kun käsi ja hartiat kipeytyy koneella.Eilen oli juttu tv-ssä että jopa alle 10 v-lla on niska ja hartiavaivoja kun ennen ompelijoilla!Nämä vaivat on todella haittaavia.
mikä auttaa
5
493
Vastaukset
- uneton seatllessa
pysyy poissa siitä koneelta ja liikkuu enemmän.
tekevät töitä tietokoneella..vaikea heidän on varmaan pysyä pois koneelta.Kysyjälle sanon että käy säännöllisesti vaikka hierojalla ja jumppaa itsekkin niitä lihaksia..
ovat hyviä lääkkeitä. Ainakin kaikkien parisuhteessa elävien pitäisi mielestäni useammin hemmotella toisiaan hieronnalla. Näin vanhemmiten siitä voisi olla entistä enemmän iloa ja todellista hyötyäkin. Parisuhdekin voisi parantua.
Ystävykset voisivat tietysti tehdä toisilleen samanlaisia palveluksia vaikkapa yhteisen saunaillan merkeissä.
Koska sinä viimeksi olet hieronut läheisesi hartioita tai jalkoja?- Namenoze
Näppis ei saa olla liian korkella ja kyynärvarsille pitää olla tukea. Välillä voi ottaa näppiksen vaikka polvien päälle. Hiirikättä kannattaa vaihtaa. Melko nopeasti oppii hallitsemaan sen toisellakin kädellä. Keppijumpan lisäksi sauvakävely auttaa kunhan muistaa pitää hartiat rentona.
- Blondi
on työpöydässä sellainen "mahakolo", ja molemmat kädet ikään kuin lepää siinä päällä, eikä roiku. Nyt on oikeassa ranteessa jännetuppitulehdusta ja käytän rannetukea. Hiiren siirto vasenkätiseksi on aina silloin tällöin pakko vaihtaa, kuten nytkin. Ajattelin hankkia sen kolon kotiinkin, kun mulla on toimistopöytä. Se on helppo asentaa ja sopii joka pöytään. Tuolissa käsinojat tosi tarpeen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651