Millasia taustoja

teillä on?

Mulla on tommonen akvakaupan "akvamaisema"-tausta, mutta oon alkanut miettii, että joku muu vois olla parempi. Akva näyttää kullä isolta tämän kanssa, mutta kasvien ja kalojen piirteet ei näy kunnolla. Oisko musta, tummanvihree tai -sininen kartonki paras? Mikä väri?

7

920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainomieli1981

Minulla on leivinpaperista tehty tausta. Päätin kokeilla luettuani ohjeen netistä ja tosi tyytyväinen olen. Väritin siis tavallisen leivinpaperin mustalla, ruskealla ja sinisellä värillä ja sen jälkeen rypistin sen palloksi jotta taustaan tulisi kuoppia ja kohoumia. Se näyttää tosi hyvältä, ihan rosoiselta kallion seinämältä! Suosittelen kokeilemaan, kun ei edes maksa paljon ;)

• patu

Loisto niksi, eikun pirkkaan kirjottaan!

T O I M I I !

• Ainomieli1981
        patu kirjoitti:

Loisto niksi, eikun pirkkaan kirjottaan!

T O I M I I !

En minä sitä itse keksinyt, se taisi olla jonkun aqua-webbiläisen keksintö alunperin. Ja hyvä keksintö olikin :)

• Akvailija

leivinpaperin sinisellä, vihreällä ja punaisella pastellivärillä ja päälle vetelin hiiltä.Sitten rutistelut ja aukaisut.Arkit on niitattu kiinni kontaktimuovilla päällystettyyn pahvarkkiin ja pahvi kiinni kaksipuolisella teipillä akvan kehyksiin.Niitit ei näy, kun käyttää niitä ruskeita niittejä.

• Nermal

Jos ei jaksa paljoa väritellä, niin ostappa tummansinistä silkkipaperia ja suttaile siihen mustaa/ruskeeta. Rypistä ja oikaise, sitten kiinni pahviin ja siinä se. Näinkin voi tehä...

• tapettia...

Löysin nurkista lojumasta koko valkeata kohopintaista tapettia, maalasin sen vesiväreillä silleen, että länttejä sinne tänne ruskean eri sävyillä, toisaalle mustaa ja harmaata, sitten vielä sopivasti tummaa viehreää eri sävyissä sopiviin kohtiin. Näyttää kalliokivi taustalta, luonnollisen näköinen.
      Tuli meinaan hyvän näköinen (jos suapi itte kehaista), vieraat kyllä ainekin ovat kehuneet. muutamia on jo pitänyt tehdä ystävillekin. Halpaa

• Mia21

Mulla on vaan sellanen ihan akvaariokaupasta ostettu tummanharmaa kivi- tai kalliomaisema (siis näyttää niinku tummalta kiviseinältä). Hyvännäkönen se tosin on, tulee kasvien ja kalojen värit hyvin esiin. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1957
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1706
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1421
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      75
      1098
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      26
      1004
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe