Kertokaa kokemuksia kyseisestä autosta,onko hyvät jalkatilat takapenkillä ja millainen auto on käytössä?
Peugeot 306 farmari
10
1780
Vastaukset
- Teknikko.
en huolisi mopoista peliä edes ilmaiseksi,koska kyseinen malli on jo kestotesteissäkin todettu vikatilastojen johtajaksi.
- Columbo..
kummoinen teknikko!!
- kokemusta
Auto on todella hyvä ajaa, paljon parempi kuin esim. uusi Corolla.
Melko huoleton käyttöauto. Käyttökuluiltaan ei ihan halvimmasta päästä.
Takapenkinjalkatilat on kohtuulliset, uudemmissa saman kokoluokan autoissa on toki isommat. - kokemusta
Ihan hyvä peli. Itsellä ollut -95 (180tkm)eikä mitään vikaa. "Teknikko ei varmaan oo auto edes omistanut.
Tarkista kuitenkin keskuslukitus ja sähkölaitteet että toimivat. - hdi
Hyvin on pelannut. Itsellä HDi farkku vm. 2000 ja ajettu vähän yli 200tkm. Hyvä ajaa, parempi kuin moni uusi mitä olen koe-ajanut. Takana kohtalaisesti tilaa, ei kuitenkaan mikään tilaihme.
Raskaisiin kuljetuksiin autosta ei ole, perä painuu todella alas ja mutkassa saattaa tulla yllätys. Kokemusta on. Eli jos kuljetat paljon raskasta tavaraa perässä, silloin kannattaa katsoa muita merkkejä. Juttua oli asiasta vuoden 99 TM:n farmarivertailussakin, ettei ole omia keksintöjä.- Patu
Tuo takapään painuminen on ongelma 306:ssa farmarissa, mutta siihenkin on ratkaisu: Myynnissä on lisäjousia taka-akseliin jotka jäykistävät perää huomattavasti ja parantavat ajo-ominaisuuksia kovissa nopeuksissa(yli.100km/h) ja suurilla kuormilla. Lisäjousien hintaluokka on n.100€/pari/auto. Itsellä on nuo lisäjouset seuraavana hankintalistalla vaikka en kovin lujaa yleensä ajakaan tai suuria kuormia kuljetakaan.
- hdi
Patu kirjoitti:
Tuo takapään painuminen on ongelma 306:ssa farmarissa, mutta siihenkin on ratkaisu: Myynnissä on lisäjousia taka-akseliin jotka jäykistävät perää huomattavasti ja parantavat ajo-ominaisuuksia kovissa nopeuksissa(yli.100km/h) ja suurilla kuormilla. Lisäjousien hintaluokka on n.100€/pari/auto. Itsellä on nuo lisäjouset seuraavana hankintalistalla vaikka en kovin lujaa yleensä ajakaan tai suuria kuormia kuljetakaan.
Tuota en tiennyt. Täytyy katsoa motonetin sivuilta, että löytyisikö noita sieltä. Tulee jonkin verran kuljetettua painavaa tavaraa ja iso koirakin on aina mukana. Siis lisäjouset? Mitenkähän nämä tulee kiinni, autossahan on vääntösauvajousitus.
- Patu
hdi kirjoitti:
Tuota en tiennyt. Täytyy katsoa motonetin sivuilta, että löytyisikö noita sieltä. Tulee jonkin verran kuljetettua painavaa tavaraa ja iso koirakin on aina mukana. Siis lisäjouset? Mitenkähän nämä tulee kiinni, autossahan on vääntösauvajousitus.
Joo....lisäjouset on olemassa. En itsekään näin äkkiseltään muista missä noita myyntiin mutta juttua noista oli:
http://late.nwps.ws/peugeot/viewtopic.php?t=1746&highlight=lis%E4jouset
ja
http://late.nwps.ws/peugeot/viewtopic.php?t=536&highlight=lis%E4jouset
Lisäjouset asennetaan pohjaanlöyntikumien ja akseliston väliin. Ja motonetista itsekin olen katsellut,mutta ei ainakaan mun silmään sattunut osumaan.
- hyvä auto
Toimiva hyvä auto kokonaisuudessaan. Edellinen kirjoittaja moitti perän kantavuutta ja se on todella ongelma. Itse ratkaisin sen laittamalla lisäjouset alle. Ne vaikuttivat sitten tietysti myös ajo-ominaisuuksiin, mutta edelleen auto oli kyllä hyvä ajaa. Tämänhetkinen 406: n on kyllä omaa luokkaansa.
- Patu
Itse ostin pariviikkoa takaperin 306 1,9TD Breakin,vuosimallia 98,ajettu 294.tkm hintaan 4500€. Olen ollut erittäin tyytyväinen toistaiseksi autoon ja mielestäni hinta-laatu suhde 306:ssa on ehdottomasti kohdallaan. jalkatilat ovat mielestäni hyvät mutta eihän tuo tavaratila kokonsa puolesta pärjää isoille farmareille. Mielestäni auto on parhaimillaan pariskunnalle tai pienelle perheelle jotka joskus tarvitsevat enemmän kuljetustilaa tavaroille kuin mitä sedanissa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15811059
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452493- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6976Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952