sanokaapa paras poltto ohjelma jolla saan pelistä täysin identtisen ettei tarvii crack tiedostoo.mulla on liteon asema ja olen kokeillu clone cd ohjelmaa mutta pyytää asentamman alkuperäisen levyn kun meinaa ruveta pelaa.nero tuli aseman mukana mutta silläkään ei onnistu.
paras poltto ohjelma
7
466
Vastaukset
- Palle
nero
- Punainen laatikko
Testeissä on parhaiten pärjännyt Blindwrite-ohjelma (http://www.blindwrite.com). "Varmuuskopion" tekeminen ei vaan ole niin yksinkertainen asia, se vaatii onnistuneen yhdistelmän, softa polttoasema. Jotta kaikki ominaisuudet jota esim. Blindwrite tarjoaa vaatii myös ominaisuuksien tuen polttoasemalta. Jos poltettava levy on suojattu tageilla ei kopioiminen onnistu millään tämänhetkisellä softalla. Tässä linkki josta voit lukea asiasta : http://www6.tomshardware.com/storage/02q2/020617/index.html
- Anssi k.
Hei sinä tunnut tietävän Blindwrite ohjelmasta,
joten kysyisin, että mitä mahtaa tarkoittaa ekasivulla olevat 1 nibble ja 2 multiple caps?
Siis milloin pitää vaihtaa täppi tähän 2:seen? - Punainen laatikko
Anssi k. kirjoitti:
Hei sinä tunnut tietävän Blindwrite ohjelmasta,
joten kysyisin, että mitä mahtaa tarkoittaa ekasivulla olevat 1 nibble ja 2 multiple caps?
Siis milloin pitää vaihtaa täppi tähän 2:seen?Toivottavasti Englanti ei ole ongelma...
http://users.pandora.be/soulmaniacs/blindread.html
Näin nopeasti todettuna Nibble on suositeltu asetus jota käytetään kun suojauksena on esim. Safedisk. Multiple gaps on suositeltu kun CD on suojattu esim. LockBlok tai Laserlock menetelmällä.
- VTVT
Ei oikeastaan ohjelmalla paljon väliä, jos se vain pystyy pelin kopioimaan. Olen käyttänyt Clone-CD sekä NEROa. Molemmat toimii.
Toimiviä crack tiedostoja löytyy nykyään vaikka mistä ja vaikka mihinkään peliin ja onhan se helpompi jos ei tarvi aina työntää levyä sisään,
täytyy vain olla tarkka crack/peliversion kanssa.- Piru
www.gamecopyworld.com, sieltä löytyy crack melkeen mihin vaan peliin, jopa päivitykset.
Itse kopioin levyn ja eiköhän käynnistettäessä valita että aseta alkuperäinen levy sisään. Noh, eikun kopio vuonna -95 ostettuun 4x asemaan joka ei osaa lukea mitään sublevel-dataa, johan toimi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803