kiinarit

onkhoo

Eli saako kiinareita enää mistää.. niitä kunnollisia mitä oli vielä n.7v sitten.. nyky kiinarit on semmosia pikku rätinöitä vaan. Eli saako ruotsista tai jostain niitä kunnon KIINAREITA?

26

10758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peto

      Juu ruotsista sai muutama vuosi sitten vielä kaikkea hyvää.. mm Kunnon thunderkingejä,pallotykkäreitä, kinuskeja erikokosia yms yms.. tuli ostettua 25tukkupakettia kiinareita :) aattona kun sai -70% alennusta ni pitihän sitä.. muutenkin oli halpaa! Eli riittää noit vielä muutamaks seuraavakskin vuodeks =) Myös kunnon ThunderKingei löytyy jokunen kymmenen pakettia.

      Se uus Teho thunder tms on aika kova mut jää kyll pahast jälkee oikeelle thunderille ;)

      jos kiinnostaa ni 20e tukkupaketti lähtee!
      yhes tukkupaketis on 10x8kpl

      • jätkä..88

      • jätkä..88

        Nii vastaa äkkiä ootko myymässä ku olis aika kiire saada..


      • jätkä..88

        nii vieläkö oot myymässä?


      • Keiz0r
        jätkä..88 kirjoitti:

        nii vieläkö oot myymässä?

        Sori, mä ostin jo kaikki mitä lähti. Kalliiksi kävi mutta minkäs teet, rahamiehiä nääs..


      • Peto
        Keiz0r kirjoitti:

        Sori, mä ostin jo kaikki mitä lähti. Kalliiksi kävi mutta minkäs teet, rahamiehiä nääs..

        Jees, myin 5tukkupakettia pois nurkista ja 5pakettia thunderkingejä. Kysele keizorilta jos hän olisi valmis myymään :)


      • Anonyymi
        jätkä..88 kirjoitti:

        nii vieläkö oot myymässä?

        hiljaa


    • Kontusiko

      Bauhaus myy 100 kpl laatikkoa.

      • Jepulis

        Onkohan ne bauhaussilaiset vaan sitä samaa rätinää. vaikka mainoksessa varta vasten sanotaan "ei rätinää vaan kunnon paukku". ei niitä kai ees saa myydä. jeps :S


      • ville
        Jepulis kirjoitti:

        Onkohan ne bauhaussilaiset vaan sitä samaa rätinää. vaikka mainoksessa varta vasten sanotaan "ei rätinää vaan kunnon paukku". ei niitä kai ees saa myydä. jeps :S

        Saako sieltä Bauhausista tilattuu kiinareita? Jos saa ni antakaa linkki siihe sivulle mis saa tilattuu kiinareita.


      • Antti
        ville kirjoitti:

        Saako sieltä Bauhausista tilattuu kiinareita? Jos saa ni antakaa linkki siihe sivulle mis saa tilattuu kiinareita.

        Ostin rakettitukusta 180kpl, testasin ja toimii. Pamahtaa niinku ne vanhat kiinarit. 0,5e/20kpl makso.


      • Tiger
        Antti kirjoitti:

        Ostin rakettitukusta 180kpl, testasin ja toimii. Pamahtaa niinku ne vanhat kiinarit. 0,5e/20kpl makso.

        "toimii
        Kirjoittanut: Antti 27.12.2005 klo 15.49

           
           Ostin rakettitukusta 180kpl, testasin ja toimii. Pamahtaa niinku ne vanhat kiinarit. 0,5e/20kpl makso." siis onko oikean kokoisia??? ettei ole niitä papatin kokoisia??!?!


      • Tiger
        Antti kirjoitti:

        Ostin rakettitukusta 180kpl, testasin ja toimii. Pamahtaa niinku ne vanhat kiinarit. 0,5e/20kpl makso.

        siis oliko ne kiinarit mitä ostit rakettitukusta niin muka alkuperäisen kokoisia? ku ostin ite prismasta jotaki että 3€ / 100kpl niin ne kiinarit oli melkeen papatin kokokoisia:D:D:D


      • esa
        Tiger kirjoitti:

        siis oliko ne kiinarit mitä ostit rakettitukusta niin muka alkuperäisen kokoisia? ku ostin ite prismasta jotaki että 3€ / 100kpl niin ne kiinarit oli melkeen papatin kokokoisia:D:D:D

        http://www.rakettitukku.fi/sivu/fi/tuotteet/# tuolta nuo kiinarit? eihän ne oo minkä kokosia tollasia muutaman sytytys langan paksusia:O


      • jätkä..88
        esa kirjoitti:

        http://www.rakettitukku.fi/sivu/fi/tuotteet/# tuolta nuo kiinarit? eihän ne oo minkä kokosia tollasia muutaman sytytys langan paksusia:O

        En usko että on vanhojen kiinareihin kokosia ja ei ti pamauskaa ollu sellane varmaa.. niitä kun sais niitä vanhoja nii vois vaikka maksaa vähä enemmä.


      • POMMIMIÄS
        jätkä..88 kirjoitti:

        En usko että on vanhojen kiinareihin kokosia ja ei ti pamauskaa ollu sellane varmaa.. niitä kun sais niitä vanhoja nii vois vaikka maksaa vähä enemmä.

        Eiku tarkotus on et näistä "kiinareista" otetaan ne ruudit ja tungetaan ne johonki kartonkiputkee joku sytytyslangan pätkä siihen ja ANTAA PALAA.


      • cvo
        Jepulis kirjoitti:

        Onkohan ne bauhaussilaiset vaan sitä samaa rätinää. vaikka mainoksessa varta vasten sanotaan "ei rätinää vaan kunnon paukku". ei niitä kai ees saa myydä. jeps :S

        ainaki rakettitukusa oli ja ostin 60 kiinaeria


      • kölkl
        cvo kirjoitti:

        ainaki rakettitukusa oli ja ostin 60 kiinaeria

        nyt on lähinnä ne oikeat vanhat kunnon kiinarit haussa..


      • esa
        kölkl kirjoitti:

        nyt on lähinnä ne oikeat vanhat kunnon kiinarit haussa..

        niinpä, nuilla "papateilla" tee mitää


      • rakettimestari
        Tiger kirjoitti:

        "toimii
        Kirjoittanut: Antti 27.12.2005 klo 15.49

           
           Ostin rakettitukusta 180kpl, testasin ja toimii. Pamahtaa niinku ne vanhat kiinarit. 0,5e/20kpl makso." siis onko oikean kokoisia??? ettei ole niitä papatin kokoisia??!?!

        Jos haluat kunnon kiinareita,niin mene viroon.tullimihet ei tarkasta sua.


    • rakettimestari

      Joo,virosta saa kiinareita.menen sinne tässä joulukuussa.

    • HUOH...
    • mollop

      Jätkä lähtee ostaa jotaki vituun kiinareita ruotsista

    • kia3

      saa tuolta kiinasta

      • laulu

        Mistä?


      • jaska4
        laulu kirjoitti:

        Mistä?

        Saa ihan euroopastakin. Kyllä toi EU on kiva juttu kun tavaralla vapaa kulku rajan yli ilman että käydään tullissa. Ainoa vaan että mitä ne tuolla euroopassa myy, on huomattavan paljon kovempia mitä suomessa koskaan on ollut. Vanhat pallotykärit oli suhnuja verrattuna mitä netistä saa ostettua.

        Siitä vaan googlettamaan. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe