Minä olen aurinko-Rapu ja nouseva-Oinas (kuulostaa tyhmältä kun sanoo tuon)
Tiedättekö ketään julkkista kellä olisi tällaista yhdistelmää tai ketään julkkista kuka olisi nouseva Oinas?
Sen tiedän, että Heather Locklear on aurinko-Vaaka ja nousu-Oinas, ja Martina Navratilova on aurinko-Vaaka ja myös Oinas nousu.
Nousevat Oinaat
4
2245
Vastaukset
- oinatar
Hei!
Täällä taas toistepäin =) Olen aurinko oinas ja nouseva rapu.
Kuuluisuuksista aurinko rapuja ja nousevia oinaita ovat ainakin Isabelle Adjani, Bill Cosby.
Nousevia oinaita taas ovat mm. Helmut Kohl, Heather Locklear, Samantha Fox, Joan Collins, Prinsessa Margaret, David Spade, Gene Simmons, John Lennon, Richard Burton, Bo Derek, Bette Midler, Sammy Davis Jr, Shakira, Chris Rock, Ariel Sharon.
Suomessa nouseva oinas on kuulema harvinainen.- Suomessa noussut oinas
Kauriille isketään nousevaksi oinas, saadaan perkeleen itsepäinen, impulsiivinen sulkeutunut avoin, hiljainen, puhelias sekasikiö. Tuplatyönarkomaani ja tuplatupla.
Tupla-äh. - Migaz
Thank ya very many, Oinatar. Siinäpä tuli nimiä kerrakseen. John Lennon ja Shakira nousevia oinaita, aika kiva?!
- Samperi2014
Minkälainen ihminen on nousu oinas kuu neitsyt aurinko kaksonen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785168
- 764129
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2723885- 1363277
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3912926- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 492079
- 1111959