Mulla oli alkuraskaudessa samanlaista kutinaa alapäässä ja lääkärin mukaan se ei ole hiivaa. Nyt kutina on taas alkanut rv 35 ja vaivaa enemmänkin virtsa-aukon ympärystää. Valkovuotokin on vetisempää ja runsampaa. Onko muilla loppuraskauden odottajilla samanlaisia vaivoja? Käytän ceridal-öljyä mutta ei se tunnu auttavan paljoakaan.
loppuraskaus ja kutina siellä
5
4733
Vastaukset
- lumikki
..ihan samoja vaivoja.. viikko laskettuun aikaan. yhdyntäkin tuottaa aika kovia kirvelyjä yms. inhottavaa.. tällasta on ollut jo monta monta viikkoa! toivottavasti palaan vielä joskus siihen normaalitilaan, alkaa jo tympäseen koko kutina ja kirvely! voiskentelua sinne, kanssasisaria löytyy :)
- *äippeliini*
Mulla on ollut kutinaa siellä jo monta viikkoa ja raskaana olen 28 viikolla. Olen syönyt hiivalääkkeen,antibioottia, pessyt alapäätä lääkärin ohjeen mukaan Nicoral-shampoolla ja käyttänyt Daktacort-salvaa..Ihan suotta,mikään ei auta.
Kutina meinaa viedä järjen,sillä ei oo mitenkään kiva olotila =(
..En tiedä mitä tässä enään voi tehdä..toivottavasti en joudu kärsimään synnytykseen saakka... =((( - paperi
Jos ette ole vielä kokeilleet, niin mulle ainakin auttoi, kun rupesin olemaan kotona aina kun mahdollista, niin löysissä housuissa ilman pikkuhousuja. Jos epämiellyttävää, niin ainakin yöt kannattaa nukkua ilman pikkareita. (ja muutenkin suosia alusvaatteissa puuvillaa, välttää stringejä ja hajusteellisia pesuaineita sekä huuhteluainetta yleensä)
- minä
Mulla oli kans ihan hirveetä kutinaa ja runsaampaa valkovuotoa jokin aika sitten ja mainitsin asiasta neuvolassa.
Siellä sanottiin, että kannattaa kokeilla kaiken varalta Gyno-daktarin emätinpuikkoja jos kyseessä sattuisi tutkimuksista huolimatta olla hiiva.
Kun olin sen kuurin käyttänyt niin tilanne meni tosiaan sillä ohi eli mun ehdotus on et kokeilet tota Gyno-daktarinia vaikka lääkäri sanoi ettei kyse ole hiivasta (minullakaan ei pitänyt olla)...
Toivottavasti auttaa:) - Toinen tulossa
Apteekissa myytävää Canesten voidetta!
Myydään myös yhdistelmäpakkauksena emätinpuikon kanssa. On siis hiivalääke, mutta tämä voide varsinkin auttaa ihan alapään haavaumiinkin ja jos on iho hieman kuivahko sieltä. Itselläni auttoi kyllä. Kutina oli aivan kamalaa ja eipä kiinnostanut verillekkään alapäätä raapia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291701Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91546Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51260Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234