Nykyisessä 330:ssa on (virallisten tietojen mukaan) 15mm laskettu alusta vakiona. Onko se ollut sitä myös aikaisemmassa E46 328 mallissa? Vai onko siinä sama alusta kuin 323:ssa?
Madallus
5
1760
Vastaukset
- Juha
Mulla on itellä 323Ci ja ostin sen käytettynä. Varusteisiin oli listattu M-sport alusta, joka on 15mm matalampi kuin normaali. Jännää tässä on se että kun olen nyt haeskellut toimivaa alustaratkaisua (madallus myös mielessä) niin kuulee mitä ihmeellisempiä faktoja. toisen tiedon mukaan kaikki coupet ovat varustettu M-sport alustalla kun taas toisen tiedon mukaan se on lisävaruste. Kaikki jousi / iskari valmistajat kertovat eri tietoja.
Taitaa mennä siihen että ostan KW:n tai Konin korkeussäädettävän alusta (noin 1200 eur), niin saa alustan mieleisekseen.
Toisaalta ei tekisi mieli kajota todella erinomaiseen M-sport alustaan, mutta minkä teet kun silmä ei totu niihin rakoihin lokarin ja renkaan välissä. ( on muuten pelkästään etujousituksen ongelma, takana näyttää hyvältä)- Baijeri
vaan pelkät etujouset. Yks jannu vaihto Ci:n eibachin jouset eteen ja johan hävis se joutavanpäiväinen rako edestä. Ajotuntumasta en osaa sanoa, kun en ajanut sillä madalluksen jälkeen.
- Juha
Baijeri kirjoitti:
vaan pelkät etujouset. Yks jannu vaihto Ci:n eibachin jouset eteen ja johan hävis se joutavanpäiväinen rako edestä. Ajotuntumasta en osaa sanoa, kun en ajanut sillä madalluksen jälkeen.
Oon noita Eibachin jousia kattellut. Tietää ainakin että on sieltä parhaasta päästä.
Tosin ilmoittavat madallukseksi muistaakseni 25 mm ja ainoastaan etupäähän. Eli silloinhan se juuri tekisi sen mitä kaipaan, tosin väittäisin että rako on nyt 50-60 mm. Jos tunnet ko. tyypin, niin anna vaikka puhelin numero tai jokin yhteystieto.
[email protected] - H&R
Juha kirjoitti:
Oon noita Eibachin jousia kattellut. Tietää ainakin että on sieltä parhaasta päästä.
Tosin ilmoittavat madallukseksi muistaakseni 25 mm ja ainoastaan etupäähän. Eli silloinhan se juuri tekisi sen mitä kaipaan, tosin väittäisin että rako on nyt 50-60 mm. Jos tunnet ko. tyypin, niin anna vaikka puhelin numero tai jokin yhteystieto.
[email protected]osta h&r jouset 55mm/35mm ja bilstein sprint iskarit... toimii!! kato d&W luettelo...
ette te ny tosissaa suosittele laittaa etee laskujousia ja taakse vakioita!! tolla yhdistelmällä ei oo mitään tekemistä ajettavuuden kanssa!!!
- ...
iskarit on ainaki eriit... varmasti myös jouset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275