Minä olen aurinko-Rapu ja nouseva-Oinas (kuulostaa tyhmältä kun sanoo tuon)
Tiedättekö ketään julkkista kellä olisi tällaista yhdistelmää tai ketään julkkista kuka olisi nouseva Oinas?
Sen tiedän, että Heather Locklear on aurinko-Vaaka ja nousu-Oinas, ja Martina Navratilova on aurinko-Vaaka ja myös Oinas nousu.
Nousevat Oinaat
4
2235
Vastaukset
- oinatar
Hei!
Täällä taas toistepäin =) Olen aurinko oinas ja nouseva rapu.
Kuuluisuuksista aurinko rapuja ja nousevia oinaita ovat ainakin Isabelle Adjani, Bill Cosby.
Nousevia oinaita taas ovat mm. Helmut Kohl, Heather Locklear, Samantha Fox, Joan Collins, Prinsessa Margaret, David Spade, Gene Simmons, John Lennon, Richard Burton, Bo Derek, Bette Midler, Sammy Davis Jr, Shakira, Chris Rock, Ariel Sharon.
Suomessa nouseva oinas on kuulema harvinainen.- Suomessa noussut oinas
Kauriille isketään nousevaksi oinas, saadaan perkeleen itsepäinen, impulsiivinen sulkeutunut avoin, hiljainen, puhelias sekasikiö. Tuplatyönarkomaani ja tuplatupla.
Tupla-äh. - Migaz
Thank ya very many, Oinatar. Siinäpä tuli nimiä kerrakseen. John Lennon ja Shakira nousevia oinaita, aika kiva?!
- Samperi2014
Minkälainen ihminen on nousu oinas kuu neitsyt aurinko kaksonen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346