Ostin juuri Saksasta 406 Pösön vuosimalli - 97 ja ajettu 100.000 ja huolotkirjassa kaikki leimat Peugeotilla tehty yms eli kilometrit näyttäisivät täsmäävän. Toisaalta myös auton kunto on lähestulkoon kuin pakasta vedetty.
Mietin vain että voikohan huoltokirjan perusteella luottaa että jakohihna on vaihdettu kun siitä ei ole erillistä merkintää ja mikä on tällaisen 2.0 koneella varustetun bensa 406:n jakohihnan vaihtoväli. Joku sanoi että 70.000 joku sanoi että 100.000 ja joku 120.000. Miten on???
Saksan 406 ja jakohihna
16
3699
Vastaukset
- on 100.000
kilometriä. Hihna maksaa rullineen n. 100 e.
- tarkastapa kirjasta
Isossa Kirjassa (TM) ilmoitetaan selvästi nokkahihnan vaihtoväliksi 120 000km tai neljä vuotta kumpi ennemmin tuleekaan.
- leimoineen 50e
et silleen,autollasi on ajettu todellisuudessa 280tkm joka on pösölle paljon,mutta kaikken pahinta on autosi kolaritausta et silleen.
- neellis te
et silleen et silleen et silleen et silleen et silleen et silleen et silleen et silleen = aivosoluja 35 ja puoli
- Pesoska
...
- tarkistaa
Joissain yläkoppa pikakiinnityksellä, painetaan jousitappia, jakohihnan yläkoppa pois, jos hihna sopivan kireällä, silloin mitä ilmeisimmin vasta vaihdettu
Jos selvä löysä, silloimpa vain uusi hihna
Jos koppa hankalasti itselle kiinni,(toiset taas ihan normaali ruuvi kiinnitys) voisi vähän raottaa ja siitä koitella jollain- sukkanauhaveto
Moni nykyauto on jo siirtynyt aikoja sitten ketjuun jakopäässä , kuten Nissan ja kestää , ja kestää , ja kestää ikuisesti.
- taaksepäin
sukkanauhaveto kirjoitti:
Moni nykyauto on jo siirtynyt aikoja sitten ketjuun jakopäässä , kuten Nissan ja kestää , ja kestää , ja kestää ikuisesti.
keksi jotain uutta!
T:Columbo - ketju
taaksepäin kirjoitti:
keksi jotain uutta!
T:ColumboTaannoin TM:ssa oli juttua, että nykyiset nokkaketjut ovat täysin eri planeetalta kuin ne 60-luvun ketjut, joten ajassa ei ole menty taksepäin. Tai sitten sinulla on Opel, joissa on katkeava nokkaketju 2,2 -litran koneissa.
- puhuu
ketju kirjoitti:
Taannoin TM:ssa oli juttua, että nykyiset nokkaketjut ovat täysin eri planeetalta kuin ne 60-luvun ketjut, joten ajassa ei ole menty taksepäin. Tai sitten sinulla on Opel, joissa on katkeava nokkaketju 2,2 -litran koneissa.
koekaniini lukemastaan TM:n jutusta saitko irti siitä mitään muuta?
- nissanissa
sukkanauhaveto kirjoitti:
oli ketju vuosimalllissa 97, kuten tässä jutussa oli kyse?
- saksassa
suomen veroineen 1500e peli,mutta eihän rikkaat pösöllä ajakkaan.
- minulle heti
5 kappaletta näin alkuun tuohon hintaan
- mietit
että koska katkee ja koska paukahtaa.
Saksalaista rulettia.- ostit
kumilanka vetosen auton...
- Anonyymi
vaikka hihna materiaalia on, on sillä tyypillä joka istuu penkin ja ratin välissä apljon merkitystä sille, kauanko hihna kestää,
itse ajelen nyyt 406 v6 pösöllä, jonka edellisestä hihnanvaihdosta on kulunut 9v kilometrit ei ole vielä eli 120000 täynnä,
joten en vielä aio vaihtaa, olen kyllä katsonut hihnaa,
ihan priimalta näytti, ei ollu rispaantunu, eikä hampaita irronnu,
ehkä katson kauanko se kestää, autojahan on netti täynnä ja muuallakin,
jos hihna pettää, enkä viitsi korjuuttaa enää konetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882