Minulla on kannettava (IBM T30), jossa on dvd-asema. Diskettiasemaa ei ole. Formatoin kovalevyn ja tarkoitukseni oli asentaa xp. Koneeni ei kumminkaan boottaa xp:n asennuslevyltä. Onko levyssä vikaa? Linuxin asennuslevyltä kone kyllä käynnistyy, mutta ei xp:n. Mikä avuksi?
Olen kokeillut jo kahta eri poltettua asennuslevyä, eikä kummallakaan kone käynnisty. Pitääkö olla alkuperäinen levy vai onko muita konsteja?
xp:n asennusongelma
5
843
Vastaukset
- on niin että
se, joka on nuo asennuslevysi polttanut, on kämmännyt eivätkä ne ole boottaavia.
- juto
Tätä vähän veikkailinkin! Mutta kuinka nuo asennuslevyt pitää polttaa, että levyistä tulisi boottaavia!
- as-keetti
juto kirjoitti:
Tätä vähän veikkailinkin! Mutta kuinka nuo asennuslevyt pitää polttaa, että levyistä tulisi boottaavia!
http://www.google.fi/search?hl=fi&q="boottaava cd"&btnG=Google-haku&meta=cr=countryFI
juto kirjoitti:
Tallenna kovalevylle ISO-imagena alkuperäisestä Alcohol 120% ohjelmalla ja sen jälkeen poltat levylle saman ohjelman image-velholla.
Jos olet esim. kopioinut levyn Nerolla niin siitä kopiosta ei tule boottaavaa. Toki Nerollakin homma onnistuu kunhan tietää mitä tekee.- juto.
juto kirjoitti:
Oletko sama juto, joka kirjoittaa samalla rekisteröudyllä nimimerkillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663