Ei sittenkään Suomeen?

Migge1975

Huhun mukaan eivät teekään areenakeikkoja v 2006... vaan ainoastaan stadioneita. Saas nähdä, Welldonen Juvonen sanoi kyllä vielä kaksi viikkoa sitten että neuvottelut ovat yhä käynnissä.. kuulin vain että Suomen keikka on vaakalaudalla kun viime kiertueen keikka ei ollut aivan loppuunmyyty. Toivotaan parasta!

11

1010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumping jack

      No jos noin hullusti käy, niin mistä niitä ruotsin lippuja kannattaa alkaa kärkkymään? Sillä pakkohan ne on vielä nähdä.

      • Lady Jane

      • Jultsi
        Lady Jane kirjoitti:

        Täältä saat naapurimaan lippuja: http://www1.ticnet.se/Start sekä puhelimitse numerosta 46 771 707070.

        Virallisten sivujen mukaan eivät tule Suomeen ensi kesänä :( Voi voi voi voi.

        Mitenkähän noita ruotsin lippuja sit saa?


      • Lady Jane
        Jultsi kirjoitti:

        Virallisten sivujen mukaan eivät tule Suomeen ensi kesänä :( Voi voi voi voi.

        Mitenkähän noita ruotsin lippuja sit saa?

        Hei, katso tuo yllä oleva viestini, siinä pikaohjeistus. Kannattaa käydä jo ajoissa rekisteröitymässä osoitteessa ticnet.se paikallisen lippupalvelun asiakkaaksi, niin hoituu homma sitten jouhevammin lipunostopäivänä. Eivät lähetä tilattuja lippuja Suomeen (muistelen näin), vaan voit noutaa ne paikan päällä mistä tahansa kioskista, jossa on vedonlyönti- tai lippupalvelupiste (korjatkaa joku jos tieto väärää). Tämän aamun lehdistötilaisuudessahan äijät tarjoutuivat tulemaan myös Tukholmaan, jos kaupunki heidät sinne haluaa. Mutta näillä tiedoilla - Ullevi, här kommer jag!


      • Jultsi
        Lady Jane kirjoitti:

        Hei, katso tuo yllä oleva viestini, siinä pikaohjeistus. Kannattaa käydä jo ajoissa rekisteröitymässä osoitteessa ticnet.se paikallisen lippupalvelun asiakkaaksi, niin hoituu homma sitten jouhevammin lipunostopäivänä. Eivät lähetä tilattuja lippuja Suomeen (muistelen näin), vaan voit noutaa ne paikan päällä mistä tahansa kioskista, jossa on vedonlyönti- tai lippupalvelupiste (korjatkaa joku jos tieto väärää). Tämän aamun lehdistötilaisuudessahan äijät tarjoutuivat tulemaan myös Tukholmaan, jos kaupunki heidät sinne haluaa. Mutta näillä tiedoilla - Ullevi, här kommer jag!

        Okei, kiitoksia avusta :) Olen täällä ihan paniikissa, 18-vuotias tyttöfani olen ja olen kesän 2003 keikan jälkeen vain odottanut ja odottanut uutta keikkaa. Ja pettymys oli näin ollen tänään suuri :( Göteborg kyllä siinä mielessä iso kysymysmerkki, sillä kun eivät näytä tulevan Suomeen eivätkä Norjaan niin ryntäys on varmasti suuri ja liput nopeasti sold out.

        Miksi eivät tarjoutuisi myös Helsinkiin tulemaan jos Tukholma sopii? Ainakin Iltasanomat vielä kaksi viikkoa sitten hehkutti kuinka Welldonen joku pomo saa kaikki bändit nykyään Suomeen ja Rollaritkin "varmasti ensi kesänä tulossa." Kiva olisi tietää mitä tapahtui. Vai vieläkö neuvottelut ovat käynnissä?


      • Sinne!!
        Jultsi kirjoitti:

        Okei, kiitoksia avusta :) Olen täällä ihan paniikissa, 18-vuotias tyttöfani olen ja olen kesän 2003 keikan jälkeen vain odottanut ja odottanut uutta keikkaa. Ja pettymys oli näin ollen tänään suuri :( Göteborg kyllä siinä mielessä iso kysymysmerkki, sillä kun eivät näytä tulevan Suomeen eivätkä Norjaan niin ryntäys on varmasti suuri ja liput nopeasti sold out.

        Miksi eivät tarjoutuisi myös Helsinkiin tulemaan jos Tukholma sopii? Ainakin Iltasanomat vielä kaksi viikkoa sitten hehkutti kuinka Welldonen joku pomo saa kaikki bändit nykyään Suomeen ja Rollaritkin "varmasti ensi kesänä tulossa." Kiva olisi tietää mitä tapahtui. Vai vieläkö neuvottelut ovat käynnissä?

        Lähimmilläänhän ne esiintyvät Pietarissa 13.6.
        Kun vaan tietäis miten sinne sais liput, kun ei oo kokemuksia lippujen hommamisesta tuolla suunnalla tapahtuviin konsertteihin. Varmaa on vain että vaikeeta saada.


      • Jultsi
        Sinne!! kirjoitti:

        Lähimmilläänhän ne esiintyvät Pietarissa 13.6.
        Kun vaan tietäis miten sinne sais liput, kun ei oo kokemuksia lippujen hommamisesta tuolla suunnalla tapahtuviin konsertteihin. Varmaa on vain että vaikeeta saada.

        Kävelisin vaikka New Yorkiin että Rollarit vielä näkisin.

        Todella sääli että eivät Suomeen tule.


      • SpelMan
        Sinne!! kirjoitti:

        Lähimmilläänhän ne esiintyvät Pietarissa 13.6.
        Kun vaan tietäis miten sinne sais liput, kun ei oo kokemuksia lippujen hommamisesta tuolla suunnalla tapahtuviin konsertteihin. Varmaa on vain että vaikeeta saada.

        Pietarin lippuja voi käydä tilaamassa tässä osoitteessa:

        http://spb.kassir.ru/

        Myynti ei ole vielä alkanut, mutta alkanee piakkoin. Saitilla myös englanninkielinen versio. klikkaa oikeasta yläkulmasta.


      • matkalle
        Jultsi kirjoitti:

        Kävelisin vaikka New Yorkiin että Rollarit vielä näkisin.

        Todella sääli että eivät Suomeen tule.

        Tai kotimaaperälle Englantiin.
        Ainoana esteenä kovat hinnat: 60 - 150 puntaa.


      • westend
        SpelMan kirjoitti:

        Pietarin lippuja voi käydä tilaamassa tässä osoitteessa:

        http://spb.kassir.ru/

        Myynti ei ole vielä alkanut, mutta alkanee piakkoin. Saitilla myös englanninkielinen versio. klikkaa oikeasta yläkulmasta.

        Yksi paha mutta!! Mulla on vain Visa-Electron.
        Olen yrittänyt jauhaa sillä lippua jonnekin
        Eurooppaan.
        Pystytkö sinä Spelman tai joku muu auttaa,
        miten saisin hankittua lipun vaikkapa Pietariin.


      • westend
        Jultsi kirjoitti:

        Kävelisin vaikka New Yorkiin että Rollarit vielä näkisin.

        Todella sääli että eivät Suomeen tule.

        Harmittaa niin saatanasti, sain yhteyden lipunmyyntiin ja ja ei myydä etukäteen lippuja
        kuin luottokorteilla ja Visa-Electron ei käy,
        vaikka saisivat rahat heti tililtä. Aargh!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      388
      1533
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1220
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1145
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      804
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      701
    Aihe