Onko jollakulla kokemusta BMW 1150RT:stä, onko millanen ajaa ym ym. tietoo??
Itsellä olisi mahdollisesti hankintalistalla jos sais jostain vähän faktoja...
Onko kokemuksia
3
733
Vastaukset
- r65
bemarin osto kannattaa aina.vanhemmankin,tuo on jo high tech-sarjaa ja tosi on,että bemari on paras ajettava mitä olen kokeillut...
- Onni-Manni
En tiedä bemareista "mitään", ei ole ko merkki ollut koskaan haave listalla. Tämä ei tarkoita että moittisin pyörää,päin vastoi olen ihaillut uudempien bemarien teknisiä ratkaisuja ja muotoilua, jota voisi väittää omaperäiseksi ja rohkeaksi. Yllättävää saattaa olla kuulla että H-D ja britti pyörien rakentelu-lehti KOPTERIn uusimmassa numerossa on tyypitys BMW R1150R pyörällä. Ennakkoluuloistanne huolimatta ko pyörää kehuttiin kyseisessä artikkelissa, ei tainnut olla ainuttakaan moitteen sijaa. Tuli vaan mieleen että olisiko tuo pyörä lähellä sitä mallia josta kyselit. Itse kun en tidä noista R:stä T:stä mitään mutta numerot täsmäsivät. Eli kauppaan vaan lukemaan lehtihyllyjen väliin kyseistä lehteä,kannattaa se kyllä ostaakkin ;)
- Esa.V
R1150R on nk.nakumalli BMW:llä, ja mootorissa on hieman vähemmän tehoa kuin 1150 RT:ssä. Ja näin ollen RT onkin hieman raskaampi hallita (ajokunnossa n.280 kg)kävelynopeuksilla, mutta toki matkapyöräksi se onkin tarkoitettu suojaavine katteineen ,vakiona tulevine käytännöllisine sivulaukkuineen ja hyvällä vääntävällä koneella( 3000- 6500 r/min tasainen yli 90 Nm:n vääntö). Tässä uudessa mallissa kuudes (yli)vaihde tekee matkanteon vielä entistäkin mukavammaksi. Kone kiertää satasen mittarinopeudella n.3 tuhatta niinpä turhat värinät jäävät pois ja 25 litran polttoainesäiliöllä voi ajella halutessa jopa 400 km:n taipaleen ilman tankkausta. Ja absit tuovat ylimääräistä turvallisuutta kunhan vain "muistaa" käyttää niitä täydellä tehollaan tarvittaessa. Kun selkäytimeen on jäänyt aiemmista "tavallisista" pyöristä etekin liukkailla teillä jarrutetaessa tiettyä varovaisuutta jarrutarjonnassa.
Kyllähän tietty miinustakin löytyy: "perinteinen"nykiminen kaupunkinopeudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612