Nintendogs ongelma keskustelu

Nintendogs

jos teille tulee ihunasta ♥ Nintendogsista kysyttävää niin kysykää niin mä vastailen! ;)

48

4316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Masterzelda

      Mul on 34 000 trainer pointii. Mul on shnauzeri, labradori, kultanen noutaja ja dalmatialainen. Omistan Seaside roomin ja kaikki koirani tuottavat 3000£ päivässä. Olitkos muuten Digiexpossa hakemassa Shigerun Special Giftin? ♥Nintendogs♥ on paras DS-peli täl hetkel!

      • huskie

        Mulla on vasta jotain alle 7000 trainers pointsia. Tuleeko uusia juttuja aina vain sillon kun saa 2000 pistettä lisää? Ja mikä merkitys niillä koirien löytämillä tavaroilla on esim. eri kengät?


      • Masterzelda
        huskie kirjoitti:

        Mulla on vasta jotain alle 7000 trainers pointsia. Tuleeko uusia juttuja aina vain sillon kun saa 2000 pistettä lisää? Ja mikä merkitys niillä koirien löytämillä tavaroilla on esim. eri kengät?

        Ne kengät on vaan sitä varten et dogit leikkii... Ja ei aina saa edes 2000 pointi jälkee mitään uutta.


      • höhheli

        ...se trainerpointsi on?? saan ehkä nintendogsin joululahjaksi :P


      • Nintendo...

        Siis miten ne koirat rahaa tuottaa?


      • Nintendogs
        Nintendo... kirjoitti:

        Siis miten ne koirat rahaa tuottaa?

        Rahaa saa kun harjoittaa koiraa ja käy sen kanssa kilpailussa kilpailustahan sitä rahaa saa! ;)


      • Nintendogs

        Juups eli en oo vielä saanu nintendogsia mutta mulla on yli 200 lappua jotka kertoo Nintedogsista ja siinä on muta tietoo eli mä kyllä tiedän Nintendogsista paljon mutta en omista sitä
        vielä...


      • nintendog
        Nintendo... kirjoitti:

        Siis miten ne koirat rahaa tuottaa?

        Hei kaikki ketkä tiedätte paikkoja missä on koodeja.Niin voisitteko kertoa minulle niistä paikoista?
        Haluaisin että ne olisivat Suomenkieliset,mutta enkunkieliset eivät haittaa.

        Kiitos jo etukäteen.Kiitän ja kumarran IHANLLE ihmisille joka päiva. KIITOS!!!!!!


      • Trainer

        Mä sain nintendo DS liten joululahjaksi.(Vaal.punaisen.) Sain myös nintendogs Dalmatian & Friends pelin. Mä olen pelannut kaksi päivää sitä ja olen kerännyt vasta 5320 trainer pointsii. Olen saanut peliini kaksi uutta rotua:
        Cavalier K.C Spaniel ja Shetland Sheepdog.
        Mulla on 5 koiraa. Ensimmäinen koirani oli Daisy.(Kultainennoutaja) 2.Dylan (Bokseri) 3.Donald (Dalmatialainen) 4. Dotty (Cavalier K.C Spaniel)
        ja 5. Danny (Shetland Sheepdog).
        Kysyisin vaan milloin tähän Dalmatian & Friends versioon saa Labradorinnoutajan? Monta trainer pointsia tarvitaan? Miten saa helpoiten trainer pointseja?


      • Trainer
        Masterzelda kirjoitti:

        Ne kengät on vaan sitä varten et dogit leikkii... Ja ei aina saa edes 2000 pointi jälkee mitään uutta.

        No mä sain ekan uuden rotuni kun olin hankkinnu 2000 pointsii. Se oli joku Spanieli...


      • shiban

        mul oli 99 999 traineria mut sit alotin alusta;P


    • en tiedä mitään

      miten se sydän tehää

    • wolf

      koiran pennut voi käydä kilpailuissa jos niin haluat jos koiran pentusi sijoittuu hyvin kilpailussa saat siitä rahaa ja ehkä uuden rodun kenneliisi!! :)

      • genrally-fani

        koska koira oppii sen nimen kun se ei ole viel oppinu


      • Nintendogs
        genrally-fani kirjoitti:

        koska koira oppii sen nimen kun se ei ole viel oppinu

        Sun pitää harjoitella koiras kanssa sen nimeä
        kun sitä pitää toistaa pelin alussa ettei se unoha nimeään että jos se on unohtanu nimensä niin sun pitää vaan alkaa harjottaa sitä.


    • kettu69

      Miten siinä nintendogsissa saa sen dalmatialaisen? Tiiän et pitää löytää palomieshattu mut mistä sen löytää ja mikä se super special gift on joka tuolla mainitaan???? :O

      • Masterzelda

        ...kun käyt lenkillä ja sulla käy pulla niin koiras voi löytää sen. Siis sellasessa lahjapaketissa.


      • Nintendogs
        Masterzelda kirjoitti:

        ...kun käyt lenkillä ja sulla käy pulla niin koiras voi löytää sen. Siis sellasessa lahjapaketissa.

        Nii tota mikä pulla? xD elikkä en oikeen ymmärtäny... mutta kertoisitko lenkkeilystä lisää? Eli saatko valita itse fleksin värin?


      • Mä vaan
        Masterzelda kirjoitti:

        ...kun käyt lenkillä ja sulla käy pulla niin koiras voi löytää sen. Siis sellasessa lahjapaketissa.

        Mikä ihmeen pulla??????


    • wanna-be-potato

      Jes! Saan nintendogs pelin laitteen rahat joululahjaksi :]
      Luin nämäm kaikki edelliset kysymykset läpi ja sain sellasseen käsityksen et ne tavarat löytyy ulkoa kun on lenkillä ? O_O
      Onko se kauppa kans siel ulkona?
      Mitä kaikkia leluja myydään/löytyy?

      Kiitos tästä keskustelun aiheesta. :]

      • Wanna-be-potato

        Niin ja vielä.. Paljon siinä alussa on rahaa?
        Olen tosi tohkeissani :]
        En malta odottaa jouluun


      • .TV.

        Sieltähän löytyy vaikka mitä tavaroita...
        Kauppa on myös ulkona tai oikeastaan alennusliike...
        sieltä saa samoja tavaroita mutta halvemmalla...
        tosin... sinunhan täytyy sitten kävellä sinne ja koiran täytyy pitää n. puolen tunnin tauko ennen seuraavaa reissuu... ihan varma en nyt ole tuosta ajasta...


      • Trainer

        No lenkillä se kauppa on alennus puoti. Siellä kaikki on pikkusen halvempaa kun Pet Suplyssä.


    • Mä vaan

      ... dalmatialaisen saa?
      Siis pitääkö löytää palomieshattu? Mistä/miten ?!
      Ja sittenkö se vaan tulee?
      Oon iha pihalla...

      • Nintendogs

        ja mikä pulla? xD


      • huskie
        Nintendogs kirjoitti:

        ja mikä pulla? xD

        ...onni, flaksi, säkä. Koira löytää tavaroita sattumalta.


      • Nintendogs
        huskie kirjoitti:

        ...onni, flaksi, säkä. Koira löytää tavaroita sattumalta.

        okei! katsos en ole ihan selvillä nyt juuri tulleista sanoista ja merkityksistä... xD


      • Wanna-be-potato
        Nintendogs kirjoitti:

        okei! katsos en ole ihan selvillä nyt juuri tulleista sanoista ja merkityksistä... xD

        Niin paljonko siinä alussa on rahaa?
        Toimiiko Gameboy advancen pelit varmasti nintentoDS:ssä ? Kun ostaisin Pokémon emeraldin.. jos se sopis siihen dessuu..


      • Nintendogs
        Wanna-be-potato kirjoitti:

        Niin paljonko siinä alussa on rahaa?
        Toimiiko Gameboy advancen pelit varmasti nintentoDS:ssä ? Kun ostaisin Pokémon emeraldin.. jos se sopis siihen dessuu..

        joo tota en tiiä paljon on rahaa mutta kyllä game boy advancen pelit toimii Nintendo DS:ssässä


      • huskie
        Nintendogs kirjoitti:

        joo tota en tiiä paljon on rahaa mutta kyllä game boy advancen pelit toimii Nintendo DS:ssässä

        Olisko siin alussa ollu tonni rahaa. En muista tarkkaan mutta siinä ei mun mielestä voinu heti ostaa kahta pentua kun ne maksoi vähän yli 500.

        Joo ja GBA-pelit pelittää DeeÄssässä myös mutta Gameboy Colorin ja sitä vanhemmat pelit EI käy siihen.


      • Trainer

        No,se on vissiin kaikkein viimesin rotu. Mulla oli valmiina dalmatialainen kun ostin Dalmatian & Friends. :)


      • Trainer
        Wanna-be-potato kirjoitti:

        Niin paljonko siinä alussa on rahaa?
        Toimiiko Gameboy advancen pelit varmasti nintentoDS:ssä ? Kun ostaisin Pokémon emeraldin.. jos se sopis siihen dessuu..

        EI nintendo DS vaan nintendo DS litessä. Mulla on kato lite ja siinä toimii advancen pelit.


      • Trainer
        huskie kirjoitti:

        Olisko siin alussa ollu tonni rahaa. En muista tarkkaan mutta siinä ei mun mielestä voinu heti ostaa kahta pentua kun ne maksoi vähän yli 500.

        Joo ja GBA-pelit pelittää DeeÄssässä myös mutta Gameboy Colorin ja sitä vanhemmat pelit EI käy siihen.

        Alussa on 1000, oikein. Mutta anteeksi kun huomautan ja en yleensä ole näin tarkka kun itselläkin tulee kirjotusvirheitä tai vahinkoja.
        Mutta se on Nintendo DS eikä DeeÄssä... :]
        -->Sorry, ajattelette ehkä nirppanokkana... Mut en oo... :D


    • Nintendogs

      mä en muista kuinka toi syrän tehtiin mutta Masterzelda tietää ;)eli mullekkin vois kertoo taas.... xD

    • Tessi

      Voisko joku kertoo mulle enemmän tosta bark mode jutusta?? Ku en oikeen tajuu sitä, et jos joku asuu Helsingis ja joku Oulus, ni sit ku oot bark modes ni voitte tavata siel vaiks ootte tuntemattomii ym...?

      • huskie

        DS:n kantomatka on kai jotain parikymmentä metriä. Eli jotenkin niin, että kun kaksi DS:ää Bark Mode päällä on tarpeeksi lähellä toisiaan, niin ne koirat kohtaa. En oo ite kokeillu tuota mutta ei siinä varmaan paljoa muuta tapahdu, kuin että koirat leikkii keskenään vähän aikaa ja omat kouluttajatiedot siirtyy siinä samalla sen toisen pelaajan nähtäväksi.


      • Tessi
        huskie kirjoitti:

        DS:n kantomatka on kai jotain parikymmentä metriä. Eli jotenkin niin, että kun kaksi DS:ää Bark Mode päällä on tarpeeksi lähellä toisiaan, niin ne koirat kohtaa. En oo ite kokeillu tuota mutta ei siinä varmaan paljoa muuta tapahdu, kuin että koirat leikkii keskenään vähän aikaa ja omat kouluttajatiedot siirtyy siinä samalla sen toisen pelaajan nähtäväksi.

        Ai jaa...no eli jos sun kaveril ei oo DS:ssää ni ei sil oikeen sit voi tavata...


      • huskie
        Tessi kirjoitti:

        Ai jaa...no eli jos sun kaveril ei oo DS:ssää ni ei sil oikeen sit voi tavata...

        Toisaalta mietin sitä, että jos kahdella tyypillä on DS:t Bark Modessa vaikka repussa mukana kaupungilla tai jossain ja ne sattumalta seisoo vähän aikaa vierekkäin, niin voiko ne DS:t ottaa sillonkin yhteyden toisiinsa... en yhtään tiiä et miten herkkä se juttu on toimimaan.


      • öntz
        huskie kirjoitti:

        Toisaalta mietin sitä, että jos kahdella tyypillä on DS:t Bark Modessa vaikka repussa mukana kaupungilla tai jossain ja ne sattumalta seisoo vähän aikaa vierekkäin, niin voiko ne DS:t ottaa sillonkin yhteyden toisiinsa... en yhtään tiiä et miten herkkä se juttu on toimimaan.

        joo.. elikkä kysyisin bark modesta.. alkaako se koira haukkumaan jos joku tulee vastaan bark mode -tilassa? ja se vielä että voiko bark mode olla päällä jos ns. läppä on kiinni? thanks jos vastaatte.. :D


      • huskie
        öntz kirjoitti:

        joo.. elikkä kysyisin bark modesta.. alkaako se koira haukkumaan jos joku tulee vastaan bark mode -tilassa? ja se vielä että voiko bark mode olla päällä jos ns. läppä on kiinni? thanks jos vastaatte.. :D

        Läpän voi laittaa kiinni kun BM on päällä. Mulla ei ole tietoo siitä, mitä siin tapahtuu sitten kun kaveri löytyy mutta luulisin, että sen huomaa äänistäkin jos äänet on päällä. Haukkminen vois olla aika hyvä arvaus. :D


      • Nintendogs
        huskie kirjoitti:

        Läpän voi laittaa kiinni kun BM on päällä. Mulla ei ole tietoo siitä, mitä siin tapahtuu sitten kun kaveri löytyy mutta luulisin, että sen huomaa äänistäkin jos äänet on päällä. Haukkminen vois olla aika hyvä arvaus. :D

        mä ainakin pidän nintendogsia mukana kun oon käymässä kaupungilla koska sitten siellä voi tavata uusia ystäviä!


      • Trainer
        huskie kirjoitti:

        Läpän voi laittaa kiinni kun BM on päällä. Mulla ei ole tietoo siitä, mitä siin tapahtuu sitten kun kaveri löytyy mutta luulisin, että sen huomaa äänistäkin jos äänet on päällä. Haukkminen vois olla aika hyvä arvaus. :D

        Nintendo DS litellä mä voin ainakin laittaa pelatessa läpän kiinni enkä oo mitään asetuksia muutellu. :] Kellä muulla on Dalmatian & Friends versio? Ootteko saanut siihen labradoria?
        Monta trainer pointsii siihen tarvii?


      • Trainer
        Trainer kirjoitti:

        Nintendo DS litellä mä voin ainakin laittaa pelatessa läpän kiinni enkä oo mitään asetuksia muutellu. :] Kellä muulla on Dalmatian & Friends versio? Ootteko saanut siihen labradoria?
        Monta trainer pointsii siihen tarvii?

        No keräsin vähän lisää trainer pointsei... Nyt mul on 7936... Tai jotain yli vähän... Saako ku on 8000 pointsii nii labbiksen? Jos ei ni mitä sit?
        --> Kertokaa!

        Kiitos etukäteen!


      • Koirafani95
        Trainer kirjoitti:

        No keräsin vähän lisää trainer pointsei... Nyt mul on 7936... Tai jotain yli vähän... Saako ku on 8000 pointsii nii labbiksen? Jos ei ni mitä sit?
        --> Kertokaa!

        Kiitos etukäteen!

        Dalmatialaisversiosta, mutta itselläni on Chihuahuaversio ja siinä sain 8000 tuhannesta Toy Poodlen.
        Mä en pysty pistämään Nintendogsia kiinni jos ne koirat jäävät sinne vinkumaan. Eli on pakko ensin nukuttaa ne, eli pistää jokin hidas musiikki soimaan ja odottaa että ne sinne kellahtaa vuoronperään. Siinä nukahtamisessa kestää ehkä puoli minuuttia ja sitten siinä pitää varmistaa että ne on sikeässä unessa noin puoli minuuttia. Ja sitten sulkea levy ja lähteä äkkiä litomaan ennenkuin kultahippuset herää...♥♥♥


      • Koirafani95
        Koirafani95 kirjoitti:

        Dalmatialaisversiosta, mutta itselläni on Chihuahuaversio ja siinä sain 8000 tuhannesta Toy Poodlen.
        Mä en pysty pistämään Nintendogsia kiinni jos ne koirat jäävät sinne vinkumaan. Eli on pakko ensin nukuttaa ne, eli pistää jokin hidas musiikki soimaan ja odottaa että ne sinne kellahtaa vuoronperään. Siinä nukahtamisessa kestää ehkä puoli minuuttia ja sitten siinä pitää varmistaa että ne on sikeässä unessa noin puoli minuuttia. Ja sitten sulkea levy ja lähteä äkkiä litomaan ennenkuin kultahippuset herää...♥♥♥


      • DOGsilvery
        Koirafani95 kirjoitti:

        voisitteko kertoa mistä roduista pidätte eniten nintendogsissa?
        mä tykkään shibasta, mäykystä, valko ruskeesta spanielista, dalmiksista ja shelteistä! saatoin unohtaa jonkun mutta tossa oli noi tärkeimmät♥♥♥♥


    • APUA !

      APUA ! en pysty pelaamaan, koska näytössä olevat "painikkeet" ( go out & se toinen, mistä saa ruokaa juomista peseytymis juttuja yms. ) eivät näy ruudulla. JOKU TIETÄÄ MITEN NE SAA NÄKYVIIN ? :D

    • Omppukoira007

      Paljon koiranpennut maksaa, jos ottaa niitä alussa?
      Entä, montako vaihoehtoa on valinnoissa?

      (Mulle tulee Labbis ja kamut)

      Esim. Koiranpentu maksaa 500
      Esim. 10 :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe