kokemuksia Barbro Luomasta???

mennäkö vai ei mennä

Onko kenenlläkään kokemuksia kyseisestä homeopaatista? Onko pätevä? Hänellä on kaiketi käytössä se Best systems laite? Onko sitten uskominen tämän laitteen "diagnooseihin"? Eli meneekö rahat hukkaan, vai saako tosiaankin apua häneltä?
Kiitän näin etukäteen

5

2821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saatsa

Kävin ihottumani takia Barbron luona Kemissä, laite oli semmonen et kapula käteen ja B. mittaili semmosella kynällä sormenpäitä ja varpaita. Kone ilmoitti puutteet ja " sairaudet" sen pohjalta määräsi lääkkeet ja luontaistuotteet. Minä ostin kaikki määrätyt ja vältin tiettyja ruokia ja kyllä se auttoi. Olen saanut ihottuman kuriin, enemmän minä uskon homeopaattiin kuin tavalliseen puoskariin joka määrää kortisonia joka vaivaan, olen käynyt niilläkin ja käyttänyt kortisoneja ja kaiken maailman perusrasvat.Sinuna menisin kokeilemaan ei se minusta niin kallista ollut. Kemis on kalliimpiki homeopaatti.

• HMKV

Minäkin olen käynyt ihottuman vuoksi Barbron vastaanotolla. Kyseli aluksi kaikenlaista, sitten teki silmistä iirisanalyysin ja sitten sillä laitteella "mittasi". Sain homeopaattiset lääkkeet kotiin postin kautta ja kyllä auttoivat. Myöhemmin sain apua muuhunkin vaivoihin ja kerran pelkällä puhelinsoitolla lääkkeet postissa, kun oli hätätilanne. Ja silloinkin sain avun. Suosittelen!

• mainitaan, mutta

hei
      vähän erikoiselta tuntuu, että nimiä mainitaan mutta ehkäpä asia on ok.

Kävin B Luoman vastaanotolla kauan sitten. Sen jälkeen vakuutuin, että homeopaattiset aineet todellakin tehoavat, olipa niissä sitten vain yksi molekyyli sitä 'lääkeainetta' per pullo!
      Mitenkään muuten en voi selittää sitä elimistöni reaktiota homeopaattiseen aineeseen.

On olemassa lääkäreitäkin, jotka ovat perehtyneitä homeopaattiseen lääketieteeseen. Jopa Suomessa! Ainakin Hesassa. JOspa lääkärille meno tuntuisi sinusta turvalliselta, mieti sitäkin yhtenä vaihtoehtona.

En usko, että kukaan saa ja voi määrätä mitään 'lääkkeitä' homeopaattisia tai muita aineita hoidettavaa näkemättä. Toinen asia on, jos on käynyt vastaanotolla ja tarvitsee lisää jotain.

Sanottiinpa homeopatiasta mitä tahansa, itse olen oman kokemukseni kautta vakuuttunut sen toimivuudesta.

Ihminenhän on niin paljon enemmän kuin mitä laitteillamme toistaiseksi pystytään mittaamaan ja kartoittamaan. - Esim solutasolla tapahtuvasta toiminnasta ei tiedetä läheskään kaikkea, vaan tutkimusta tapahtuu kaiken aikaa. Onneksi myös edistysaskeleita, kuten esim syövän hoidossa.
      Ei siis unohdeta, että meihin vaikuttaa - ja meissä vaikuttaa - paljon muukin kuin mitä vielä ymmärrämme.

• Aurum

Olet ihmettelyinesi ihan oikeassa. Ymmärrän, että joku mielellään haluaa suositella hyväksi havaitsemaansa hoitajaa, mutta koska en ole aikaisememminkaan palstalla toivonut markkinoitavan minkään firman tai yksityisen ihmisen palveluksia, toivoisin edelleenkin nimien käyttöä rajoitettavan. Ainakin olisi hyvä saada nimen julkiseen käyttöön ja täällä arviointiin ja arvosteluun asianomaisen lupa. Parempi tapa olisi laittaa tälle palstalle sähköpostiosoite, jota kautta ko. suositusten vaihtoa voitaisiin sitten jatkaa yksityisesti.

• Maui

Kävin joitakin vuosia sitten Luomalla, ongelmana oli poskiontelontunlehdukset ja jatkuva nuhaisuus. Mulle tehtiin sillä BestSystemillä mittaus, ja sain ruokavalio-ohjeet ja jotain rakeita, joita otin pari kertaa. Auttoi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      79
      4468
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3105
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      3091
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      400
      2179
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      219
      1296
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1203
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1064
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      63
      1056
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe