Rosenrotin flopit ja huiput

Adolf Bush George Hitler

Rosenrotissa on upeat kannet, tässä DVD-bonustetussa paketissa varsinkin. Mielestäni parhaimman näköinen paketti bändiltä koskaan.

Mutta levyltä löytyy pari raitaa, jotka ottavat korvaan aika pahasti. Se Texas-muidun kanssa laulettu "älä kuole ennen minua"-duetto ja sitten se espanjabiisi. Kohtuullisen kauheita, varsinkin se espanjabiisi. Espanjabiisi rikkoo levyn tunnelmaa senkin puolesta, että se ei matsaa yhtään kansien germaanis-romanttiseen tunnelmaan yhtään. Paha teemallinen ristiriita.

Ihan OK rammaria, mutta jotenkin... odotin enemmän. Benzin ja Mann gegen Mann kuulostavat korvaani levyn parhailta raidoilta. Jälkimmäisessä Lindeman huutaa aivan mahtavan sekopäisesti, siitä tulee hyvä olo :)

Sellaista hervotonta mättö-rammaria olisi saanut mun makuun olla enemmän.

Nhjoo. Veikkaan että muutama kuuntelu lisää ja kuulostaa paremmalta.

4

724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kein Schwulah;)

Juuh, oikees olet Te Quiero Puta! on kauhee kerta kuuntelu riittää..=( Siit texasjutust en tiiä kai se menee jos ei useesti kuuntele sitä...
      Kyl mun mielest noi Spring,Mann Gegen Mann ja Rosenrot on upeita R aikaansaannoksia..!!!!!

Mut kyll levy ol ostamise arvone..!!=)

• George Hitler Adolf Bush

Joo, ilman muuta ostamisen arvoinen levy, ei siinä mitään! :)

• Adolf Bush George Hitler

On tullut kuunneltua levyä.

Oikein Hyvä Plätty.

PAITSE ne kaksi kappaletta edelleen tökkii pahasti. Muut kuulostaa sitäkin paremmilta.

Muuten erinomaisenmainio.

• justme

Te queira puta!han on ihan hauska biisi, vähän huumorintajua peliin =) Mutta muuten ei taida Rosenrot olla mitenkään ihmeellinen levya, ainakaan sen perusteella mitä oon kuullu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      67
      5630
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      134
      4244
    3. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      96
      1846
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1425
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1127
    6. 47
      1112
    7. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      126
      969
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      45
      792
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      743
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      695
    Aihe