Kertokaahan kokemuksia Imatralaisista kiinteistönvälittäjistä. Mistä olette saaneet hyvää ja asiantuntevaa palvelua? Olivatko palkkiot kohtuullisia?
Kiinteistönvälittäjät Imatralla
11
5279
Vastaukset
- mie vaan
Minulla kokemusta ainakin kiinteistömailmasta. siellä erinomainen palvelu ja nopea. panostetaan asiakkaan toivesiin ja jos ei sopivaa asuntoa ole juuri sillä hetkellä tarjolla niin se etsitään!Rahoituskin järjestyi heidän ansiostaan!
- EHDOTTOMASTI
Loistava palvelu, asiakkaaseen paneutuva. Jos nyt ei löydy asiakkaan tarpeita täyttävää, niin ilmoitetaan heti kun tulee. Ennen kuin talot pannaa lehtiin ja nettiin eli kanta-asiakas on vähän erikoisasemassa. Neuvoivat myös rahoituksen hankkimisessa ja saatiinkin Samposta, vaikka muualla oli sanottu ei..
- huonot
Huoneistokeskus k e h n o . Samoin uusin yrittäjä
Kotipesäkö se on Lötjösen pariskunta, antoivat todella naurettavat arvioinnit vanhempieni kesämökistä kävi vain mielessä olisivatko bulvaanien kautta tehneet kaupat itselleen. - Joo-nas
huonot kirjoitti:
Huoneistokeskus k e h n o . Samoin uusin yrittäjä
Kotipesäkö se on Lötjösen pariskunta, antoivat todella naurettavat arvioinnit vanhempieni kesämökistä kävi vain mielessä olisivatko bulvaanien kautta tehneet kaupat itselleen.No, miten sitten vanhempiesi kesämökin kanssa lopulta kävi ?
Voihan olla, että Lötjösen arvio oli se realistinen.
Nythän kaikenmaailman mutarannoista ja hyttyspesistä pyydetään aivan älyttömiä hintoja, eikä mene kaupaksi.
ja sitten niellään katkera kalkki, ja myydään sellaiseen hintaan, jonka joku on valmis maksamaan... - Pettynyt
Joo-nas kirjoitti:
No, miten sitten vanhempiesi kesämökin kanssa lopulta kävi ?
Voihan olla, että Lötjösen arvio oli se realistinen.
Nythän kaikenmaailman mutarannoista ja hyttyspesistä pyydetään aivan älyttömiä hintoja, eikä mene kaupaksi.
ja sitten niellään katkera kalkki, ja myydään sellaiseen hintaan, jonka joku on valmis maksamaan...Kiinteistömaailmasta on erittäin hyviä kokemuksia, mutta lopullisesti uskon kiinteistövälittäjien toimintaan vei huoneistokeskus. Pahimmassa tapauksessa tulee olemaan elämä pilalla pitkään. Älkää luottako keneenkään, vaikka vaikuttavat asiantuntijoilta. Sitten kun totuuksia kaivetaan esiin, on toinen ääni kellossa.
- vieläkin kyssii
Itselläni on negatiivinen kokemus tuosta välittäjästä...
Vanhempani ostivat muutama vuosi sitten kerrostaloasunnon, yhtenä valintaperusteenaan alhainen yhtiövastike. Kun kaupat oli tehty niin selvisikin että vastike oli huomattavasti (muistaakseni 150 mk) ilmoitettua kalliimpi. Olivat siitä välittäjältä kyselleet, mutta oli vain pahoitellut tapahtunutta. Ja ikääntyneet vanhempani eivät sitten osanneet viedä asiaa pitemmälle.
Itse kuulin heiltä asiasta kolmisen vuotta kauppojen jälkeen, joten eipä siinä enää voinut kuin purra hammasta.- Pekka2
Joo sitä vaan että porukat luulee että on turvallista ostaa kiinteistönvälityksestä asunto,ei sillä ole mitään vastuuta!Suoraan grillitiskiltä myymään asuntoja.Niinku yhessä Imatran liikkeessä..Sama vaikka ostat siltä mustapartaselta mieheltä Alkon nurkalta asunnon..
- .......
Turha täällä on ketään haukkua mutta itse voisin ainakin kehua op:n välitystä. Rahatkin löytyi saman katon alta =)
- tätä
Yksi yhden herran kiinteistövalitys firma joka sijaitsee lappeentiellä on kaiken huippu koko kylässä. Milloin on minkäkinlainen lappu ikkunassa ja putiikki kiinni vähän väliä. palvelukin on alle arvostelun.
Herrakin hoippuu välillä kulmilla siinä kunnossa , ettei ois ihme vaikka poliisit joskus korjais kyytiin.
En Suosittele!!- puolustus
Jos se yksi herra lähtee esittelemään kiinteistöä, niin eipä jää ketään muuta pitämään liikettä auki. Muuten en ota kantaa...
- Kulkuri_81
Itse olen asioinut OPKK:sta ja palvelu on aina ollut hyvää. Sain kanssa kaiken mitä tarvitsin, saman katon alta.
Huoneistokeskus taas oli hyvä esittelemään ja kauppaamaan,mutta liian kiire oli myyjällä.
Honkasella asiointi oli hyvää ja leppoisaa.
Kaikissa paikoissa joissa olen asioinut on asiakaslähtöisyys otettu huomioon.
Suosittelen silti OPKK:a.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241