Olikohan oikea vaihto...

Toukotyttö

Vaihdoin Tunisian matkan Montenegron matkaan, ja Budvaan. Hotelli olis Mirenza. Eli jos teillä on tietoa ko. hotellista tai ihan mitä vaan kyseiseen aiheeseen liittyvää, niin kirjoitelkaa mielipiteitänne.

5

5836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arktika

löytyy infoa, kuvia ja videoita monipuolisesti eri osista Montenegroa. Tosi hyvä valinta, alkukesästä ei vielä kovin ruuhkainenkaan, pienellä alueella paljon nähtävää, käy samalla Dubrovnikissa. Kotoria suosittelen ehdottomasti. Kateeksi käy kun itsellä saattaa ensi kesän keikat kulua Belgradissa ja itä-Serbiassa ja mustat vuoret jää näkemättä. Ja se linkki meinas unohtua eli
      www.visit-montenegro.com

• Budva

Loistava valinta.Suosittelen lämpimästi paikkaa sekä hotellia.Olin Budvassa ja Mirenza hotellissa syyskuussa.Hotelli on ihanan pieni ja ystävällisiä ihmisiä palvelemassa ja neuvomassa.
      Kannattaa lähteä patikoimaan vuoristoon ja jos mahdollista niin piipahtaa Albanian puolella.Myös paikallisbussiajelu lähikaupunkeihin kannattaa.
      Montenegro on erittäin kaunis maa,maisemat upeita ja ihmiset ystävällisiä.Englantia ei kauhean hyvin puhuta,mutta elekielelläkin pärjää.
      Montenegro on kyllä ollut yksi kauneimmista paikoista missä olen koskaan käynyt.Syöminen on suht edullista.
      Rantabulevardilla "turistimeininki",mutta kun lähtee kävelemään tai bussilla vähän kauemmaksi
      on paikallista elämää ihan eri tavalla.
      Antoisaa reissua sinulle!

• joo

Teit erinomaisen ratkaisun valitessasi Montenegron. Maa on kaunis, paljon nähtävää, ei tuputtavia kauppiaita, paljon siistimpää kuin Tunisiassa.
      Lähde ehdottomasti ainakin jollekin vuoristoon suuntautuvalle retkelle, maisemat ovat sen arvoiset.
      Olin viime kesänä Mirenzassa, mukava pikku hotelli, ei luksusta mutta viihtyisä ja siisti. Vastaanotossa useimmiten englantia taitavaa henkilökuntaa. Muuten Budvassa monessa paikassa saksasta oli ehkä enemmän hyötyä kuin englannista. Mutta joka paikassa tultiin juttuun, vaikka yhteistä kieltä ei aina löytynytkään.
      Mielenkiintoista oli myös käydä Albanian puolella, viime kesänä tehtiin vain päiväretki, nyt näyttää olevan kahden päivän reissu.

• mustat vuoret

..että kuinka parhaiten Suomesta pääsee Montenegroon; en ole huomannut tänä vuonna sinne järjestettäviä valmismatkoja. Budva on joskus ollut jollakin matkatoimistolla-ei liene enää?
        Ja vielä,onko lapsille (10-12 v) hyvä kohde,tekemisiä yms?Hinnat,halvempaa kuin Kroatiassa?
        Irene

• arktika
        mustat vuoret kirjoitti:

..että kuinka parhaiten Suomesta pääsee Montenegroon; en ole huomannut tänä vuonna sinne järjestettäviä valmismatkoja. Budva on joskus ollut jollakin matkatoimistolla-ei liene enää?
        Ja vielä,onko lapsille (10-12 v) hyvä kohde,tekemisiä yms?Hinnat,halvempaa kuin Kroatiassa?
        Irene

Aurinkomatkoilla Budva on ohjelmassa ja muistaakseni muutamalla muullakin. Myös Dubrovnik on vieressä Kroatian puolella joten voit ostaa vaikka pelkät lennot sinne ja lomailla Montenegrossa. En ole tarkemmin seurannut pakettimatkoja, sillä yleensä ajan Serbiaan autolla via Balticaa tai lennän suoralla reittilennolla Tukholmasta Belgradiin. Lisätietoja Montenegrosta ks. esim. www.visit-montenegro.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe