Nilsistä tulee varakas!

Markka Kumberi, Kilon horo

Jos valtio ei korvaa, niin juttu etenee EU:n ihmisoikeustuomioistuimeen.

12

1030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalaharin Konsuli

      Eiköhän olisi syytä korva vaan kaikessa hiljaisuudessa.Jutuilla on taipumus paisua ,kun
      on selvää sekin että näyttö ei riittänyt.Lisäksi poikkeuksellinen julkisuus mustasi miestä muutenkin liikaa.Ajatelkaapas omalle kohdallenne sattuneena.
      Sopiva korvaus olisi mielestäni vähintään.
      200 000 Euroa kipukuluineen ja korkoineen menetyksistä.Henkinen paine kovaa tuollaisessa
      pa--a kasan penkomisessa.Vastaavissa tapauksissa
      muuten korvaukset ovat ollet suurempiakin.Entä
      jos kyseessä olisi suurikin johtaja.???????
      Siis tasaarvonkin takia korvaukset kunnolla.

      • tästä julkisuudesta

        on myönteistä. Kansa kovasti tykkää tämän tyyppisistä, näköjään osa naisväestä jo haaveilee naimakaupoistakin...


      • *Angelina*
        tästä julkisuudesta kirjoitti:

        on myönteistä. Kansa kovasti tykkää tämän tyyppisistä, näköjään osa naisväestä jo haaveilee naimakaupoistakin...

        Osui ja uppos... :D


      • nypä

        aulla moonikset vai muuten lääkkeet ottamatta.


    • saa kuin noin kymmenesosan tuosta vaatimastaan summasta.

      • on sellainen

        ...että saa noin 25.000e. Täytyy todeta - niin kuin moni muukin on jo tehnyt - että pitkälti tuomio/oikeuden päätös, on kiinni tuomarista/henkilöstä ja kesäinen oikeudenkäynti
        olisi "valaissut" vielä enemmän -60 tapahtumia, jos laamannilla olisi ollut toisenlainen asenne.
        Laamanni kielsi mm, Lampelaa kuulustelemasta jne.. K.o Oikeuden laamanni oli tehnyt "oman päätöksen" jo ennen oikeudenkäyntiä. Muuten hänen käytöstään ei voi tulkita.
        Sen verran bodom-tapahtumista kansa nyt tietää, ( ne jotka ovat aineistoihin perehtyneet) että ei mitenkään voi pitää NG:tä ehdottomasti syyttömänä.Aukotonta näyttöä ei ollut puoleen eikä toiseen, eli tuntuu kummalta se, että oikeus totesi "syyttömäksi". Oikea tapa on sanoa/todeta, ei ollut riitävää näyttöä, jotta olisi syyllinen tekoihin. Eli edelleen syylisyys/syyttömyys tilanne on 50/50.


      • awd1

        No kyllä se jotain korvauksia siitää saa, sen on pakko saada niitä, mutta minkä verran niin se on sitten toinen juttu! ELI se saa korvauksia!! sanokaa minun sanoneen!


      • Ben Matlock
        on sellainen kirjoitti:

        ...että saa noin 25.000e. Täytyy todeta - niin kuin moni muukin on jo tehnyt - että pitkälti tuomio/oikeuden päätös, on kiinni tuomarista/henkilöstä ja kesäinen oikeudenkäynti
        olisi "valaissut" vielä enemmän -60 tapahtumia, jos laamannilla olisi ollut toisenlainen asenne.
        Laamanni kielsi mm, Lampelaa kuulustelemasta jne.. K.o Oikeuden laamanni oli tehnyt "oman päätöksen" jo ennen oikeudenkäyntiä. Muuten hänen käytöstään ei voi tulkita.
        Sen verran bodom-tapahtumista kansa nyt tietää, ( ne jotka ovat aineistoihin perehtyneet) että ei mitenkään voi pitää NG:tä ehdottomasti syyttömänä.Aukotonta näyttöä ei ollut puoleen eikä toiseen, eli tuntuu kummalta se, että oikeus totesi "syyttömäksi". Oikea tapa on sanoa/todeta, ei ollut riitävää näyttöä, jotta olisi syyllinen tekoihin. Eli edelleen syylisyys/syyttömyys tilanne on 50/50.

        minuuttikaupalla, et ihmettelisi Laamannin reaktiota. Julkisuudessa Lampelan höpinöistä on lyhyt versio, todellisuudessa Laamanni oli joutunut keskeyttämään mustilaisen myyntipuheet jo useasti.

        Laamanni toimi oikein. Oikeudenkäynti ei ole mikään sirkus.


    • Musta aika pieni summa. ITE OLISIN VAATINUT ainakin 10 kertaa enemmän!!! JA TÄYDET OIKEUDET ROSKALEHTIIN (ILTALEHTI, ILTASANOMAT)!!! Olisi Nils lopettanut mokomat lehdet jotka eivät kelpaa kuin sytykkeeksi!

    • on riski!

      ...sillä ajatelkaa, kun Nisse "rikastuu" roimasti, niin alkaa elämään ja juoppottelemaan, jota ei ole uskaltanut kymmeniin vuosiin tehdä kunnolla. Juopon itsekontrollihan usein pettää ja Nisse kertoo lopultakin totuuden ja vain totuuden mitään siihen lisäämättä...kyllä jännittää Nissen puolesta..saas nähdä.???

      • eräänä päivänä

        Uskon, että NG voi jokupäivä tehdä tunnustuksen , se on mahdollista, saa nähdä miltä sitten selkääntaputtelijoiden naama näyttää, jos sankari jonain päivänä aukeaa ja kertookin kaiken eli tekee tunnustuksen. Vieläkö sitten sankarille setelitukkoja täytyy antaa?


      • Lukija Y
        eräänä päivänä kirjoitti:

        Uskon, että NG voi jokupäivä tehdä tunnustuksen , se on mahdollista, saa nähdä miltä sitten selkääntaputtelijoiden naama näyttää, jos sankari jonain päivänä aukeaa ja kertookin kaiken eli tekee tunnustuksen. Vieläkö sitten sankarille setelitukkoja täytyy antaa?

        Mikäli G nyt tunnustaisi, voitaisiin ajatella, että nyt sillä asian liika pohtiminen ja pitkä oikeudenkäynti painostuksineen on aiheuttanut valheellisia muistoja, joita hänen psyykensä on painostuksen alla alkanut tuottaa. Kuka uskoisi, kuka ei... Ehkäpä se ei riittäisi oikeudessakaan?!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe