tehtaantyttö

silminnäkijä

Työpaikallamme erässä tehtaassa on nainen,jolla on aikamoinen munahaukan maine.Pidin niitä vain juttuina,kunnes kerran yövuorossa,kun olin menossa tauolle taukotilaan miesten puolelle,huomasin hänet erään naapuritehtaan miehen kanssa menossa naisten taukotilaan.He kävelivät supatellen ja hiljaa naureskellen,eivätkä huomanneet minua.He sulkeutuivat huoneeseen ja se siitä silläerää.Kerran oli saunailta,jossa oli tehtaan porukkaa ja myös tämä naapuritehtaan mies.Kuinka ollakaan puhe kääntyi ennenpitkää myös tähän tapaukseen,josta aiemmin kerroin.Kännissä oltiin tietty.Hän kertoi ihan suoraan hetken emmittyään,että oli käynyt naimassa tätä munahaukkaa naisten taukotilassa muutamaan otteeseen,mutta sit ymmärsi lyödä jarrut päälle,koska oli kuiteskin perheellinen.Oli tosin tämä nainenkin.Sanoi vielä,ettei ole ainoa siellä vieraillut...Eihän tässä tarinassa juuri seksiä ollut,mutta kuiteskin tosi ja kertoo,että työpaikoillakin naidaan..

2

20073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräässä

      yli 2000 henkeä työllistävässä keskisuomalaisessa puljussa aikanaan oli mimmit yövuorossakin siivoomassa . Siel oli muutama semmonen käytävävessä , yhdenhengen tyyppiä ja erään niistä pytty oli mennyt tukkoon yhen yön jälkeen ja sieltä rassattiin aamulla muutama paketillinen kortonkeja hajulukon mutkasta , välillä oli kuulemma jono ollu pukille sinne vessaan . Loppu yö-siivoomiset naisilta kuulemma lyhyeen , vanhoollista porukkaa istuu meinaan päättämässä vieläkin firman asioita .

      • kertoi itse

        Meillä on tapana kiihottaa toisiamme kertomalla entisistä seksikokemuksistamme toisillemme.
        Minua kiihotti erikoisesti kunmuija kouluaikana oliyösiivoojana eräässä yrityksessä.

        Hän oli tavannut mukavan kaverin töissä ja pian jossain tyhjässä toimistossa oli naintihommat käynnissä. Poika oli kuitenkin leuhkinut kavereilleen sillä seurauksella´, että lähes joka yö oli ollut vitun vonkaajia. Sanoi, että sinä kesänä oli alapää arkana aika usein.

        Viimeisenä yönä oli sitten rohkeastoi kysynyt miehiltä, jos olisivat yhtäaikaa. Siitä viisi miestä yhdessä ja vuoron perään oli työntänyt armastani kaikkiin reikiin. Ja minulla seisoi ja lujaa. Rakastelun aikanakin hän kuiskii:
        "kuvittele kulta jos..."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe