Olikohan oikea vaihto...

Toukotyttö

Vaihdoin Tunisian matkan Montenegron matkaan, ja Budvaan. Hotelli olis Mirenza. Eli jos teillä on tietoa ko. hotellista tai ihan mitä vaan kyseiseen aiheeseen liittyvää, niin kirjoitelkaa mielipiteitänne.

5

5792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arktika

löytyy infoa, kuvia ja videoita monipuolisesti eri osista Montenegroa. Tosi hyvä valinta, alkukesästä ei vielä kovin ruuhkainenkaan, pienellä alueella paljon nähtävää, käy samalla Dubrovnikissa. Kotoria suosittelen ehdottomasti. Kateeksi käy kun itsellä saattaa ensi kesän keikat kulua Belgradissa ja itä-Serbiassa ja mustat vuoret jää näkemättä. Ja se linkki meinas unohtua eli
      www.visit-montenegro.com

• Budva

Loistava valinta.Suosittelen lämpimästi paikkaa sekä hotellia.Olin Budvassa ja Mirenza hotellissa syyskuussa.Hotelli on ihanan pieni ja ystävällisiä ihmisiä palvelemassa ja neuvomassa.
      Kannattaa lähteä patikoimaan vuoristoon ja jos mahdollista niin piipahtaa Albanian puolella.Myös paikallisbussiajelu lähikaupunkeihin kannattaa.
      Montenegro on erittäin kaunis maa,maisemat upeita ja ihmiset ystävällisiä.Englantia ei kauhean hyvin puhuta,mutta elekielelläkin pärjää.
      Montenegro on kyllä ollut yksi kauneimmista paikoista missä olen koskaan käynyt.Syöminen on suht edullista.
      Rantabulevardilla "turistimeininki",mutta kun lähtee kävelemään tai bussilla vähän kauemmaksi
      on paikallista elämää ihan eri tavalla.
      Antoisaa reissua sinulle!

• joo

Teit erinomaisen ratkaisun valitessasi Montenegron. Maa on kaunis, paljon nähtävää, ei tuputtavia kauppiaita, paljon siistimpää kuin Tunisiassa.
      Lähde ehdottomasti ainakin jollekin vuoristoon suuntautuvalle retkelle, maisemat ovat sen arvoiset.
      Olin viime kesänä Mirenzassa, mukava pikku hotelli, ei luksusta mutta viihtyisä ja siisti. Vastaanotossa useimmiten englantia taitavaa henkilökuntaa. Muuten Budvassa monessa paikassa saksasta oli ehkä enemmän hyötyä kuin englannista. Mutta joka paikassa tultiin juttuun, vaikka yhteistä kieltä ei aina löytynytkään.
      Mielenkiintoista oli myös käydä Albanian puolella, viime kesänä tehtiin vain päiväretki, nyt näyttää olevan kahden päivän reissu.

• mustat vuoret

..että kuinka parhaiten Suomesta pääsee Montenegroon; en ole huomannut tänä vuonna sinne järjestettäviä valmismatkoja. Budva on joskus ollut jollakin matkatoimistolla-ei liene enää?
        Ja vielä,onko lapsille (10-12 v) hyvä kohde,tekemisiä yms?Hinnat,halvempaa kuin Kroatiassa?
        Irene

• arktika
        mustat vuoret kirjoitti:

..että kuinka parhaiten Suomesta pääsee Montenegroon; en ole huomannut tänä vuonna sinne järjestettäviä valmismatkoja. Budva on joskus ollut jollakin matkatoimistolla-ei liene enää?
        Ja vielä,onko lapsille (10-12 v) hyvä kohde,tekemisiä yms?Hinnat,halvempaa kuin Kroatiassa?
        Irene

Aurinkomatkoilla Budva on ohjelmassa ja muistaakseni muutamalla muullakin. Myös Dubrovnik on vieressä Kroatian puolella joten voit ostaa vaikka pelkät lennot sinne ja lomailla Montenegrossa. En ole tarkemmin seurannut pakettimatkoja, sillä yleensä ajan Serbiaan autolla via Balticaa tai lennän suoralla reittilennolla Tukholmasta Belgradiin. Lisätietoja Montenegrosta ks. esim. www.visit-montenegro.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      23
      3173
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      196
      2864
    3. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1871
    4. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      258
      1514
    5. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      110
      1283
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1181
    7. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      1037
    8. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      155
      1021
    9. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      33
      940
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43
      824
    Aihe