Mikä on hermeliinin ihannepaino?
Mitä teidän hermeliininne painavat? :)
Itsellä hermupoika ja tuntuu, että mahaa on vähän liikaa.. xD Joten mikä ois sellanen "ihannepaino" ?
hermeliinin paino
5
1449
Vastaukset
- jopikani-91
Suosituspainoa on vähän hankala sanoa, riippuu yksilön koosta. Näyttelyissä 5p saa väliltä 0.81-1.31kg.
Meillä uros painaa tällä hetkellä 1.250kg ja vähän on pullukan oloinen, mutta senkin paino yleensä on siinä 1.18-1.2kg. Naaras, joka kooltaa hiukan pienempi, painaa normaalisti siinä
n. 1.1-1.15kg, mutta tällä hetkellä painoa on varmaan 1.3kg, kun sillä on 5vk poikanen.- Suvi
Mein mies kunnei ole mikään näyttely pupu tai muukaan. Ihan "kotipupu" vaan ;)
Ja painoa oli kesän lopussa hiukan päälle 2kg. Eli taitaa olla pikkasen liikaa? *nolo* - tzirp
Suvi kirjoitti:
Mein mies kunnei ole mikään näyttely pupu tai muukaan. Ihan "kotipupu" vaan ;)
Ja painoa oli kesän lopussa hiukan päälle 2kg. Eli taitaa olla pikkasen liikaa? *nolo*Mikäli kanisi on oikeasti hermeliini, eikä mikään eläinkaupan "hermeliini", on 2kg ehdottomasti liikaa! Hermeliini on n.kilon painoinen kani, joten 2kg on tuplapaino!
Vaikka kanisi ei näyttelyissä kävisikään, on paino silti pidettävä sopivana. Liikalihavuus on kanillekin terveysriski!
- Diettikansaa
2kg??!! Ihan liikaa! Nyt ota sellanen dietti, että 1rkl TÄYSREHUPELLETTIÄ päivässä ja lisäksi MUUTAMA LEHTI salaattia tai puolikas porkkana. Kuivaa heinää on aina oltava saatavilla sekä raikasta vettä. Olen itse pitänyt kaniani tuollaisella dietillä, jonka minulle opetti eläinkaupan myyjä. Suosittelen!!!
- hermeliiniomistaja
minulla on hermeliini kani mistä on ihan paperit ja sukukirja että voisin viedä näyttelyynki ja painoa on 1.9kg ja ei ole ees mahaa ..että kani on lihasta ja uros kani vielä on..että teidän kaninne on sitten pullukoita tai liia huono ulkoilutus ollu minun kani on vapaana aina ja häkin luukku auki yätä päivää.. ja toi on sit lihasta ei kannata vertaila ruikuli hermeliineihin /lihapulliin😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422856Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302489Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202313Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41202- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007