EINI: Kerro mulle

Ite oon pari kertaa kuullut EININ uuden biisin "Kerro mulle"...ja on tosi reipas biisi...

Kaikin puolin hyvä kappale! Jatkaa "Kun kosket mua" linjaa.

Oottekos te kuulleet sitä radiosta?

22

3595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PANORAMA

      JUURI KUULIN UUDEN EININ KAPPALEEN PUHELINLANGAT LAULAA OHJELMASSA!!!!! NIIN UPEA KAIKIN PUOLIN!!! EINI VAIN PARANEE VUOSIEN MYÖTÄ, SAMOIN EININ MUSIIKKI. USKOMATON ÄÄNI, USKOMATON MEININKI.. JA AINA NIIN KAUNIS JA TRENDIKÄS JA ENERGINEN. EHDOTTOMASTI PARAS SUOMALAINEN NAISLAULAJA JOKA ON VIENYT SYDÄMENI AIVAN TÄYSIN!!

    • Larppaaja
      • Sushi

        Minäkin tuon uuden biisin olen kuullut ja siellä puhelinlangat laulaa-toivekonsertissa!
        Aivan sairaan hyvä kappale oli kyllä! Mieletöntä!
        Ja Eini on hyvä laulaja ja erittäin kaunis nainen!

        Mie toivon Einille kaikkea hyvää jatkossa ja jos uusi levy on tulossa, niin haluan kyllä ostaa!!

        "Kun kosket mua" ja "Kerro mulle" ovat upeita biisejä! Tahtoo kuulla Einiä lisää!! =)


    • Dental

      liian isot etuhampaat.

      • Höpöä

        Höpö höpö, komea nainen! Einin hampaat on seksikkäät!


      • Dental

      • Dental

      • Hammastahna

      • :-)

      • ovat Einillä upeat. Samoiten hiukset ja koko "hoito" - ja lisäksi upea, vahva ja kaunis, ääni. Taidatte olla kateellisia???


      • tiedosta kiitollinen
        UnOpened82 kirjoitti:

        ovat Einillä upeat. Samoiten hiukset ja koko "hoito" - ja lisäksi upea, vahva ja kaunis, ääni. Taidatte olla kateellisia???

        Kuka laulaa kappaleen Keltakuusu (minä keltaruusun kerran näin jne.)ja mistä sais sellaisen cd-n tai kasetin.


      • Höpöä kirjoitti:

        Höpö höpö, komea nainen! Einin hampaat on seksikkäät!

        Onko se seiskassa kun kysytään kuinka paljon ihmisissä on seksiä?

        Einissä on 100% - siis hampaiden on pakko olla myös seksikkäät.

        Jos muistat kuvia mm. Eini-riepu juttu...siitä varmaan saisi vain 99% kun on se kamala meikki. (oiva Halloweenina =) )

        Eikä ainoastaan seksikäs mutta myös tosi mukava eikä käyttäydy kuin diiva. Naisille oiva esikuva.


    • Santtu

      Mitkä on muuten teidän mielestä Einin parhaat biisit? Tai paras levy?

      Minä tykkään kovasti levyistä Jossakin, jos haluat ja Eini (1985). Ehdottomasti biisien aatelia ovat Kerro mulle, Kun kosket mua, Kesä ja yö, Kiitävän hetken hurma, Tahdon rakastaa ja listaa vois jatkaa vaikka loputtomiin!!!

      • Santtu

        Tein tästä ihan oman ketjun, että hokaavat ihmiset paremmin vastailla..


      • Santtu kirjoitti:

        Tein tästä ihan oman ketjun, että hokaavat ihmiset paremmin vastailla..

        1. Eini (1978)
        2. Aina sun luonas
        3. Jossakin jos haluat

        Biisit:
        Kultasein
        Kesä ja yö
        Täysikuu
        Kuinka rakastan Travoltaa
        Sinulle vain
        On onnemme yhteinen
        Vielä jossakin kohdataan
        Tuulten tie

        ja tietty uudet KKM ja KM


      • Sushi
        Santtu kirjoitti:

        Tein tästä ihan oman ketjun, että hokaavat ihmiset paremmin vastailla..

        1.Vielä jossain kohdataan
        2.Huone 105
        3.Kesä ja yö
        4.Kiitävän hetken hurma
        5.Kun kosket mua
        6.Kerro mulle
        7.Jossakin jos haluat
        8.Tyydytys
        9.Haloo hela Finland
        10.Avaruuslaiva 109
        11.Aina sun luonas
        12.Me kaksi matkalla Tukholmaan
        13.Yes Sir, alkaa polttaa
        14.Xanadu
        15.Täysikuu
        16.Monta monta yötä
        17.Vie vie vie
        18.Voitko koskaan ymmärtää
        19.Nousen kanssas aurinkoon (kanssa Markku Aron)
        20.Suoraan suoneen

        ...Ja tässä vain muutamia upeita biisejä mainitakseni... =)


      • Teija
        Sushi kirjoitti:

        1.Vielä jossain kohdataan
        2.Huone 105
        3.Kesä ja yö
        4.Kiitävän hetken hurma
        5.Kun kosket mua
        6.Kerro mulle
        7.Jossakin jos haluat
        8.Tyydytys
        9.Haloo hela Finland
        10.Avaruuslaiva 109
        11.Aina sun luonas
        12.Me kaksi matkalla Tukholmaan
        13.Yes Sir, alkaa polttaa
        14.Xanadu
        15.Täysikuu
        16.Monta monta yötä
        17.Vie vie vie
        18.Voitko koskaan ymmärtää
        19.Nousen kanssas aurinkoon (kanssa Markku Aron)
        20.Suoraan suoneen

        ...Ja tässä vain muutamia upeita biisejä mainitakseni... =)

        Tuo Tyydytys on mieletön, Eini on siinä parhaimmillaan. Näin kun hän esitti sen Hesassa keikallaan tanssijansa kanssa ja olihan se sellainen numero, että... Esityksessä oli todellista sähköä!!!!


      • Annica
        Teija kirjoitti:

        Tuo Tyydytys on mieletön, Eini on siinä parhaimmillaan. Näin kun hän esitti sen Hesassa keikallaan tanssijansa kanssa ja olihan se sellainen numero, että... Esityksessä oli todellista sähköä!!!!

        Tyydytys on kyllä hyvä!! LOISTAVA!! ;)

        Mutta, Einillä on siis lukuisia hyviä biisejä!

        Voi kunpa olisin ollut kuulemassa tuon Hesan keikalla.. Harmi..

        Ehkä joskus vielä..


      • Pasadena
        Sushi kirjoitti:

        1.Vielä jossain kohdataan
        2.Huone 105
        3.Kesä ja yö
        4.Kiitävän hetken hurma
        5.Kun kosket mua
        6.Kerro mulle
        7.Jossakin jos haluat
        8.Tyydytys
        9.Haloo hela Finland
        10.Avaruuslaiva 109
        11.Aina sun luonas
        12.Me kaksi matkalla Tukholmaan
        13.Yes Sir, alkaa polttaa
        14.Xanadu
        15.Täysikuu
        16.Monta monta yötä
        17.Vie vie vie
        18.Voitko koskaan ymmärtää
        19.Nousen kanssas aurinkoon (kanssa Markku Aron)
        20.Suoraan suoneen

        ...Ja tässä vain muutamia upeita biisejä mainitakseni... =)

        1.Yön jälkeen
        2.Kesä ja yö
        3.Vielä jossain kohdataan
        4.Yes Sir, alkaa polttaa
        5.Tyydytys
        6.Kun kosket mua
        7.Huone 105
        8.Ajatusleikki
        9.Tunsin jo kaukaa
        10.Tuo katsees kimallus
        11.Jossakin jos haluat
        12.Ota kii jos saat
        13.Halo hela Finland
        14.Hyväile, hyväile vaan
        15.Taivas todistakoon
        16.Aika eron kyynelten

        Ja uusi biisi "kerro mulle" tulee olemaan vielä suuri hitti! Sitä vain ei juurikaan ole vielä radioista kuulunut! Kerran olen kuullut ja tosi superilta kuulostaa!


      • Mirveli
        Pasadena kirjoitti:

        1.Yön jälkeen
        2.Kesä ja yö
        3.Vielä jossain kohdataan
        4.Yes Sir, alkaa polttaa
        5.Tyydytys
        6.Kun kosket mua
        7.Huone 105
        8.Ajatusleikki
        9.Tunsin jo kaukaa
        10.Tuo katsees kimallus
        11.Jossakin jos haluat
        12.Ota kii jos saat
        13.Halo hela Finland
        14.Hyväile, hyväile vaan
        15.Taivas todistakoon
        16.Aika eron kyynelten

        Ja uusi biisi "kerro mulle" tulee olemaan vielä suuri hitti! Sitä vain ei juurikaan ole vielä radioista kuulunut! Kerran olen kuullut ja tosi superilta kuulostaa!

        Tuota kannattaa toivoa! Einin sivuilla näköjään ihan kehoitetaan toivomaan www.einimusic.com


      • Mirveli

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe