Mainitkaapa mielestänne jotain härskeimpi plagiointeja, jos sellaisia tiedätte.
Härskein plagiointi?
11
1234
Vastaukset
- Don Juuan
oli aikoinaan paljonkin julkisuudessa setvittävänä.
http://www.kirjastot.fi/fi-FI/tietopalvelu/kysymys.aspx?questionID=55996f23-f297-4cc9-97a1-b10da01732bf
Netissä olen joskus nähnyt kunnon selvityksen tuosta oikeudenkäynnistä, mutta ei löytynyt enään? - Bolore
En tiedä, onko härskein tapaus, mutta kyllä uusi Anna Eriksson ja Weezer kuullostavat kahden kappaleen osalta aivan "liian" samalta. Kappaleet Ei se mennyt niin vs. Haunt You Every Day ja Turhaa vs. This Is Such A Pity.
Kuunnelkaa itse!Taitaa palstan moderaattori olla Anna Erikssonin vihaaja??? Vai sananvapauden vastustaja?
Joka tapauksessa musta noi Anna Erikssonista esitetyt kommentit on asiattomia. Valitan niistä YP:lle!
Anna Eriksson on iskelmän kuningatar - ehkä paras suomalainen! -Ei oo koskaan plagioinut - se omistaa kaikki laulamansa biisit!- joo
UnOpened82 kirjoitti:
Taitaa palstan moderaattori olla Anna Erikssonin vihaaja??? Vai sananvapauden vastustaja?
Joka tapauksessa musta noi Anna Erikssonista esitetyt kommentit on asiattomia. Valitan niistä YP:lle!
Anna Eriksson on iskelmän kuningatar - ehkä paras suomalainen! -Ei oo koskaan plagioinut - se omistaa kaikki laulamansa biisit!Valita vaikka äidilles,sun viestis tuppaa olemaan provoja.
Jos et vielä ole oppinut niin täällä on muitakin mielipiteitä kuin sun.Mene hyvä ihminen kasvamaan.
- sedu
kopio siitä yön biisistä
- höpöhöpö
Ei niin kerrassaan mitään samaa.Tätä on joskus jauhettu täällä ennenkin.
- iitu
höpöhöpö kirjoitti:
Ei niin kerrassaan mitään samaa.Tätä on joskus jauhettu täällä ennenkin.
On kuule ihan Yön pojat itekin haastattelussa ihmetelleet miten voidaan noin törkeästi kopioida heidän biisinsä. Kai pojat nyt oman kipaleensa niin hyvin tuntevat, että huomaavat kyllä yhtenäisyyden
- minusta
iitu kirjoitti:
On kuule ihan Yön pojat itekin haastattelussa ihmetelleet miten voidaan noin törkeästi kopioida heidän biisinsä. Kai pojat nyt oman kipaleensa niin hyvin tuntevat, että huomaavat kyllä yhtenäisyyden
Edelleenkään minusta eivät ole samanlaisia.Tykkään todella paljon sekä Yön kyseisestä biisistä että Taikakuun ,enkä löydä niistä niin paljon samankaltaisuutta että vois plagioinnista puhua.Biisejä tehdään ja hyvin monista voi kovalla yrittämisellä löytää samankaltaisuutta mut eri asia onko liikaa.Sitä paitsi nuo kaksi ovat jo niin eri tyylistä musaa ja yhtyettä.Ja hyviä molemmat,ei kun kuuntelemaan.
- minä
Mieti kuule vähän tarkemmin!!! Suomessa on
järkyttävän paljon rakkauslauluja tehty, että
väkisin biiseissä on samoja sanoja ja vähän kuulostavat samalta!! Taikakuun biisi on aivan upea
eikä sitä voi verrata samana päivänä Yön vanhojen nahkahousu ukkojen lirkutukseen, jäisivät jo elääkkeelle!!!!! Mutta makunsa kullakin!
- Tuhatkasvo
ei ihan liity aiheeseen, mutta on kuitenkin mielenkiintoinen luettava, joten olkaa hyvä.
http://www.minedu.fi/opm/asiantuntijat/tekijanoikeusneuvosto/neuv_lausunnot/1998/tn151998.pdf - Törrö
se valitettavasti on Anna Eriksonin ei se mennyt niin, surullista mutta totta..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902288
- 392050
- 1331889
- 791826
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231688- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451210- 351136