Oikeata heavya

Led Zeppelin, ensimmäinen heavy-band!:)
Sen jälkeen ei ole oikeata heviä soitettu, eikä soiteta!

6

1616

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • overdose

Mun mielestä Led Zeppelin ei ole koskaan heviä ollut! Aika kaukana hevistä... The Immigrant Song on varmaan ainoa hieman "hevahtava" kappale.

Led Zeppelin on pääasiassa Rock & Roll/Blues/Akustista rockia jotain folkrock yhdistelmiä... Siis Led Zeppelinin tyyliä ei pysty sanomaan yhdellä sanalla...

Ensimmäinen menestynyt heavy-bändi taisi olla Black Sabbath. Se on sitä alkuperäistä heavya!

• Siitä mikä on heviä voidaan väitellä maailman tappiin!

Kyllä Zeppeliniä pidetään hevin isänä, se ei ole mun mielipide:O

Black Sabbathia monet pitävät Blues-bändinä:O?:O!
        Raskaan rockin diggareilla on aina ollut vaikeuksia myöntää heviä heviksi.
        Kieltämättä hevi on vaikeasti määriteltävä, ja siihen liittyy tietynlaista "häpeää" tyyliin: En mä ainakaan mitään heviä diggaa, vaan Black Sabbathia ja Rainbowia, eikä ne ainakaan mitään heviä oo!!

Olen kuullut jonkun väittävän AC/DC:tä heviksi, mutta ei se mitään heviä ole, sehän on selvää hard-rockia:D

Mutta älä vaan kysy mitä eroa niillä on:O

• traviss
        riffraff kirjoitti:

Siitä mikä on heviä voidaan väitellä maailman tappiin!

Kyllä Zeppeliniä pidetään hevin isänä, se ei ole mun mielipide:O

Black Sabbathia monet pitävät Blues-bändinä:O?:O!
        Raskaan rockin diggareilla on aina ollut vaikeuksia myöntää heviä heviksi.
        Kieltämättä hevi on vaikeasti määriteltävä, ja siihen liittyy tietynlaista "häpeää" tyyliin: En mä ainakaan mitään heviä diggaa, vaan Black Sabbathia ja Rainbowia, eikä ne ainakaan mitään heviä oo!!

Olen kuullut jonkun väittävän AC/DC:tä heviksi, mutta ei se mitään heviä ole, sehän on selvää hard-rockia:D

Mutta älä vaan kysy mitä eroa niillä on:O

Itsekkin olen kuullut, että Led Zeppelin olisi
        ensinmäinen hevi-bändi. En osaa sanoa, oliko eka, mutta ainakin ekojen joukossa.

Black Sabbathan aloitti blues-bändinä, mutta siirtyi raskaampaan ja minun mielipide, että Black Sabbath on kyllä raskaampaa kuin Led Zeppelin. Suosikki bändejä molemmat.

• jkj
        traviss kirjoitti:

Itsekkin olen kuullut, että Led Zeppelin olisi
        ensinmäinen hevi-bändi. En osaa sanoa, oliko eka, mutta ainakin ekojen joukossa.

Black Sabbathan aloitti blues-bändinä, mutta siirtyi raskaampaan ja minun mielipide, että Black Sabbath on kyllä raskaampaa kuin Led Zeppelin. Suosikki bändejä molemmat.

mutta kyllä black sabbath on kehittäny hevimusiikin ja nimenomaan niitten kitaristi tony iommi. elikkä sabbath on alkuperänen!!! \,,/

• Zoso

Zeppeliini ei oo hevyä!!!

• Meredith

Black Sabbath kehitti heavy metalin/hard rockin ja se joka väittää vastaan, on väärässä!!! Yksikään nykypäivän hm/hr bändi ei voi kieltää etteikö Black Sabbathilla olisi merkitystä heidän musiikkiinsa. Ilman Black Sabbathia heitä EI ole olemassa!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      293
      1195
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      299
      1108
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      948
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      899
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      83
      877
    6. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      101
      869
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      108
      712
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      578
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      571
    10. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      11
      548
    Aihe