Jotta totuus ei unohtuisi,niin Led Zeppelin teki tasan 4 hienoa albumia,loput on enemmän tai vähemmän roskaa,jotka voi unohtaa..-mut ne 4 ekaa on upeita,sisältäen todellisia klassikoita ja monipuolista,erittäin hyvintehtyä musiikkia..
kuulevat
6
755
Vastaukset
- overdose
Siis jokainen Led Zeppelinin studiolevy on erinomainen lukuunottamatta CODA-albumia. CODA -albumi ei ole huono, mutta jää muita selvästi jälkeen...
Sanoit tuossa, että vain neljä ensimmäistä ovat hienoja albumeja? Eikö Houses Of The Holy -albumi ole hieno albumi, mielestäni se on erinomainen kuten neljä ensimmäistä levyäkin! HOTH-albumihan on monipuolinen ja sisältää erinomaisia kappaleita kuten ... No kaikki ne on hyviä, mutta Dancing Days ja D'yer Mak'er ovat vähän muita heikompia, eivät nekään huonoja silti!
Presence -albumi ei sisällä yhtäkään akustista kappaletta, mikä tekee siitä siinä mielessä erikoisen levyn. Se sisältää mahtavia kappaleita kuten; For Your Life, Tea For One, Royal Orleans ja Achilles Last Stand...
Presence -albumin ymmärtäminen saattaa kestää joillakin hetki aikaa, mutta se todella on erinomainen. Jos levyn ei ole kuunnnellut kuin vain kerran, niin kannattaa kuunnella toisen kerran ja saattaa huomata kuinka hyvä sekin levy on!- Masa
Mihis Physical graffiti jäi?
Perkele ku tuli edes eksyttyy tänne palstalle, sellasta paskaa porukka täällä kirjottaa eikä tajuu bändistä yhtään mitään :( - overdose
Masa kirjoitti:
Mihis Physical graffiti jäi?
Perkele ku tuli edes eksyttyy tänne palstalle, sellasta paskaa porukka täällä kirjottaa eikä tajuu bändistä yhtään mitään :(Physical Graffiti on ehdottomasti yksi parhaista albumeista! Keskustelun aloittaja taitaa olla toista mieltä... Ekat kuusi albumia oli niitä aivan huippualbumeita, mutta ei seuraavatkaan huonoja olleet!!!
- Artturi2
Itse rajaisin klassikot kakkoseen ja neloseen
- overdose
Kakkos- ja Neloslevyt onkin eniten suuren yleisön mieleen, mutta kun perehtyy enemmän Led Zeppelinin tuotantoon niin sieltä löytää muitakin klassikkolevyjä kuten I, Houses Of The Holy ja Physical Graffiti!
- zeppelin
Minä olen kuunnellut koko tuotantoa, ja voit uskoa että useaan otteeseen viimeisen 23 vuoden aikana, ja vieläkään en ole kuullut kyseiseltä bändiltä huonoa biisiä. Enkä usko että niitä onkaan. Erilaisia ne toki ovat jokainen levy. Mutta että roskaa... erehdyt bändistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409