Säkö poistelet viestejäni? Miksi? Kaikki ovat olleet asiallisia!!! Onko sulla jotakin mua vastaan? Minä kuule tiedän kaikesta kaiken joten pidä pääsi kiinni! Pyrin moderaattoriksi tälle palstalle ensi viikolla! Rakastan Anna Erikssonia, mutta sä varmaan vihaat häntä? Mitä pahaa se on sulle tehnyt? Hänhän on niin mukavan näköinen!!!
Taidat olla se sama, joka hankki mulle bännin Sonata Arctican forumiin vai oliko se sun sisko????
Olisi paras jos ei olisi moderaattoreita ollenkaan!!!
Rhannalle!!!
3
344
Vastaukset
- Rhanna
En ole hankkinut sinulle mitään porttikieltoa toiseen forumiin eikä tietääkseni siskonikaan koska sellaista minulla ei ole. En vihaa Anna Erikssonia, pidän hänen musiikistaan. Anna ei ole minulle mitään pahaa tehnyt, sillä en ole koskaan tavannutkaan häntä.
Koska tällä palstalla on jo sheriffi, et valitettavasti voi pyrkiä sheriffiksi ellen ilmoita vapaaehtoisesti ylläpidolle luopuvani tehtävistäni, jota en aio tehdä. Ylläpito tietää sähköpostiosoitteeni, joten turhaa on minun nimissä yrittää lähettää viestejä ylläpidolle. Olen pahoillani.
Minulla ei ole mitään sinua vastaan ja en ole ainoa joka on mahdollisesti viestejä poistanut. Myös ylläpito voi sen tehdä, jos katsovat viestin asiattomaksi. Ilmoitukset asiattomista viesteistä menevät myös ylläpidolle. Jotkut voivat kokea viestit asiattomiksi ja siitä syystä ilmoittavat halunsa että se poistettaisiin ja jos katson aiheelliseksi poistaa viestin, oli se sitten sinun tai jonkun muun, teen sen tai sitten ylläpito tekee sen.
Olen sinua vanhempi, joten en aivan jaksa uskoa että juuri sinä tietäisit kaikesta kaiken. Ei millään pahalla. - Tarkkajäbä
""Taidat olla se sama, joka hankki mulle bännin Sonata Arctican forumiin vai oliko se sun sisko????""
kertoo jo paljon sinusta. Et taida tulla juttuun missään foorumissa.
Mielestäni olet myös Muusikoiden-netistä saatut monoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514