Ite oon pari kertaa kuullut EININ uuden biisin "Kerro mulle"...ja on tosi reipas biisi...
Kaikin puolin hyvä kappale! Jatkaa "Kun kosket mua" linjaa.
Oottekos te kuulleet sitä radiosta?
EINI: Kerro mulle
22
3518
Vastaukset
- PANORAMA
JUURI KUULIN UUDEN EININ KAPPALEEN PUHELINLANGAT LAULAA OHJELMASSA!!!!! NIIN UPEA KAIKIN PUOLIN!!! EINI VAIN PARANEE VUOSIEN MYÖTÄ, SAMOIN EININ MUSIIKKI. USKOMATON ÄÄNI, USKOMATON MEININKI.. JA AINA NIIN KAUNIS JA TRENDIKÄS JA ENERGINEN. EHDOTTOMASTI PARAS SUOMALAINEN NAISLAULAJA JOKA ON VIENYT SYDÄMENI AIVAN TÄYSIN!!
- Larppaaja
Selvä hitti vaikken oo kuulunna ku kertaalleen. piisistä o lisätietoo Einin sivuilla , täällä: http://www.einimusic.com/fi/discografia/single_kerro_mulle.html
upee nainen...- Sushi
Minäkin tuon uuden biisin olen kuullut ja siellä puhelinlangat laulaa-toivekonsertissa!
Aivan sairaan hyvä kappale oli kyllä! Mieletöntä!
Ja Eini on hyvä laulaja ja erittäin kaunis nainen!
Mie toivon Einille kaikkea hyvää jatkossa ja jos uusi levy on tulossa, niin haluan kyllä ostaa!!
"Kun kosket mua" ja "Kerro mulle" ovat upeita biisejä! Tahtoo kuulla Einiä lisää!! =)
- Dental
liian isot etuhampaat.
- Höpöä
Höpö höpö, komea nainen! Einin hampaat on seksikkäät!
- Dental
Höpöä kirjoitti:
hieman peittää.
http://www.huviavain.fi/kuvapankki/eini.jpg - Dental
Sanaton olen kirjoitti:
Erotiikka ja sexi osasto on erikseen.
- Hammastahna
Dental kirjoitti:
hieman peittää.
http://www.huviavain.fi/kuvapankki/eini.jpgei mikki häiritse.
http://www.einimusic.com/upload/galleria/kuvat/019.jpg - :-)
Hammastahna kirjoitti:
ei mikki häiritse.
http://www.einimusic.com/upload/galleria/kuvat/019.jpgUpea kuva........ Näyttävä nainen..... noita kuvia löytyi ton linkin kautta enemmänkin
http://www.einimusic.com/gallery.jsp?lang=fi&type=gallery&siteid=galleria ovat Einillä upeat. Samoiten hiukset ja koko "hoito" - ja lisäksi upea, vahva ja kaunis, ääni. Taidatte olla kateellisia???
- tiedosta kiitollinen
UnOpened82 kirjoitti:
ovat Einillä upeat. Samoiten hiukset ja koko "hoito" - ja lisäksi upea, vahva ja kaunis, ääni. Taidatte olla kateellisia???
Kuka laulaa kappaleen Keltakuusu (minä keltaruusun kerran näin jne.)ja mistä sais sellaisen cd-n tai kasetin.
Höpöä kirjoitti:
Onko se seiskassa kun kysytään kuinka paljon ihmisissä on seksiä?
Einissä on 100% - siis hampaiden on pakko olla myös seksikkäät.
Jos muistat kuvia mm. Eini-riepu juttu...siitä varmaan saisi vain 99% kun on se kamala meikki. (oiva Halloweenina =) )
Eikä ainoastaan seksikäs mutta myös tosi mukava eikä käyttäydy kuin diiva. Naisille oiva esikuva.
- Santtu
Mitkä on muuten teidän mielestä Einin parhaat biisit? Tai paras levy?
Minä tykkään kovasti levyistä Jossakin, jos haluat ja Eini (1985). Ehdottomasti biisien aatelia ovat Kerro mulle, Kun kosket mua, Kesä ja yö, Kiitävän hetken hurma, Tahdon rakastaa ja listaa vois jatkaa vaikka loputtomiin!!!- Santtu
Tein tästä ihan oman ketjun, että hokaavat ihmiset paremmin vastailla..
Santtu kirjoitti:
1. Eini (1978)
2. Aina sun luonas
3. Jossakin jos haluat
Biisit:
Kultasein
Kesä ja yö
Täysikuu
Kuinka rakastan Travoltaa
Sinulle vain
On onnemme yhteinen
Vielä jossakin kohdataan
Tuulten tie
ja tietty uudet KKM ja KM- Sushi
Santtu kirjoitti:
1.Vielä jossain kohdataan
2.Huone 105
3.Kesä ja yö
4.Kiitävän hetken hurma
5.Kun kosket mua
6.Kerro mulle
7.Jossakin jos haluat
8.Tyydytys
9.Haloo hela Finland
10.Avaruuslaiva 109
11.Aina sun luonas
12.Me kaksi matkalla Tukholmaan
13.Yes Sir, alkaa polttaa
14.Xanadu
15.Täysikuu
16.Monta monta yötä
17.Vie vie vie
18.Voitko koskaan ymmärtää
19.Nousen kanssas aurinkoon (kanssa Markku Aron)
20.Suoraan suoneen
...Ja tässä vain muutamia upeita biisejä mainitakseni... =) - Teija
Sushi kirjoitti:
2.Huone 105
3.Kesä ja yö
4.Kiitävän hetken hurma
5.Kun kosket mua
6.Kerro mulle
7.Jossakin jos haluat
8.Tyydytys
9.Haloo hela Finland
10.Avaruuslaiva 109
11.Aina sun luonas
14.Xanadu
15.Täysikuu
16.Monta monta yötä
17.Vie vie vie
20.Suoraan suoneen
...Ja tässä vain muutamia upeita biisejä mainitakseni... =)Tuo Tyydytys on mieletön, Eini on siinä parhaimmillaan. Näin kun hän esitti sen Hesassa keikallaan tanssijansa kanssa ja olihan se sellainen numero, että... Esityksessä oli todellista sähköä!!!!
- Annica
Teija kirjoitti:
Tuo Tyydytys on mieletön, Eini on siinä parhaimmillaan. Näin kun hän esitti sen Hesassa keikallaan tanssijansa kanssa ja olihan se sellainen numero, että... Esityksessä oli todellista sähköä!!!!
Tyydytys on kyllä hyvä!! LOISTAVA!! ;)
Mutta, Einillä on siis lukuisia hyviä biisejä!
Voi kunpa olisin ollut kuulemassa tuon Hesan keikalla.. Harmi..
Ehkä joskus vielä.. - Pasadena
Sushi kirjoitti:
2.Huone 105
3.Kesä ja yö
4.Kiitävän hetken hurma
5.Kun kosket mua
6.Kerro mulle
7.Jossakin jos haluat
8.Tyydytys
9.Haloo hela Finland
10.Avaruuslaiva 109
11.Aina sun luonas
14.Xanadu
15.Täysikuu
16.Monta monta yötä
17.Vie vie vie
20.Suoraan suoneen
...Ja tässä vain muutamia upeita biisejä mainitakseni... =)1.Yön jälkeen
2.Kesä ja yö
3.Vielä jossain kohdataan
4.Yes Sir, alkaa polttaa
5.Tyydytys
6.Kun kosket mua
7.Huone 105
8.Ajatusleikki
9.Tunsin jo kaukaa
10.Tuo katsees kimallus
11.Jossakin jos haluat
12.Ota kii jos saat
13.Halo hela Finland
14.Hyväile, hyväile vaan
15.Taivas todistakoon
16.Aika eron kyynelten
Ja uusi biisi "kerro mulle" tulee olemaan vielä suuri hitti! Sitä vain ei juurikaan ole vielä radioista kuulunut! Kerran olen kuullut ja tosi superilta kuulostaa! - Mirveli
Pasadena kirjoitti:
1.Yön jälkeen
2.Kesä ja yö
3.Vielä jossain kohdataan
4.Yes Sir, alkaa polttaa
5.Tyydytys
6.Kun kosket mua
7.Huone 105
8.Ajatusleikki
9.Tunsin jo kaukaa
10.Tuo katsees kimallus
11.Jossakin jos haluat
12.Ota kii jos saat
13.Halo hela Finland
14.Hyväile, hyväile vaan
15.Taivas todistakoon
16.Aika eron kyynelten
Ja uusi biisi "kerro mulle" tulee olemaan vielä suuri hitti! Sitä vain ei juurikaan ole vielä radioista kuulunut! Kerran olen kuullut ja tosi superilta kuulostaa!Tuota kannattaa toivoa! Einin sivuilla näköjään ihan kehoitetaan toivomaan www.einimusic.com
- Mirveli
Mirveli kirjoitti:
Tuota kannattaa toivoa! Einin sivuilla näköjään ihan kehoitetaan toivomaan www.einimusic.com
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3492997Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591235- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837