Agadir/ Hotelli Sud Bahia

Matkaaja

Onko kokemuksia Hotelli Sud Bahiasta??

6

4993

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

Olen asunut siinä.
      Erittäin kulahtanut paikka.
      Huoneen rakentamisessa ei varmaan kirvestä
      monimutkaisempaa vempelettä käytetty.
      Eniten jäi mieleen miten helkkarin KUUMA
      oli yöllä huoneessa kun ei ollut ilmastointia.
      Alakerrassa on jumpsuttava yökerho ja autot
      tööttäilee, vieressa menee vilkas maantie.
      Vartijat oli tarkkoja. Paikallisia ei saanut
      viedä huoneisiin.
      Huone ei takuulla maksa edes 10 euroa/vrk

• Tästä hotellista mutta...

Olit ilmeisesti kesäaikaan käymässä, koska valittelit yön kuumuutta. Mutta jos on menossa talviaikaan kannattaa katsoa että hotellissa on lämmitys, nimittäin yöt ovat kylmiä. Me oltiin huoneistohotelli Yasminassa ja siellä tarkeni yöt juuri ja juuri kun muisti laittaa huoneiston ainoan lämmittimen hyvissäajoin illalla päälle (siivoojat sammuttivat sen aina päivällä).
        Hotellihuoneet ovat suomalaisittain katsottuna melko vaatimattomia jos ei puhuta aivan kalleimmista sviiteistä huippuhotelleissa, joten odotukset kannattaa asettaa sen mukaisiksi.
        Matkakohteena pidin Agadirista, eikä Yasmina-hotelliakaan voi moittia (olimme palveluun ja huoneeseen täysin tyytyväisiä).

• löytyy.
        Tästä hotellista mutta... kirjoitti:

Olit ilmeisesti kesäaikaan käymässä, koska valittelit yön kuumuutta. Mutta jos on menossa talviaikaan kannattaa katsoa että hotellissa on lämmitys, nimittäin yöt ovat kylmiä. Me oltiin huoneistohotelli Yasminassa ja siellä tarkeni yöt juuri ja juuri kun muisti laittaa huoneiston ainoan lämmittimen hyvissäajoin illalla päälle (siivoojat sammuttivat sen aina päivällä).
        Hotellihuoneet ovat suomalaisittain katsottuna melko vaatimattomia jos ei puhuta aivan kalleimmista sviiteistä huippuhotelleissa, joten odotukset kannattaa asettaa sen mukaisiksi.
        Matkakohteena pidin Agadirista, eikä Yasmina-hotelliakaan voi moittia (olimme palveluun ja huoneeseen täysin tyytyväisiä).

Olin marraskuussa ja oli yölläkin todella kuumaa.

Ai niin Yasminassakin olin yhden yön ja
        oli mukavampi kuin Sud Bahia. Yasminassa
        lisäksi pääsee paremmin kontaktiin
        paikallisten tyttöjen kanssa ;)

• Tästä hotellista mutta....
        löytyy. kirjoitti:

Olin marraskuussa ja oli yölläkin todella kuumaa.

Ai niin Yasminassakin olin yhden yön ja
        oli mukavampi kuin Sud Bahia. Yasminassa
        lisäksi pääsee paremmin kontaktiin
        paikallisten tyttöjen kanssa ;)

Me oltiin helmikuun alussa ja silloin oli tosiaankin kylmiä öitä...
        Paikallisia tyttöjä hotellissa näki vain siivoamassa, koska ravintolaahan Yasminassa ei ole (joka rauhoittaa mukavasti koko hotellialuetta).
        Henkilökunta (siivoojatytöt mukaanlukien) olivat todella ystävällisiä Yasminassa, joten omalta kohdaltani voin suositella paikkaa. Rantaan on melko pitkä kävelymatka, mutta toisaalta ollaan sitten lähellä kaupungin keskustaa. Välimatkat eivät Agadirissä merkitse juuri mitään koska taksit ovat todella halpoja, kunhan muistaa pyytää mittarin päälle.

• löyty
        Tästä hotellista mutta.... kirjoitti:

Me oltiin helmikuun alussa ja silloin oli tosiaankin kylmiä öitä...
        Paikallisia tyttöjä hotellissa näki vain siivoamassa, koska ravintolaahan Yasminassa ei ole (joka rauhoittaa mukavasti koko hotellialuetta).
        Henkilökunta (siivoojatytöt mukaanlukien) olivat todella ystävällisiä Yasminassa, joten omalta kohdaltani voin suositella paikkaa. Rantaan on melko pitkä kävelymatka, mutta toisaalta ollaan sitten lähellä kaupungin keskustaa. Välimatkat eivät Agadirissä merkitse juuri mitään koska taksit ovat todella halpoja, kunhan muistaa pyytää mittarin päälle.

Paikalliset tytöt pääsee Yasminan alueelle
        kun melkein kaikissa muissa hotelleissa
        vartija estää sen.

• koi

On kokemusta se on tosi hyvä hotelli.:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6014
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      318
      5096
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1471
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1392
    Aihe