Jouluohjelmat

Televiso ja radio

Hei kaikille jouluihmisille.Taasen on aika vuodesta jolloin joulu lähestyy jopa liiankin nopeesti.Tosin meillä se ei aiheuta suuria paineita valmistelussa.Kysynkin ihan tv ja radio-ohjelmista.Mitä olette nauhoittaneet katseltavaksenne ennnen joulua.Mulla on yksin kotona 1 ja 2, joulupuu on kärvennetty, toljanteria, joulupukki ja noitarumpu.Sitten useita noita noikinenä cd:tä myös osa c-kasetilla.
Useita lauluohjelmiakin löytyy.
Kuten olen huomannut muista vastauksista niin pyydän että ne "tosikot" älköön vaivautuko älyttömine vastauksinne.Kaikki jotka osaavat nauttia joulusta niin vastatkaa , olis kiva tietää mikä nostattaa joulumieltä.
Noista valoista, että eka adventtina ne yleensä laitetaan ja siitä alkaa se virallinen joulun odotus.

12

3060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johanna

Meillä on Joulupuu on kärvennetty,yksin kotona 1 ja 2,Olipa kerran joulu elokuva ja Mikki Hiiren olipa kerran joulu,Mikki Hiiren jouluaatto,Lahjasydämmet elokuva,Mutta Mitä tapahtui joulupukille 1 ja 2,Riku Rikkaan joulutoivomus,Aku Ankan Joulumanteli,Disneyn joulukalenteri,Mikkihiiren Jouluaatto Ankkalinnassa,Nalle puhin joulu,Vuoristolääkärin joulu kummatkin osat,kaikki tonttu toljanterit löytyy,Viime vuonna tuli jouluna teemalta eri maiden joulusta ohjelmia,Mr Bean joulu ja Pokka pitää joulu osa löytyy,Sitten löytyy muutama joululaulu videoita ja 10 videokasetillista lasten jouluvideoita joita on äänitetty telkkarista.Suomi juhlii joulu Dokumentti jne

• ......

mä katson kanssa aina noita disneyn joulupiirrettyjä ne on ihan parhaita

• .......

mä katson kanssa aina noita disneyn joulupiirrettyjä ne on ihan parhaita

• ..........

katson aina joulun aikaan kanssa yksin kotona 1 & 2 ja joulupukki ja noitarumpu leffat.
      sitten joka joulu herään katsomaan joulupukin kuumaalinjaa=)

• ...

Tonttu Toljanteri ja Joulupukin taikarumpu.

• ninn

The Joulukalenteri on tosiaan aivan ykkönen. Odotan jo innolla, että pääsen sitä taas katsomaan. Joulupukki ja noitarumpu olisi erittäin kiva omistaa, mutta eipä minulla sitä tietenkään ole. Kerran olen vain telkkarista mokoman nähnyt.

• televisio ja radio

Joo se oli hyvä aikoinaan, harmi että sitä ei tullut nauhoitettua.Eikä taida olla saatavilla dvd:nä.Toi joulupukki ja noitarumpu on muistaakseni dvd-versiona.

• jouluhörhö

Joulupuu on kärvennetty, Mitä tapahtui joulupukille, Mupettien joulu ,samoin noi Yksin kotona jutut, Joulupukki ja noitarumpu, South Parkin joulu, Joulu Manhattanilla, Kaksi yötä jouluun ja sit tää htisi kun unohdin nimen tämä jokajouluinen elokuva kun tulee aattoina ...sit on pari kasettia jossa on jouluisia lasten- ym. ohjelmia. Joskus vuosia sitten jopa valitin telvisioon siitä kun maailmassa on paljonkin näitä jouluisia elokuvia niin niitä tulee kuitenkin aika vähän joulukuussa. Tarkoitus onkin että joulukuun alusta näitä alettaisiin taas katsoa yksi per päivä. Vähän kuin joulukalenterina.
      PS. Jouluvaloja palaa jo pihalla kun on niin saakelin pimeetä. Hauskaa Joulun odotusta kaikille!

• televiso ja radio

Tänään tulee muppettien joulu joten katsokaa.
      Minä ainakin katson ja äänitän tuleville vuosille.
      Oikein mukavaa joulun odotusta ;)
      Mitäs mieltä olette tämän vuotisesta joulukalenterista?

• Minni 6v

Miltä kanavalta toi muppettien joulu tulee

• julleffat

Suomessa tv kanavat ovat aivan hulluja. Muissa maissa aattona tulee jouluohjelmaa ,mutta ei täällä. Siksipä olenkin hankkinut ison pinon amazonilta joululeffoja katsottavaksi. :)

• hjkhjkhjkhk

Ihmeellinen on elämä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      64
      16098
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      34
      4157
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      297
      2547
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      133
      1845
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      131
      1523
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      385
      1468
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      13
      1263
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1243
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      972
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      935
    Aihe