Kyselin tässä kuukausi sitten että saako Bemarilla pimpparautaa!? ja saahan sitä koska Pillua on tullut ovista ja ikkunoista. Taitaa uudet ennätykset paukkua tossa syksyllä jo!
eli vaihtakaa ne tojotat, mitsupisit, pökötit, saapit helvettiin ja menkää ja ostakaa tai ottakaa pätkälle (todenäkösempi vaihtoehto)
niin rupeatte tekin saamaan pillua!
T:Mä
Saahan Bemarilla pimppaa...
28
2500
Vastaukset
- MaGna
Mistä näitä oikeen sikiää??? On kyllä miehessä jotain pahasti vialla jos pillun saanti riippuu autosta...
- Heh!
....tytöt käyttää vain BMW-poikaa hyväksi, ku tietävät, että ne on onnensa kukkuloilla ja "pikkuveli" heti valmiina!!
- JouJou
... "Saahan Bemarilla pimppaa"
Tuossa ilmaisit juuri miten idiootti olet =)
Mutta saako porchella PERSETTÄ ?? Eli yhtä typerää. Kannattaa painaa pää ratin taakse niin voitkin saada sinne sun autoon jonkun maksullisen naisen =)
Onnea etsinnöille toivottovasti bensa riittää=)- Mä
No sä nyt sitten päätit tulla avautuu tänne! syytön mä siihen olen jos sulla on joku kahden euron(n.12 mk:n)noppa korolla siinä sun opiskelija kommuunin parkkiksella! Vittu jos mulla on hiukka ylimäärästä dossea niin kai sitä ihminen saa sijoittaa sen mihin haluaa tässä tapauksessa Bemariin ja kyse oli vaan siitä että kyllä sillä enemmän saa pillua kun joillain muilla paska purkeilla!
Vittu kato peiliin ja tule sitten tänne nettiin mankumaan.
Mee töihin KÖYHÄ!!! - JouJou
Mä kirjoitti:
No sä nyt sitten päätit tulla avautuu tänne! syytön mä siihen olen jos sulla on joku kahden euron(n.12 mk:n)noppa korolla siinä sun opiskelija kommuunin parkkiksella! Vittu jos mulla on hiukka ylimäärästä dossea niin kai sitä ihminen saa sijoittaa sen mihin haluaa tässä tapauksessa Bemariin ja kyse oli vaan siitä että kyllä sillä enemmän saa pillua kun joillain muilla paska purkeilla!
Vittu kato peiliin ja tule sitten tänne nettiin mankumaan.
Mee töihin KÖYHÄ!!!ensinnäkin corolla kirjoitetaan C eikä K .
toisekseen mulla ei ole 2euron (n. 12 mk:n) noppa Korollaa ( Huom. iso K). Ja se oli vaan niin idioottimaisesti sanottu, että SAAHAN BEMARILLA PIMPPAA. Mix ei vaikka ladalla saa pimppaa kuhan osaa ajaa oikeelle kadulle. Ja tässä tilanteessa sä oot löytänyt sen oiken kadun, mutta sulla on vaan bemari alla. Ja olen monesti katsonut peiliin , mutta ei ole valittamista itellä eikä muillakaan. Ja toisekseen OLEN töissä ja kolmanneksi en ole opiskelija ja neljänneksi sää oot edelleen idiootti =). Ei se meinaa jos sulla on -80 luvun 316 bemari, että sä maailman omistat ja kaikki naiset kyytiis saat... se on vaan karu totuus =) Saanko veikata.... Sä oot justiin saanut kortin ja isi on ostanut sulle romuttamolta vanhan bemarin ?? Mutta asiasta viidenteen meidän ei tarvi hermostua, jos vähän annoin kritiikkiä sun otsikolles eikös niin ??
Sovitaan, että sä saat sillä sun autolla pimppaa (niin kun ilmaisit) mua vaan tuo otsikko vähän hämmästytti. - Mä
JouJou kirjoitti:
ensinnäkin corolla kirjoitetaan C eikä K .
toisekseen mulla ei ole 2euron (n. 12 mk:n) noppa Korollaa ( Huom. iso K). Ja se oli vaan niin idioottimaisesti sanottu, että SAAHAN BEMARILLA PIMPPAA. Mix ei vaikka ladalla saa pimppaa kuhan osaa ajaa oikeelle kadulle. Ja tässä tilanteessa sä oot löytänyt sen oiken kadun, mutta sulla on vaan bemari alla. Ja olen monesti katsonut peiliin , mutta ei ole valittamista itellä eikä muillakaan. Ja toisekseen OLEN töissä ja kolmanneksi en ole opiskelija ja neljänneksi sää oot edelleen idiootti =). Ei se meinaa jos sulla on -80 luvun 316 bemari, että sä maailman omistat ja kaikki naiset kyytiis saat... se on vaan karu totuus =) Saanko veikata.... Sä oot justiin saanut kortin ja isi on ostanut sulle romuttamolta vanhan bemarin ?? Mutta asiasta viidenteen meidän ei tarvi hermostua, jos vähän annoin kritiikkiä sun otsikolles eikös niin ??
Sovitaan, että sä saat sillä sun autolla pimppaa (niin kun ilmaisit) mua vaan tuo otsikko vähän hämmästytti.anteeksi että kiihdyin... olen pahoillani jos loukkasin sinua. Sinä olet oikeassa minä olen idiootti ja sinä kunkku! menen ja vien takasin tän liisinki bemun ja otan oman saapin mallia 900 takasin käyttöön. yritin vaan pitää hauskaa...
olen pahoillani jos olen aiheuttanut polemiikkia!
T:mä (saapi mies) - JouJou
Mä kirjoitti:
anteeksi että kiihdyin... olen pahoillani jos loukkasin sinua. Sinä olet oikeassa minä olen idiootti ja sinä kunkku! menen ja vien takasin tän liisinki bemun ja otan oman saapin mallia 900 takasin käyttöön. yritin vaan pitää hauskaa...
olen pahoillani jos olen aiheuttanut polemiikkia!
T:mä (saapi mies)..tartte itsesääliin vaipua jos vähän kritiikkiä antaa. No muutako hanaa saabilla =) Ja en oo kunkku =)
- Mä
JouJou kirjoitti:
..tartte itsesääliin vaipua jos vähän kritiikkiä antaa. No muutako hanaa saabilla =) Ja en oo kunkku =)
Niin paha olo kun olin niin ilkeä sinulle!
toivottavasti et suuttunut!
en haluaisi kenelläkään pahaa edes pikku pikku hyttysille! tai kärpäsille !
olet varmasti kiva ihminen!
T:mä - JouJou
Mä kirjoitti:
Niin paha olo kun olin niin ilkeä sinulle!
toivottavasti et suuttunut!
en haluaisi kenelläkään pahaa edes pikku pikku hyttysille! tai kärpäsille !
olet varmasti kiva ihminen!
T:mä... kerroppa minkälainen bemari sulla on siinä kotipihassa ?? Jos tulis vaikka parempi mieli ?? =)
- Mä
JouJou kirjoitti:
... kerroppa minkälainen bemari sulla on siinä kotipihassa ?? Jos tulis vaikka parempi mieli ?? =)
Vm. 2001
Tuli vaan ostettua kun sai sopivasti ja sen jälkeen on pimpparautaa tullut niin että napa paukkuu!
että silleen! Vittu Bemari on Bemari!
-Mä-
Ps. Ja vitut mulla mikään paha mieli tullu saatana noita sun kaltaisia vittuilijoita riittää täällä pilvin pimein! Minkähän takia mä laitoin tälläisen kaskustelun tänne että juuri SINÄ ja sun kaltaiset muut köyhät runkkarit vois tulla uhoamaan ja dissaamaan kun ollaan niin kovaa peräkammarin poikaa! HAA HAA sulle vaan VITTU! - JouJou
Mä kirjoitti:
Vm. 2001
Tuli vaan ostettua kun sai sopivasti ja sen jälkeen on pimpparautaa tullut niin että napa paukkuu!
että silleen! Vittu Bemari on Bemari!
-Mä-
Ps. Ja vitut mulla mikään paha mieli tullu saatana noita sun kaltaisia vittuilijoita riittää täällä pilvin pimein! Minkähän takia mä laitoin tälläisen kaskustelun tänne että juuri SINÄ ja sun kaltaiset muut köyhät runkkarit vois tulla uhoamaan ja dissaamaan kun ollaan niin kovaa peräkammarin poikaa! HAA HAA sulle vaan VITTU!..anteeksi kun aliarvioin sinua, mutta sanotaanko näin, että tuohon puhetyyliin puhuva henkilö EI omista 523 bemaria kaikilla herkuilla. Eli tarkoitan, että poika (oletan edelleen, että ikää on vain 18) puhuu "pimpparaudasta" ja että "Vittu Bemari on Bemari, jotenka tämän perusteella luulisin, että olet joku nuori kossi joka haaveilee samaisesta autosta josta kerroit.
Ja kyllähän typerämpikin tajuaa, että sinulle ei tullut paha mieli ja mitä siihen tulee, että vittuilijoita piisaa sinulle niin en kyllä yhtään ihmettele. Ja mielestäni en uhonnut vaan puhun ihan asiaa, mutta kuten monella muullakin palstalla olen sen huomannut JUNTTI TEINIEN kanssa ei pysty kommunikoimaan, millään tasolla.
Ja tämä sinun lopetus oli kyllä pohjanoteeraus
"HAA HAA sulle vaan VITTU" ensinnäkin se oli todella "omalaatuista" juntilta ja toisekseen lapsellista. No jos nyt tuli hyvä mieli kun sait kertoa sun päiväunistasi jolloin saat pimppaa (lainaus juntilta) ja hienon auton niin toivottavasti nyt on sitten hyvä olo?
No jatka päiväuniasi, koska minä en enää pistä vastaan millään lailla. En kirjoittamalla takaisin tai muuta vastaavaa.
Kyllä kun käyt sen ammattikoulun loppuun niin sitten voit jo haaveilla tuommoisesta autosta ihan hereilläkin =)
Ennen kuin taas jatkat päiväuniasi niin riisu se flanellipaita ja nappiverkkarit. =) Ja sähän voisit pyytää tänne erikseen jonkun amis palstan jonne voisit kirjoitella näitä satujasi.
No koitahan pärjätä. Ei muistella pahalla. - mä
JouJou kirjoitti:
..anteeksi kun aliarvioin sinua, mutta sanotaanko näin, että tuohon puhetyyliin puhuva henkilö EI omista 523 bemaria kaikilla herkuilla. Eli tarkoitan, että poika (oletan edelleen, että ikää on vain 18) puhuu "pimpparaudasta" ja että "Vittu Bemari on Bemari, jotenka tämän perusteella luulisin, että olet joku nuori kossi joka haaveilee samaisesta autosta josta kerroit.
Ja kyllähän typerämpikin tajuaa, että sinulle ei tullut paha mieli ja mitä siihen tulee, että vittuilijoita piisaa sinulle niin en kyllä yhtään ihmettele. Ja mielestäni en uhonnut vaan puhun ihan asiaa, mutta kuten monella muullakin palstalla olen sen huomannut JUNTTI TEINIEN kanssa ei pysty kommunikoimaan, millään tasolla.
Ja tämä sinun lopetus oli kyllä pohjanoteeraus
"HAA HAA sulle vaan VITTU" ensinnäkin se oli todella "omalaatuista" juntilta ja toisekseen lapsellista. No jos nyt tuli hyvä mieli kun sait kertoa sun päiväunistasi jolloin saat pimppaa (lainaus juntilta) ja hienon auton niin toivottavasti nyt on sitten hyvä olo?
No jatka päiväuniasi, koska minä en enää pistä vastaan millään lailla. En kirjoittamalla takaisin tai muuta vastaavaa.
Kyllä kun käyt sen ammattikoulun loppuun niin sitten voit jo haaveilla tuommoisesta autosta ihan hereilläkin =)
Ennen kuin taas jatkat päiväuniasi niin riisu se flanellipaita ja nappiverkkarit. =) Ja sähän voisit pyytää tänne erikseen jonkun amis palstan jonne voisit kirjoitella näitä satujasi.
No koitahan pärjätä. Ei muistella pahalla.pikku lainaus sulta (amisviiksi)
"... "Saahan Bemarilla pimppaa"
Mutta saako porchella PERSETTÄ ?? Eli yhtä typerää. Kannattaa painaa pää ratin taakse niin voitkin saada sinne sun autoon jonkun maksullisen naisen =)
Onnea etsinnöille toivottovasti bensa riittää=) "
siis todella asiallista. Katsos pojan kloppi sä turhaan yleistät näitä kommentteja vaan sä taidat ite tietää mistä puhut päiväunet, amikset ja muut paskat mitä mainitsit. Jos et kestä näitä juttuja niin kannatta mennä peiton alle miettimään. Mä en lähde edes(niin kuin sinä teit) tekemään mitään kuvausta SINUSTA! koska se olisi tyyliin samanlaista paskaa mitä sinä heitit musta!
mutta nää sun jutut on asiallisia ja perustuu tietoon! eikös?
Ja nämä sun hienot analyysit näistä sanoista mitä mä käytin kertoo sinusta jotain! takerrut yksityiskohtiin koska sulla ei ole sitä omaa elämää (kai)? elämän katsomuksesi on niin rajattu että et tosiaan näe kuin niitä asioita mitä haluat nähdä ja uskot niihin asioihin mihin haluat uskoa vaikka itse tiedätkin että se on bullshittiä!!
Ei nää keskustelut kato ole sen kummempi juttu kun joku kertoo iltiksessä että parkkipirkot on pikkusieluja ja ääliöitä!
Mutta sä varmaan olet nyt iloinen kun sait antaa hieman runtua minulle ja mun jutuille, koska muutahan elämässi ei varmaankaan ole! Pillusta puhumatakaan!
Koitahan pärjäillä ja onnea valitsemallasi tiellä!
PS. toisilla on bemari ja toisilla ei toset saa pillua ja toiset ei!! -elämän tosiasioita! - JouJou
mä kirjoitti:
pikku lainaus sulta (amisviiksi)
"... "Saahan Bemarilla pimppaa"
Onnea etsinnöille toivottovasti bensa riittää=) "
siis todella asiallista. Katsos pojan kloppi sä turhaan yleistät näitä kommentteja vaan sä taidat ite tietää mistä puhut päiväunet, amikset ja muut paskat mitä mainitsit. Jos et kestä näitä juttuja niin kannatta mennä peiton alle miettimään. Mä en lähde edes(niin kuin sinä teit) tekemään mitään kuvausta SINUSTA! koska se olisi tyyliin samanlaista paskaa mitä sinä heitit musta!
mutta nää sun jutut on asiallisia ja perustuu tietoon! eikös?
Ja nämä sun hienot analyysit näistä sanoista mitä mä käytin kertoo sinusta jotain! takerrut yksityiskohtiin koska sulla ei ole sitä omaa elämää (kai)? elämän katsomuksesi on niin rajattu että et tosiaan näe kuin niitä asioita mitä haluat nähdä ja uskot niihin asioihin mihin haluat uskoa vaikka itse tiedätkin että se on bullshittiä!!
Ei nää keskustelut kato ole sen kummempi juttu kun joku kertoo iltiksessä että parkkipirkot on pikkusieluja ja ääliöitä!
Mutta sä varmaan olet nyt iloinen kun sait antaa hieman runtua minulle ja mun jutuille, koska muutahan elämässi ei varmaankaan ole! Pillusta puhumatakaan!
Koitahan pärjäillä ja onnea valitsemallasi tiellä!
PS. toisilla on bemari ja toisilla ei toset saa pillua ja toiset ei!! -elämän tosiasioita!..sanoin en lähde enää häiritsemään sinua.
muuten tästä tulee loputon sanaharkka. - mä
JouJou kirjoitti:
..sanoin en lähde enää häiritsemään sinua.
muuten tästä tulee loputon sanaharkka.Tulee! joten parempi että et sitten tule näille keskustelu palstoille dissaamaan, vaan puhu asiaa niinkuin muutkin(harvat)
mutta joskus tuleee odottamaton vastus ja huomaatkin että olet alakynnessä. Mutta hyvä että pystyt myöntämään sen. Kato ei kaikki ole niitä 18 vee flanelli amis jätkiä täällä!
Meitsi otta pointsit ja kiittää sua hyvästä yrityksestä! JOU JOU ! - JouJou
mä kirjoitti:
Tulee! joten parempi että et sitten tule näille keskustelu palstoille dissaamaan, vaan puhu asiaa niinkuin muutkin(harvat)
mutta joskus tuleee odottamaton vastus ja huomaatkin että olet alakynnessä. Mutta hyvä että pystyt myöntämään sen. Kato ei kaikki ole niitä 18 vee flanelli amis jätkiä täällä!
Meitsi otta pointsit ja kiittää sua hyvästä yrityksestä! JOU JOU !..prkl tai no en aloitakkaan. Kukaan ei oo jäänyt kakkoseksi keskustelut lopetettiin ennen sitä kun ykköspaikka jaettiin, mutta tämä olkoon viimeinen viestini sinulle (toivottavasti) =) Ja minä en koskaan myönnä tappiotani ellei sitten ole tullut oikeen kunnolla niskaan, eikä vielä kyllä tullut kyllä oikeen mitään. Eli pointsit on vielä jaossa tästä "taistosta" Ikuisesti. Mutta tämä on viimeinen viestini ihan varmasti.
Hyvät kesän jatkot (tämmönen peruslopetus) =) - Mä
JouJou kirjoitti:
..prkl tai no en aloitakkaan. Kukaan ei oo jäänyt kakkoseksi keskustelut lopetettiin ennen sitä kun ykköspaikka jaettiin, mutta tämä olkoon viimeinen viestini sinulle (toivottavasti) =) Ja minä en koskaan myönnä tappiotani ellei sitten ole tullut oikeen kunnolla niskaan, eikä vielä kyllä tullut kyllä oikeen mitään. Eli pointsit on vielä jaossa tästä "taistosta" Ikuisesti. Mutta tämä on viimeinen viestini ihan varmasti.
Hyvät kesän jatkot (tämmönen peruslopetus) =)Muuta en tarvitsekkaan.
hyvät kesän jatkot myös sinulle!
Meitsi!
- Reiska
Saahan sillä kyllä pinmpsaa, ja paljon. Meigällä on jo kellariki ihan täynnä, mutta onnex vintillä on vielä pikkusen tilaa, voihan pinmpsa
- Pimppiä ilman bmw:tä
Tarviitko tosiaan bmw:n saadaksesi pimppiä. Olet vain ilmeisesti käyny ostamassa kumipimpin, jota raiskaat autossasi.
Aika säälittävää, ootko muuten keravalta?- mä
hehheh... taas yksi vitun pelle!
teitä vissiin kasvaa puissa sielä heinolassa!
KÖYHÄ!!!
- kruisailija
Voin kertoa että pimpan saamiseen riittää oikean värinen auto joka kiiltää kauniisti ja on sulavasti muotoiltu. Ei tarvitse olla bemari. Mutta onnea sulle jos sillä Bemarilla:KIN saa sitä pilluu, niin saa munkin autolla joka ei oo Bemari, mutta vitun hyvännäkönen ja muijia riittä.
- Mä
Näinhän se on ! ei sen bemari tartte olla, tää oli vaan esimerkki mun tapauksesta.
Kyllähän sitä pillua tulee jos autio on vaan tyylikäs ja muuten hieno!
keep on cruising!
- 10"
mitäs pilluralli kuskeja täällä oikein pyörii...
en tarvi autoo toosan nuolemiseen...
jätkät vaa ajelee vekselivetoisella bmw assarinkiä ympäri ja bongaa 15v!!
suosittelen että otatte addun verkkarit jalasta ja lähdette baarii... ja muistakaa jättää auto sinne narikkaan :D
ja käykää reilaamassa!! siellä on lettua PALJON liikenteessä, jeesus! eikä maksa mittä!
2viikkoo viel duunii ja japaniin...
terve - mie
Puhut asiaa!.
Jostain syystä naiset tykkäävät BMW:stä vaikka itse auto ei olisikaan siisti tai muutenkaan hyvännäköinen.
ps. johtuisiko takapenkistä?.- Voihan p
Mitä sillä autolla tekee niissä hommissa? Kun on omat pelit kunnossa,aina saa.
- Anonyymi
Alemman tason naisille bimmeri kuskit kelpaa.
- Anonyymi
Dinosaurus tuttufruttia.
- Anonyymi
22 vuotta kulunut, joten onkohan poitsu saanut jo hankittua sen pimpparaudan eli triangelin.
- Anonyymi
Bentleyllä saa
Cheekki-kin sai.
kuka muu muka - Anonyymi
Enpä usko, talvikelilläkin bemari kuskin vemputtaminen jatkuu myös autolla ajaessa, siksi ne eivät kulje suoraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34787091 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12561Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692338- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161532Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91381- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421217