Siis Led Zeppelin ei ole koskaan ollut heavya!!! Ennemminkin bluesin ja rock & rollin sekoitusta ja lisättynä akustiseen rockiin hieman folkrockia,
MUTTA Led Zeppelin ei ole koskaan ollut heavya!
Mielipiteitä!!!
Heavya???
9
804
Vastaukset
- no on se nyt perkele ku kai...
Led Zeppelin nimenomaan on sitä alkuperäistä heavya, mutta vain osittain. Osa biiseistä on sitä ja osa muuta.
- tajua tätä
hinkua luokitella musiikkia. Mitä helvetin väliä sillä on, miksi musiikkia kutsutaan, jos se on hyvää?
- mutta asiaa
Mielestani on turhaa alkaa kinaamaan siita, mita tyylisuuntaa Zepin tapainen bandi edustaa. Vaikutteita kun on imetty useammasta musiikkilajista, enka usko, etta taiteilijat itse kategorisoivat musiikkiaan kovin tiukkapipoisesti. Lokerointi on tylsaa...
- Zoso
Siis se oli sen ajan "heavyä". Eli 70-luvulla ei ollut oikein missään muussa bändissä niin raskaita kitara -ja rumpusoundeja.
- myllyyn
Led Zeppelin on hard-rockia, joka taas on ollut pohjana heville.
- Daann
Makuasia tuo. Zeppelinin miehet olivat (ja ovat edelleen) itse sitä mieltä, että eivät koskaan olleet heavya. Itse olen aina pitänyt heitä bluesrockbändinä, jolla oli myös taipumus akustiseen folkiin. Niin vaikeaa kuitenkin on Zeppeliniä määritellä, että suotakoon kullekin tässäkin asiassa oma mielipide..
- zeppelin
deep purple on heviä, zep on ihan oma juttunsa ja livenä saattoi biisi(whole lotta love) muuttua elvis imitaatioksi.
Kuitenkin kaiken pohjalla on blues. Tosin kuulostaa siltä että olis bluesissa "remmiahdin" ja jos autoja vähänkään tuntee, "remmiahtimen" vaikutus autoon on räjähtävä! kannattaa muuten huomata elokuvassa "The song remains the same" bonzon auto jossa on "remmiahdin" - Zeppelin
on psychedelic rockkia....!
- Sulevi
saatanan hyvää musiikkian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768