Säkö poistelet viestejäni? Miksi? Kaikki ovat olleet asiallisia!!! Onko sulla jotakin mua vastaan? Minä kuule tiedän kaikesta kaiken joten pidä pääsi kiinni! Pyrin moderaattoriksi tälle palstalle ensi viikolla! Rakastan Anna Erikssonia, mutta sä varmaan vihaat häntä? Mitä pahaa se on sulle tehnyt? Hänhän on niin mukavan näköinen!!!
Taidat olla se sama, joka hankki mulle bännin Sonata Arctican forumiin vai oliko se sun sisko????
Olisi paras jos ei olisi moderaattoreita ollenkaan!!!
Rhannalle!!!
3
319
Vastaukset
- Rhanna
En ole hankkinut sinulle mitään porttikieltoa toiseen forumiin eikä tietääkseni siskonikaan koska sellaista minulla ei ole. En vihaa Anna Erikssonia, pidän hänen musiikistaan. Anna ei ole minulle mitään pahaa tehnyt, sillä en ole koskaan tavannutkaan häntä.
Koska tällä palstalla on jo sheriffi, et valitettavasti voi pyrkiä sheriffiksi ellen ilmoita vapaaehtoisesti ylläpidolle luopuvani tehtävistäni, jota en aio tehdä. Ylläpito tietää sähköpostiosoitteeni, joten turhaa on minun nimissä yrittää lähettää viestejä ylläpidolle. Olen pahoillani.
Minulla ei ole mitään sinua vastaan ja en ole ainoa joka on mahdollisesti viestejä poistanut. Myös ylläpito voi sen tehdä, jos katsovat viestin asiattomaksi. Ilmoitukset asiattomista viesteistä menevät myös ylläpidolle. Jotkut voivat kokea viestit asiattomiksi ja siitä syystä ilmoittavat halunsa että se poistettaisiin ja jos katson aiheelliseksi poistaa viestin, oli se sitten sinun tai jonkun muun, teen sen tai sitten ylläpito tekee sen.
Olen sinua vanhempi, joten en aivan jaksa uskoa että juuri sinä tietäisit kaikesta kaiken. Ei millään pahalla. - Tarkkajäbä
""Taidat olla se sama, joka hankki mulle bännin Sonata Arctican forumiin vai oliko se sun sisko????""
kertoo jo paljon sinusta. Et taida tulla juttuun missään foorumissa.
Mielestäni olet myös Muusikoiden-netistä saatut monoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361