kuin mitä laitteillamme toistaiseksi pystytään mittaamaan ja kartoittamaan. - Esim solutasolla tapahtuvasta toiminnasta ei tiedetä läheskään kaikkea, vaan tutkimusta tapahtuu kaiken aikaa. Onneksi myös edistysaskeleita, kuten esim syövän hoidossa.
      Ei siis unohdeta, että meihin vaikuttaa - ja meissä vaikuttaa - paljon muukin kuin mitä vielä ymmärrämme.

      • Aurum

        Olet ihmettelyinesi ihan oikeassa. Ymmärrän, että joku mielellään haluaa suositella hyväksi havaitsemaansa hoitajaa, mutta koska en ole aikaisememminkaan palstalla toivonut markkinoitavan minkään firman tai yksityisen ihmisen palveluksia, toivoisin edelleenkin nimien käyttöä rajoitettavan. Ainakin olisi hyvä saada nimen julkiseen käyttöön ja täällä arviointiin ja arvosteluun asianomaisen lupa. Parempi tapa olisi laittaa tälle palstalle sähköpostiosoite, jota kautta ko. suositusten vaihtoa voitaisiin sitten jatkaa yksityisesti.


    • Maui

      Kävin joitakin vuosia sitten Luomalla, ongelmana oli poskiontelontunlehdukset ja jatkuva nuhaisuus. Mulle tehtiin sillä BestSystemillä mittaus, ja sain ruokavalio-ohjeet ja jotain rakeita, joita otin pari kertaa. Auttoi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe