Minulla on kannettava (IBM T30), jossa on dvd-asema. Diskettiasemaa ei ole. Formatoin kovalevyn ja tarkoitukseni oli asentaa xp. Koneeni ei kumminkaan boottaa xp:n asennuslevyltä. Onko levyssä vikaa? Linuxin asennuslevyltä kone kyllä käynnistyy, mutta ei xp:n. Mikä avuksi?
Olen kokeillut jo kahta eri poltettua asennuslevyä, eikä kummallakaan kone käynnisty. Pitääkö olla alkuperäinen levy vai onko muita konsteja?
xp:n asennusongelma
5
859
Vastaukset
- on niin että
se, joka on nuo asennuslevysi polttanut, on kämmännyt eivätkä ne ole boottaavia.
- juto
Tätä vähän veikkailinkin! Mutta kuinka nuo asennuslevyt pitää polttaa, että levyistä tulisi boottaavia!
- as-keetti
juto kirjoitti:
Tätä vähän veikkailinkin! Mutta kuinka nuo asennuslevyt pitää polttaa, että levyistä tulisi boottaavia!
http://www.google.fi/search?hl=fi&q="boottaava cd"&btnG=Google-haku&meta=cr=countryFI
juto kirjoitti:
Tätä vähän veikkailinkin! Mutta kuinka nuo asennuslevyt pitää polttaa, että levyistä tulisi boottaavia!
Tallenna kovalevylle ISO-imagena alkuperäisestä Alcohol 120% ohjelmalla ja sen jälkeen poltat levylle saman ohjelman image-velholla.
Jos olet esim. kopioinut levyn Nerolla niin siitä kopiosta ei tule boottaavaa. Toki Nerollakin homma onnistuu kunhan tietää mitä tekee.- juto.
juto kirjoitti:
Tätä vähän veikkailinkin! Mutta kuinka nuo asennuslevyt pitää polttaa, että levyistä tulisi boottaavia!
Oletko sama juto, joka kirjoittaa samalla rekisteröudyllä nimimerkillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437