Kyselen teiltä viisaammilta että mitenkä mulla on mahdollisuuksia. Eli reservin Spolm, arvo jääkäri, ei siviiliammattia. Ja työtön.
Intissä meni hyvin. Palvelukelpoisuus A.
Että onko mulla 50-50 mahdollisuuksia huonommat että pitäisikö olla ammatti alla? Vai riittääkö että on palvellut hyvin sotilaspoliisina?
Arvostan asiallisia vastauksia... Kiitos
Intissä meni hyvin. Palvelukelpoisuus A.
Että onko mulla 50-50 mahdollisuuksia huonommat että pitäisikö olla ammatti alla? Vai riittääkö että on palvellut hyvin sotilaspoliisina?
Arvostan asiallisia vastauksia... Kiitos
Vastaukset 7
Vanhimmat
Sotilaspoliisiksi RT-hommiin pääsevät vain poliiseina Suomessa työskentelevät. Lähinnä sulla olis saumaa vartiojääkäriksi. Jos arvioisin että 7000 hakijaa on vuodessa ja 1000 lähtee niin mahdollisuudet olis 1/7. Hanki odotellessasi sopiva siviiliammatti. Kokki, autonasentaja, sähkö-,elektroniikka-asentaja, kylmälaiteasentaja, autonkuljettaja tms. ovat kysyttyjä ammattilaisia alas hommiin. Samalla palkkaluokkakin nousee hiukkasen. Ja muista: Pyrkimättä ei ainankaan pääse!
Kiitoksia vastauksesta :)
..Vielä kun ajat C-kortin,siitä on hyötyä kun hakee joukkoihin.
Vartio-jägstereitä aina tarvitaan..ja vinkkinä,soittele usein yk-koulkeskukseen,tai mikä lie nykyään ja kysele pääsymahdollisuuksia,nimi jää muistiin ja kutsu tulee..Se tehosi mullakin.
Okei.. pitää nyt sit alkaa soitteleen ja kyseleen... haluaisi vähän nähdä maailmaa...
Jos olet kova juomaan viinaa ja kehumaan itseäsi, niin mahikset on sikstififti. Pieni pelokkuuskaan ei ole pahitteeksi.
siis sivariksi jos haluat Lapinjärvelle.Homous luetaan eduksi.