Led Zeppelin, ensimmäinen heavy-band!:)
Sen jälkeen ei ole oikeata heviä soitettu, eikä soiteta!
Oikeata heavya
6
1510
Vastaukset
- overdose
Mun mielestä Led Zeppelin ei ole koskaan heviä ollut! Aika kaukana hevistä... The Immigrant Song on varmaan ainoa hieman "hevahtava" kappale.
Led Zeppelin on pääasiassa Rock & Roll/Blues/Akustista rockia jotain folkrock yhdistelmiä... Siis Led Zeppelinin tyyliä ei pysty sanomaan yhdellä sanalla...
Ensimmäinen menestynyt heavy-bändi taisi olla Black Sabbath. Se on sitä alkuperäistä heavya!Siitä mikä on heviä voidaan väitellä maailman tappiin!
Kyllä Zeppeliniä pidetään hevin isänä, se ei ole mun mielipide:O
Black Sabbathia monet pitävät Blues-bändinä:O?:O!
Raskaan rockin diggareilla on aina ollut vaikeuksia myöntää heviä heviksi.
Kieltämättä hevi on vaikeasti määriteltävä, ja siihen liittyy tietynlaista "häpeää" tyyliin: En mä ainakaan mitään heviä diggaa, vaan Black Sabbathia ja Rainbowia, eikä ne ainakaan mitään heviä oo!!
Olen kuullut jonkun väittävän AC/DC:tä heviksi, mutta ei se mitään heviä ole, sehän on selvää hard-rockia:D
Mutta älä vaan kysy mitä eroa niillä on:O- traviss
riffraff kirjoitti:
Siitä mikä on heviä voidaan väitellä maailman tappiin!
Kyllä Zeppeliniä pidetään hevin isänä, se ei ole mun mielipide:O
Black Sabbathia monet pitävät Blues-bändinä:O?:O!
Raskaan rockin diggareilla on aina ollut vaikeuksia myöntää heviä heviksi.
Kieltämättä hevi on vaikeasti määriteltävä, ja siihen liittyy tietynlaista "häpeää" tyyliin: En mä ainakaan mitään heviä diggaa, vaan Black Sabbathia ja Rainbowia, eikä ne ainakaan mitään heviä oo!!
Olen kuullut jonkun väittävän AC/DC:tä heviksi, mutta ei se mitään heviä ole, sehän on selvää hard-rockia:D
Mutta älä vaan kysy mitä eroa niillä on:OItsekkin olen kuullut, että Led Zeppelin olisi
ensinmäinen hevi-bändi. En osaa sanoa, oliko eka, mutta ainakin ekojen joukossa.
Black Sabbathan aloitti blues-bändinä, mutta siirtyi raskaampaan ja minun mielipide, että Black Sabbath on kyllä raskaampaa kuin Led Zeppelin. Suosikki bändejä molemmat. - jkj
traviss kirjoitti:
Itsekkin olen kuullut, että Led Zeppelin olisi
ensinmäinen hevi-bändi. En osaa sanoa, oliko eka, mutta ainakin ekojen joukossa.
Black Sabbathan aloitti blues-bändinä, mutta siirtyi raskaampaan ja minun mielipide, että Black Sabbath on kyllä raskaampaa kuin Led Zeppelin. Suosikki bändejä molemmat.mutta kyllä black sabbath on kehittäny hevimusiikin ja nimenomaan niitten kitaristi tony iommi. elikkä sabbath on alkuperänen!!! \,,/
- Zoso
Zeppeliini ei oo hevyä!!!
- Meredith
Black Sabbath kehitti heavy metalin/hard rockin ja se joka väittää vastaan, on väärässä!!! Yksikään nykypäivän hm/hr bändi ei voi kieltää etteikö Black Sabbathilla olisi merkitystä heidän musiikkiinsa. Ilman Black Sabbathia heitä EI ole olemassa!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115077Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493322Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853069Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382298- 811797
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411550450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211474Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191149- 161109
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431077