"Arvoisa yleisö, DinGOOO!"
Dingo on yksimielisesti vuoden 2005 artisti sekä vuoden 2005 come back! Ennen Purppuraa-albumia julkaistut uutuussinkut saivat arvostelijat hermostuneiksi, mutta itse albumi on hiljentänyt jokaisen arvostelijan, joka haluaa säilyttää uskottavuutensa.
Ja Dingo on paljon muutakin kuin Pori, Dingo on koko Suomen bändi! Hienoa, Dingo!
Vuoden 2005 artisti: Dingo!
15
777
Vastaukset
- tane
Popedalta ilmestyy levy 30.11. kuuntele se ensin kun valitset vuoden levyä.
- naamat
Juu,
"sekä vuoden 2005 come back!"
Eikös Dingo ole jokaisen vuoden come back?
"itse albumi on hiljentänyt jokaisen arvostelijan"
Täysin totta. Itsekään en saanut sanaa suustani.- vaari
Ilkeys on sukuvika.Kiree pipa ja vähän puu leluja.Makuasiat!Voiko niistä kiistellä.
- d.onneri
vaari kirjoitti:
Ilkeys on sukuvika.Kiree pipa ja vähän puu leluja.Makuasiat!Voiko niistä kiistellä.
pikemminkin hauska kuin ilkee
- .......
Dingo ei ole mikään porilainen yhtye. Dingo on helsinkiläis-tamperelainen yhtye.
- Jonsu
Katselin just vimme vkolla vanhoja Dingon julisteita niiden alkuajoilta ja kaivoin esille nuo tuhannen ja sata kertaa huudatetut Dingon biisit. Niitä sitten kuuntelin fiiliksissäni ja muistelin noita männeitä remuaikoja. Vieläkin näin monen vuoden jälkeen nuo biisit kuulostivat tosi hyvältä.
Mutta....sitten erehdyin katsomaan vkonloppuna listaa, missä näytettiin Dingon? uusin musavideo.
Voi kääk mikä järkytys. Tunsin ensi aivan suunnatonta myötähäpeää Nipaa kohtaan, joka myöhemmin muuttui silmittömäsi raivoksi. Miten se kehtaisi tehdä tuollaista puppua ja vielä Even kanssa, joka nyt ei ole ollut osa bändiä muuta kuin ihan bändin alkumetreillä. Taisi olla muut bändin jätkät fiksumpia kun jättivät kiltisti nuo kultaiset vuodet taakse sen viimeisen flopin paluun jälkeen.
Jotkut vanhat legendat ne kerää kunniotusta vielä vuosienkin jälkeen, tässä tapauksessa nuo vanhat fanikamat joutaa jo roskiin.....it's so over!!!- sinä olet
pokkeus.Tule keikoille.Dingo vetää paikat täyteen ja fiilis on katossa.Jopa hysteriaan asti.Aika menee eteenpäin.Niin myös Dingo.Ei pidä jäädä 80-luvulle...
- muistatko kuka sen sanoi
sinä olet kirjoitti:
pokkeus.Tule keikoille.Dingo vetää paikat täyteen ja fiilis on katossa.Jopa hysteriaan asti.Aika menee eteenpäin.Niin myös Dingo.Ei pidä jäädä 80-luvulle...
Lähde jo Peetu ylistämästä itseäsi! Tuo alkaa olla hiukan läpinäkyvää...kuinkahan moni faneista on jo hokanut.....
- tosiaan
muistatko kuka sen sanoi kirjoitti:
Lähde jo Peetu ylistämästä itseäsi! Tuo alkaa olla hiukan läpinäkyvää...kuinkahan moni faneista on jo hokanut.....
et käy ite täällä kirjottelemassa???Haloo!!!
- Olli-mari
muistatko kuka sen sanoi kirjoitti:
Haloo Suomessa on n,5 miljoonaa ihmistä,niin eiköhän sinne mahdu fanaattisia faneja ja Ihmisiä jotka eivät pidä.Tuskin täällä artistit itseään viittivät kehua.Tai siihen on edes mitään tarvetta.Se jolle tulee edes tollanen mieleen taitaa itse harrastaa moista.Ota nyt ne munat pois vesilasista ja hae lääkitys.
Pikemminkin vuoden floppi. Ok, ei tuo loppumattoman huono levy ole, mutta kyllä tuo edelleen murentaa sitä Dingon arvoa, jonka bändi kahdella ensimmäisellä ja osin vielä kolmannellakin levyllä aikoinaan hankki.
- mmm
ei oo enää Dingo sitä mitä oli alkuaikoina, monet keikat käyneenä täytyy suruksi sanoa, jotta ei kivaa katteltavaa eikä kuultavaa, valitettavasti.
Olis Nipa tehny miehekään ratkaisun ja antanut Dingon jäädä historiaan aikansa parhaana bändinä.
Eikä tämä uusi levykään mieltä lämmitä. - ihm
mmm kirjoitti:
ei oo enää Dingo sitä mitä oli alkuaikoina, monet keikat käyneenä täytyy suruksi sanoa, jotta ei kivaa katteltavaa eikä kuultavaa, valitettavasti.
Olis Nipa tehny miehekään ratkaisun ja antanut Dingon jäädä historiaan aikansa parhaana bändinä.
Eikä tämä uusi levykään mieltä lämmitä.eessä sitten käyt keikoilla,jos niin huonoa on.
- mmm
ihm kirjoitti:
eessä sitten käyt keikoilla,jos niin huonoa on.
..usealla 80 luvun lopulla, nyttemmin vain yhdellä ja se tulee jäämään viimeiseksi...
- aika floppi levy
Purppuraa floppasi aika totaalisesti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026