Taivaan kartta

Olen nyt muutaman kerran kuullut tuon Anne Mattilan "Taivaan kartta"- nimisen laulun ja mun mielestä se on tosi hyvä.
Aikaisemmin en niin kovin ole noista Anne Mattilan biiseistä välittänyt, kun niissä on ne sanat olleet sellaisia että jankutetaan muutamaa lausetta esim. "Enkeleitä onko heitä" tai sitten vähän omituiset sanat esim. " Perutaan häät". Mutta tuossa "Taivaan kartassa" on kyllä nätit ja koskettavat sanat ja sopivan vaihtelevat. Sävelkin on tarttuva. Tässä laulussa kuulee ,että Anne todella osaa laulaa kauniisti ja soinnukkaasti.
Kovin paljoa en ole Anne lauluja kuullut, mutta niistä mitkä olen kuullut, niin just tämä "Taivaan kartta" on mun mielestä paras.

2

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin se homma etenee..

Se tarvii vaan sopivan hetken ja kappaleen, niin olet myytyä naista.

Jos saat kuunneltua kappaleet
      Viimeinen kyynel
      Rannalla kyynelten meren
      Aina jälki jää ja
      Mennyttä aikaa,

Saatat alkaa olemaan Annesta toista mieltä.

Tämä on Annen paras levy tähän astisista, vaikken oikein ymmärrä kappaletta: 'VILLIINNYTTIIN.'
      Reiskan kans se onb jotenkin väkinäinen. Ei mun makuun.

Ja nyt salille..

Mukavaa päivänjatkoa..

En ehi nyt käydä kirjautumisen kautta, mut tunnistatte minut PILTTUUNA

• Saapas

Itseasiassa olen kuullut tuon biisin (ja paljon monia muita Annen biisejä) monia monia kertoja. Aina yhtä hyvän tuntuinen. Vaan niihän Annen (lähes) kaikki biisit ovat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe