Galluppi
Kertokaa tänne mikä on maailman paras ja maailman huonon piirretty?? ja perustelut ei ole pakko jos ei keksi.
Maailman paras ja huonoin piirretty??
10
3168
Vastaukset
- icy trix
Winx on paras ja B-daman on huonoin
- ham kertoo
paras on winx ja huonoin on w.i.t.c.h
- - Turbo -
Jos joku jaksais katella winxiä "ehjällä" silmällään, niin tajuais siitä ees jotain järjetöntä.
PRÄTKÄHIIRET RULAA!!! - hilma
- Turbo - kirjoitti:
Jos joku jaksais katella winxiä "ehjällä" silmällään, niin tajuais siitä ees jotain järjetöntä.
PRÄTKÄHIIRET RULAA!!!parhaita on tietty muumit ja tohtori sykerö. myös vili vilperi ja alfred jodogus kwak ovat hyviä.. ja ehdottomasti nicke nackerton!!!.huonoja on melkein kaikki piirretyt mitä tulee tällä hetkellä telkasta. kuten digimonit . sinisen talon nalle on iha hyvä.
- sitka
Paras on winx ja huonoin öö tota en mä oikein tiedä..
- Pippi
Nikke, joka tunnetaan myös nimellä Nikke Knackerton, ja joka on alkuperäiseltä nimeltään Nick Knatterton, on aivan loistava piirretty. Kurjaa vain on, että kyseistä piirrettyä ei tahdo saada suomenkielisenä mistään. Jos joku tietää mistä voisi saada, täältä löytyisi yksi kiitollinen tyttö :-)
- Karuski 95
Huonoimmat lastenohjelmat ovat ehdottomasti Duel Masters ja B-daman paras on POKEMON
- tnewio
jollakin p2p-ohjelmalla, esim. dc :lla löytyy.
noh niitä on monia tosi hyviä piirrettyjä jotka helposti menee yli muiden..paavopesusieni on kyllä tosi hyvä piirretty,tosi hauska.ja sitten south park on kyllä aivan klassikko piirretty. siinä sentään uskalletaan ottaa kantaa asioihin ja tehä semmosista aiheista juttuja mistä tavallisesti muissa ohjelmissa ei oteta kantaa..ja sit ehkä paras kuitenki on Dragonball Z ,kerrankin piirretyssä on jokin juoni.ja tappelut on aivan mahtavia,älyttömine räjähdyksineen ja se että ne huutaa(örisee,rääkyy) jerkkua suunnillee puolet jaksosta missä tapellaan kunnolla.se on kyl tosi hauskaa katottavaa.sitä paitsi hahmoilla on asennetta ja eroaa toisistaan,ja on sentäs jotain syvyyttäkin niissä..tosin Tien on aika tylsä.
sit huonoin..noh niitä on kyllä valitettavasti tosi paljon..sanotaanko vaikka pokemon..tai nalleluppakorva..ei jaksa ees vaivautua selittäämään ku kaikki tietää miten paskoja ne on.- OU JEE!
PARAS ON EHDOTTOMASTI WINX JA HUONOIN ON TRANSFORMES
ENERGON TAI MIKÄ NYT ONKAAN...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664