Halusisin muistaa pojan kummisetää jollain pienellä jutulla.
Hän on myös mieheni paras ystävä.
Ennen lasta ei vaihdettu lahjoja keskenämme,mutta koska hän ostaa pojallemme lahjan haluaisin jotenkin myös muistaa häntäkin.
Ainoa vaan että emme ole tekemisissä hänen vaimonsa kanssa eikä vaimo myöskään osallistu lapsemme lahjaan.(Itse ei halunnut tulla kummiksi)
Onko tyhmää kutoa kummisedälle vaikka sukat,mutta jättää vaimo ilman?
Vai onko muita ehdotuksia?
mitä vauvan kummisedälle?
3
631
Vastaukset
- Rouva Dostojevski
Kudo vain sukat, se on hyvä idea. Mukaan kortti jossa lukee "kummille", niin lahjan tarkoitusperä selviää siitä. Jos ette kerran ole vaimon kanssa tekemisissä, niin miten voisikaan hänelle mitään antaa.
- tiu
Olen täysin samaa mieltä! Kudo sukat kummille. Se on hieno lahja.
- suiki
Nii minkäs ikänen poika on? Minä tein lapseltani kummeille vauva ikäisenä taikataikinaan jalkapohja taulut, tosi kivat muuten on ja kaikki tykkäs hirveesti.. Nyt sit kun on vähä isompia ostin käsipyyhkeen johon kangasvärillä painetaan lapsen käden jäljet.. Miusta sellaset on kivoja ja tavallaan niinku lapselta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265