Kuuntelin tässä Eija Kantolan uuden levyn. Osaksi pidin siitä, mutta osaksi en. Eijahan on kyllä pitkän linjan artisti ja en epäile hänen uskottavuutta, mutta kai sitä toivois Eijalta vähän perinteisempää tyyliä..Sitä toivois Vanhan swingin ja Louien kaltaisia helmiä.. Kommentteja
Eija Kantolasta..
3
289
Vastaukset
- Käppänä Ukko
Me tavalliset tallaajat helposti sorrutaan kritisoimaan artistin levyttämiä lauluja, milloin mistäkin.
Kuitenkin hyvin harvalla nyky artistilla on oikeasti mahdollisuus vaikuttaa siihen mitä hän saa levytettäväkseen.
Kappaleet kyllä viimekädessä valitsee tuottaja. Ja jos tuottaja on myös säveltäjä/sanoittaja, niin ei ole kovinkaan vaikea arvata mitä silloin levytetään.
Levyn materiaali ei välttämättä ole ollenkaan sitä, mitä ko. solisti olisi itse halunnut levyttää. mutta täytyy mennä välillä eteenpäin ja tehdä jotain uutta. Itse pidän eniten kyllä "Yössä sielujen" ja "Ilmaan noussut oon" tyylisestä Kantolasta. Kuitenkin uudella levyllä tosi hyviä biisejä.
- Kamikaze Zero
Samaa míletä. Hyviä kappaleita ja voittaa kokonaisuutena Erikssonin uuden albumin tämä "Legendaa". Ilmaan noussut oon on todella hyvä ja täytyy myöntää että Kantolalla oli ehkä enempi fiilistä just vanhoissa levytyksissä, mutta hyvä tuo uusikin on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017453
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835082- 794879
- 1324278
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103068- 522709
- 402616
- 532257
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102231Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850