Onko kukaan tehnyt tai teettänyt tai ostanut ketjusahaan liitettävää ajuria, jonka avulla käsisahalla saa tukista lankkua?
ketjusahasta kenttäsaha
8
16222
Vastaukset
- Kaarjaa
Ko. laitteita myydään valmiina joten on turha keksiä enää uudelleen.
- Solosåg
http://www.logosol.se/webb/sagverk/2001a-solosagen_m7.php
Logosol i Finland
Representation
STAMMHOLZ OY
Laismiementie 10
49730 Muurikkala
Puh.: 05 345 8200
Faksi: 05 345 8209
Sposti: [email protected]- hemu
sahauslaite näytti kyllä tosi hitaalta muuten ihan hyvä idea jos vain on aikaa pelata noin. vaikka eihän aika minnekään lopu.
- PPP
no tuolaisen kyllä valmista itse
ei kun terä mootori ja kasa metallia ja mig!
ja hinta 1 kolmasossa- htur
Millainen - kuvaa tarkemmin, mitä maksaa ja miten?
- Omatekoinen
Toimiva,pelkistetty,mittalaitteella.Sahana Jonssi 621.Mitäpä siitä?
- htur
En tiedä mikä kone jonssi 621 tai mikä se oli? Ole vähän valistavampi. Ongelmana on tontilla paksut kuusi- ja haapapöllit, joita ei jaksa kuljettaa tien reunaan.
Olisi helpompi sahata paikalla, jos olisi kunnon väline. Tavallinen partner 521 ei suostu sahaamaan
pitkittäin. - Nimetön
htur kirjoitti:
En tiedä mikä kone jonssi 621 tai mikä se oli? Ole vähän valistavampi. Ongelmana on tontilla paksut kuusi- ja haapapöllit, joita ei jaksa kuljettaa tien reunaan.
Olisi helpompi sahata paikalla, jos olisi kunnon väline. Tavallinen partner 521 ei suostu sahaamaan
pitkittäin.Jonsered merkkinen isohko(62 kuutio cm:n)mootorisaha.Mun omatekemä kenttäsaha on alumiinitikkaiden päällä kulkeva vaunu,jossa on sahan korkeuden säätö,koko hoito sitten vielä pukkien päällä.Yksi vaunu olisi myytävänä: 260€.0400-882917.Muuten Sthilillä on ollut myynnissä jonkinlainen ohjuri kisko,joka laitetaan tukin kylkeen.Pitkittäin sahaukseen suosittelen esim.Husgvarna 257 uusi "kapea"ketju/laippa,7 hampainen vetopyörä ja ketjun viilaukulma n. 5 astetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324681Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152638Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642493Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252445- 321827
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321641Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501335- 661304
- 821241