Silloin kun synnyin oli Madonna juuri uransa nousussa, kai minä lapsena sain joitakin "Madde-basilleja" kun nyt niin monet vuodet olen hänen musikkiaan pitänyt.
Viime viikolla kävi ihanan onnekas juttu. Voitin liput Madden levyjulkkareihin ((: Madonna bileitä onkin jo kaivattu.
Ajatelkaa, että tuo nainen on synnyttänyt 2 lasta ja on saanut itsensä noin hyvään kuntoon ja vielä ikänsäkin puolesta. Todella kunnioittavaa!
Itse olen myös äiti ja tiedä, että nainen voi synnytyksen jälkeen olla hieman eri näköinen kuin ennen synnytystä ja raskautta, mutta olenpa itsekkin saanut itseni hyvään kuntoon ja voin upeana mennä ensi viikolla Madde kemuihin.
Mikä huhu se oli, että Madonna on tulossa suomeen???
Ihana Madonna (: Tuleeko hän suomeen?
12
3676
Vastaukset
- Migge1975
Tämän päivän Iltalehdestä lukekaa. Yrittävät tosissaan saadan Madonnaa tänne kesällä.
Pari vuotta sitten oli viittä vaille jo tulossa, Hartwall Areenalle, mutta loppujen lopuksi homma kaatui vain siihen, että Madonna ei jaksanut tehdä ylimääräisiä keikkoja varsinaisen Euroopan kiertueensa jälkeen, kaikista muista ehdoista oli jo päästy sopimukseen. Näin kertoi Welldonen Juvonen Hesarissa keväällä. Ja olisi vielä ollut kaksi konserttia. Samalla mm. Tukholman keikatkin jäivät toteutumatta.- Vm-84
Voin kuvitella sitä ihmis paljoutta mitä tulee olemaan keikalla ja ennenkaikkea lippukassalla :D
Todennäköisesti mahdollinen keikka tulee olemaan ensimmäinen ja viimeinen Suomeen. Niin luulen, koska en usko Madden tekevän keikkoja kun on pienet lapset ja ikääkin jo jonkin verran. Harmi! - SAAVUTTAMATON TOIVE?
Vm-84 kirjoitti:
Voin kuvitella sitä ihmis paljoutta mitä tulee olemaan keikalla ja ennenkaikkea lippukassalla :D
Todennäköisesti mahdollinen keikka tulee olemaan ensimmäinen ja viimeinen Suomeen. Niin luulen, koska en usko Madden tekevän keikkoja kun on pienet lapset ja ikääkin jo jonkin verran. Harmi!ainakin tähän asti artistien kuningattaren fanit ovat vain saaneet täällä suomessakin toivoa idolinsa saapumista maahamme. olihan hän 2 vuotta sitten jouluna täällä,levillä laskettelemassa mutta maailman suurimman tähden vierailu salattiin niin tarkasti että se paljastu vasta jälkikäteen:(
kumpa madde siis tulidi nyt todella suomeen ja vetäisi konsertin tai kaksikin!! koko helsinki menisi ihan sekaisin.täällähän ei ole koskaan vieraillut Madonnaa suurempi tähti!!
olisi se melkoista menoa se...mutta kokemisen arvoista..monet ihmiset vaikka eivät mitää Madde-faneja ookkaa,niin haluaisivat nähdä ikonin livenä koska madonna on niin suuri ja kaikkee... - Migge1975
SAAVUTTAMATON TOIVE? kirjoitti:
ainakin tähän asti artistien kuningattaren fanit ovat vain saaneet täällä suomessakin toivoa idolinsa saapumista maahamme. olihan hän 2 vuotta sitten jouluna täällä,levillä laskettelemassa mutta maailman suurimman tähden vierailu salattiin niin tarkasti että se paljastu vasta jälkikäteen:(
kumpa madde siis tulidi nyt todella suomeen ja vetäisi konsertin tai kaksikin!! koko helsinki menisi ihan sekaisin.täällähän ei ole koskaan vieraillut Madonnaa suurempi tähti!!
olisi se melkoista menoa se...mutta kokemisen arvoista..monet ihmiset vaikka eivät mitää Madde-faneja ookkaa,niin haluaisivat nähdä ikonin livenä koska madonna on niin suuri ja kaikkee...Paitsi ettei se ollut Levillä. Koko juttu oli vain uutisankka.
- Fani....
Migge1975 kirjoitti:
Paitsi ettei se ollut Levillä. Koko juttu oli vain uutisankka.
Mutta Lontooseen pääsee halvalla Ryanairille, tosin konserttilippu voikin sitten maksaa ainakin tuplasti lentolipun hinnan.
- haloo?
ainakin tähän asti artistien kuningattaren fanit ovat vain saaneet täällä suomessakin toivoa idolinsa saapumista maahamme. olihan hän 2 vuotta sitten jouluna täällä,levillä laskettelemassa mutta maailman suurimman tähden vierailu salattiin niin tarkasti että se paljastu vasta jälkikäteen:(
olisi se melkoista menoa se...mutta kokemisen arvoista..monet ihmiset vaikka eivät mitää Madde-faneja ookkaa,niin haluaisivat nähdä ikonin livenä koska madonna on niin suuri ja kaikkee...miten niin Madonna ei ollut levillä jouluna? mielestäni Madonna vielä myöhemmin tunnusti sen jossaain vaiheessa että hän todella oli suomessa--?!
- Vm-84
haloo? kirjoitti:
miten niin Madonna ei ollut levillä jouluna? mielestäni Madonna vielä myöhemmin tunnusti sen jossaain vaiheessa että hän todella oli suomessa--?!
Hyvin ristiriitaista tietoa siitä onko Madde ollut suomessa. Jonkin tv:n haastattelussa Madonna itse sanoi kameraan katsoen ettei ole käynyt suomessa eikä oikein tiennyt suomesta mitään.
Tämä oli se kun oli lehdessä juuri tuo juttu, että Madde oli ollut levillä,lapissa tms.
Tiedä sitten, kannattaa muistaa, että lehdet kirjoittelevat vaikka mitä. Lehdet vetävät omat johtopäätökset ym eikä kaikki näytä siltä mitä mediassa näytetään.
Joku sanoi tuossa, olikohan neljäs kirjoittaja, ettei Madden tapaista, suurta tähteä ole käynyt suomessa... Maku asia, mutta mielestäni ole väärässä. Jokunen vuosi sitten olin uskomattomassa Paul McCartneyn (ex beatles) konsertissa ja kokemus oli uskomaton!
Eilisessä iltsikassa oli juttu, että edellis vuonna kun keikka oli lähellä oli madonna kuulema vaatinut 5 loppuunmyytyä konserttia ja muutenkin vaatimukset oli ollut _tosi_ kovat.
Mutta peukut pystyyn, että tuo joskus toteutuisi (: - kuin..
olisi se melkoista menoa se...mutta kokemisen arvoista..monet ihmiset vaikka eivät mitää Madde-faneja ookkaa,niin haluaisivat nähdä ikonin livenä koska madonna on niin suuri ja kaikkee...Madonna on suurempi tähti kuin paul mccarteney. vaikka "pappa" olikin aikoinaan huippubändi beatlesin jäsen,ryhmän kaatumisen jälkeen miekkonen on menettänyt tunnettavuttaan ja lehtikuvia...
mutta kyllä nuo Madonnan vaatimukset tuntuvat aikaas liioiteltuilta..miten hän voi muka VAATIA loppuunmyytyjä konsertteja,eihän siitä voi päättää kuin katsojat/lipunostajat itse...?ok,Madonnan tapauksessa kaikki 5 keikkaa olisi varmaan mennyt alta aikayksikön mutta tiedätte mitä tarkoitin? lontoossa konsertoidessaan Madde joutui tekemään 5 ylimääräistä konserttia jotta kaikki halukkaat mahtuisivat näkemään hänet...
berliinissä liput Madonnan 4 konserttiin myytiin loppuun parissa minuutissa!(mikä kaikkien aikoje ennätys)!
Madonnalla myös ennätys hallussaan siinä että hänen konsertillaan on ollut enemmän nettikatselijoita kuin kenelläkään muulla(ede paul mc...)
kumpa siis tulisi suomeenkin,pääsisi meikäläisetkin kunnon hysterian ääreen!:) - Ville
kuin.. kirjoitti:
Madonna on suurempi tähti kuin paul mccarteney. vaikka "pappa" olikin aikoinaan huippubändi beatlesin jäsen,ryhmän kaatumisen jälkeen miekkonen on menettänyt tunnettavuttaan ja lehtikuvia...
mutta kyllä nuo Madonnan vaatimukset tuntuvat aikaas liioiteltuilta..miten hän voi muka VAATIA loppuunmyytyjä konsertteja,eihän siitä voi päättää kuin katsojat/lipunostajat itse...?ok,Madonnan tapauksessa kaikki 5 keikkaa olisi varmaan mennyt alta aikayksikön mutta tiedätte mitä tarkoitin? lontoossa konsertoidessaan Madde joutui tekemään 5 ylimääräistä konserttia jotta kaikki halukkaat mahtuisivat näkemään hänet...
berliinissä liput Madonnan 4 konserttiin myytiin loppuun parissa minuutissa!(mikä kaikkien aikoje ennätys)!
Madonnalla myös ennätys hallussaan siinä että hänen konsertillaan on ollut enemmän nettikatselijoita kuin kenelläkään muulla(ede paul mc...)
kumpa siis tulisi suomeenkin,pääsisi meikäläisetkin kunnon hysterian ääreen!:)Tuskinpa Madonna tulee Suomeen kovin pian. Varmin merkki jonkin artistin suuruudesta on Suomen vältteleminen. Vasta uran ollessa lähes ohi vaivautuvat sitten tännekin.
Niin, missä ovat Madonna? Eminem? Celine Dion? Bruce Bringsteen, Paul McCarthy ym. ovat tulleet vuosia suosionsa jälkeen. Ainoa poikkeus nimilistaan on U2, joka on edelleen megabändi, vaikka onkin vieraillut Suomessa.
Että ei auta jatkossakaan kun lähteä Lontooseen tai Pariisiin, jos haluaa Madonnan keikalle. Re-Invention oli muuten aivan mieletön viime syksynä! - no mites....
Ville kirjoitti:
Tuskinpa Madonna tulee Suomeen kovin pian. Varmin merkki jonkin artistin suuruudesta on Suomen vältteleminen. Vasta uran ollessa lähes ohi vaivautuvat sitten tännekin.
Niin, missä ovat Madonna? Eminem? Celine Dion? Bruce Bringsteen, Paul McCarthy ym. ovat tulleet vuosia suosionsa jälkeen. Ainoa poikkeus nimilistaan on U2, joka on edelleen megabändi, vaikka onkin vieraillut Suomessa.
Että ei auta jatkossakaan kun lähteä Lontooseen tai Pariisiin, jos haluaa Madonnan keikalle. Re-Invention oli muuten aivan mieletön viime syksynä!Tina Turner on vieraillut Suomessa jo useamman kerran, ekaa kertaa 80-luvulla. Ja viimeisimmän visiitin kohdalla ura oli kaikkea muuta kuin 'lähes ohi'.
- EI..
no mites.... kirjoitti:
Tina Turner on vieraillut Suomessa jo useamman kerran, ekaa kertaa 80-luvulla. Ja viimeisimmän visiitin kohdalla ura oli kaikkea muuta kuin 'lähes ohi'.
Suomeen ainakaan vähään aikaan.vaikka torstain iltalehti kertoi kannessaan popkuningattaren suomen-visiitistä,seuraavana päivänä se jo "kumottiin" samassa lehdessä lööpillä "nämä tähdet eivät tule suomeen". siinä oli mukana mm.Madonna ja britney spears. Madonna on tosi suuren luokan laulajatähdistä ainut jota meillä ei ole vielä nähty.....myöskään Christina (Aguilera) ei ole "suvainnut" supertähteyttään tulla meille esittelemään....
- Migge1975
EI.. kirjoitti:
Suomeen ainakaan vähään aikaan.vaikka torstain iltalehti kertoi kannessaan popkuningattaren suomen-visiitistä,seuraavana päivänä se jo "kumottiin" samassa lehdessä lööpillä "nämä tähdet eivät tule suomeen". siinä oli mukana mm.Madonna ja britney spears. Madonna on tosi suuren luokan laulajatähdistä ainut jota meillä ei ole vielä nähty.....myöskään Christina (Aguilera) ei ole "suvainnut" supertähteyttään tulla meille esittelemään....
Taas tulkittu väärin. Iltalehden artikkeli kertoi vain tähdistä jotka eivät TÄHÄN MENNESSÄ ole tänne tulleet. Samaan syssyyn sanottiin että
Madonna on mitä ilmeisimmin jossain vaiheessa tulossa Suomeenkin.
Lista artisteista jotka ovat suosionsa huipulla tulleet Suomeenkin:
Rollarit
U2
Springsteen (vaikkakin vasta 2003, nyt suositumpi kuin koskaan)
Red Hot Chili Peppers
John Fogerty
Rammstein
Black Sabbath
Iron Maiden
Robbie Williams
Lista on loputon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823450
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 621754
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628