Agadir/ Hotelli Sud Bahia

Matkaaja

Onko kokemuksia Hotelli Sud Bahiasta??

6

4973

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

Olen asunut siinä.
      Erittäin kulahtanut paikka.
      Huoneen rakentamisessa ei varmaan kirvestä
      monimutkaisempaa vempelettä käytetty.
      Eniten jäi mieleen miten helkkarin KUUMA
      oli yöllä huoneessa kun ei ollut ilmastointia.
      Alakerrassa on jumpsuttava yökerho ja autot
      tööttäilee, vieressa menee vilkas maantie.
      Vartijat oli tarkkoja. Paikallisia ei saanut
      viedä huoneisiin.
      Huone ei takuulla maksa edes 10 euroa/vrk

• Tästä hotellista mutta...

Olit ilmeisesti kesäaikaan käymässä, koska valittelit yön kuumuutta. Mutta jos on menossa talviaikaan kannattaa katsoa että hotellissa on lämmitys, nimittäin yöt ovat kylmiä. Me oltiin huoneistohotelli Yasminassa ja siellä tarkeni yöt juuri ja juuri kun muisti laittaa huoneiston ainoan lämmittimen hyvissäajoin illalla päälle (siivoojat sammuttivat sen aina päivällä).
        Hotellihuoneet ovat suomalaisittain katsottuna melko vaatimattomia jos ei puhuta aivan kalleimmista sviiteistä huippuhotelleissa, joten odotukset kannattaa asettaa sen mukaisiksi.
        Matkakohteena pidin Agadirista, eikä Yasmina-hotelliakaan voi moittia (olimme palveluun ja huoneeseen täysin tyytyväisiä).

• löytyy.
        Tästä hotellista mutta... kirjoitti:

Olit ilmeisesti kesäaikaan käymässä, koska valittelit yön kuumuutta. Mutta jos on menossa talviaikaan kannattaa katsoa että hotellissa on lämmitys, nimittäin yöt ovat kylmiä. Me oltiin huoneistohotelli Yasminassa ja siellä tarkeni yöt juuri ja juuri kun muisti laittaa huoneiston ainoan lämmittimen hyvissäajoin illalla päälle (siivoojat sammuttivat sen aina päivällä).
        Hotellihuoneet ovat suomalaisittain katsottuna melko vaatimattomia jos ei puhuta aivan kalleimmista sviiteistä huippuhotelleissa, joten odotukset kannattaa asettaa sen mukaisiksi.
        Matkakohteena pidin Agadirista, eikä Yasmina-hotelliakaan voi moittia (olimme palveluun ja huoneeseen täysin tyytyväisiä).

Olin marraskuussa ja oli yölläkin todella kuumaa.

Ai niin Yasminassakin olin yhden yön ja
        oli mukavampi kuin Sud Bahia. Yasminassa
        lisäksi pääsee paremmin kontaktiin
        paikallisten tyttöjen kanssa ;)

• Tästä hotellista mutta....
        löytyy. kirjoitti:

Olin marraskuussa ja oli yölläkin todella kuumaa.

Ai niin Yasminassakin olin yhden yön ja
        oli mukavampi kuin Sud Bahia. Yasminassa
        lisäksi pääsee paremmin kontaktiin
        paikallisten tyttöjen kanssa ;)

Me oltiin helmikuun alussa ja silloin oli tosiaankin kylmiä öitä...
        Paikallisia tyttöjä hotellissa näki vain siivoamassa, koska ravintolaahan Yasminassa ei ole (joka rauhoittaa mukavasti koko hotellialuetta).
        Henkilökunta (siivoojatytöt mukaanlukien) olivat todella ystävällisiä Yasminassa, joten omalta kohdaltani voin suositella paikkaa. Rantaan on melko pitkä kävelymatka, mutta toisaalta ollaan sitten lähellä kaupungin keskustaa. Välimatkat eivät Agadirissä merkitse juuri mitään koska taksit ovat todella halpoja, kunhan muistaa pyytää mittarin päälle.

• löyty
        Tästä hotellista mutta.... kirjoitti:

Me oltiin helmikuun alussa ja silloin oli tosiaankin kylmiä öitä...
        Paikallisia tyttöjä hotellissa näki vain siivoamassa, koska ravintolaahan Yasminassa ei ole (joka rauhoittaa mukavasti koko hotellialuetta).
        Henkilökunta (siivoojatytöt mukaanlukien) olivat todella ystävällisiä Yasminassa, joten omalta kohdaltani voin suositella paikkaa. Rantaan on melko pitkä kävelymatka, mutta toisaalta ollaan sitten lähellä kaupungin keskustaa. Välimatkat eivät Agadirissä merkitse juuri mitään koska taksit ovat todella halpoja, kunhan muistaa pyytää mittarin päälle.

Paikalliset tytöt pääsee Yasminan alueelle
        kun melkein kaikissa muissa hotelleissa
        vartija estää sen.

• koi

On kokemusta se on tosi hyvä hotelli.:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4847
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2218
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1842
    4. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      36
      1709
    5. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1465
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      22
      1461
    7. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1411
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      328
      1148
    9. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1126
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1023
    Aihe