Kerran poliisit tulivat käymään kotonani!!!
Eivät edes viittineet soittaa ennekuin tulevat!!! Törkeää käytöstä!!! Minä ainakin soitan jos menen käymään jonkun luona...varsinkin jos en oo tavannut kyseistä henkilöä ennen!!!
Mulla ei ollut mitään tarjottavaa niille ja kämppäkin oli sekaisin!!!
Oli se kuitenkin hyvä, etteivät jääneet...veivät vain autokyydille ja sain jutella heidän kanssaan mukavia....no pääasiassa yhden lihavan ylikonstaapelin kanssa ja puhelimessa juttelin yhden tytön kanssa!!!
Tapauksesta on yli vuosi...mutta sapettaa silti!! Eikös poliisikoulussa opeteta käytöstapoja...ja niillä sentään oli mun känän numero!!!
Sitä paitsi kerran...soitin poliisille (olihan se keskellä yötä, mutta oli kyllä viikonloppu). Sulkivat puhelimen kesken kaiken...jouduin soittamaan monta kertaa. Lopulta käskivät laittamaan pään tyynyyn.
Kävin taas tapaamassa heitä...tai oikeastaan heidän naisiaan...täytyy saada lupa ostaa viinaa!!!
Poliisit epäkohteliaita!!!
2
744
Vastaukset
- Beagle Boy
Näinhän se on kun juttua katsoo mitalin toiselta puolen.
Mutta, kun ovikello kilahtaa, niin huumeet WC-pönttöön vilahtaa.En käytä huumeita ja toivon ettei kukaan käyttäisi...paitsi rokkarit, joilla on niihin lupa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902288
- 392050
- 1331889
- 791826
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231688- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451210- 351136