Make love not war
Ann ny pikkase äläkä rähjä
Business to business
Vaihretam muna munasse
Company
Puulaaki
Connecting people
Olek pahas paikas?
Fitness center
Syäks napei?
First class
Pirum kallis
Home sweet home
Eimar mää lähre kotti
Hurry up!
Tuleksää!
International
Ulkolaissi
Enjoy Coke
En jua Kokakola
Managing director
Meirän pomo
Sales manager
Se piänempi nilkki
Chairman of the board
Se ketä sai kenkkä
Secretary
Kaffenkeitin
Sorry
Hä
So
Kui?
Systems administrator
Mei mikrotue sälli ko ei mittä ossa
Here you are
Tosso
Second hand shop
Vanhoi ryji
New fashion
Kallei krekkali
Show must go on
Puulaaki kaatus
Show business
Kommeljanttarei
See you later
Menisis sääki kottis vaa
T-shirt
Puulaaki mainosrätti
College
Se kallemp mainosrätti pomoil
Teamwork
Porukas sählämine
Where is the toilet, please
Tarttis käyr kusell
Sorry, I don't speak English
Puhusis sääki suame vaa.
Englanti-Turku sanakirja
E.Tuulia
2
2055
Vastaukset
- wanhasorvari
Tää mun aamust puuttuki. Tuli oikke hwä miel ku mul o aina ollu noi wiera kiäle hukas. Et pal kiitoksii vaa.
Hieno sanakirja, mutta miten turkulainen sanoo "Minä rakastan sinua." tai "Olen fanisi"...tai "Teet loistavaa musiikkia"? Tahtoisin sanoa niin eräälle erityiselle artistille tällä viikolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821279Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611040Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12989Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ160966Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119781- 77715
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121714