Särmääjä?

Kiinnostunut,

Minkälainen palkka on särmääjillä keskimäärin? Onko kovinkin raskasta duunia? Pliis vastatakaa.

12

24325

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heiniä

Kävin klaukkalassa aspocompilla haastatelussa särmääjän paikkaa varten. palkaa tarjosivat 9,5 ekee tunti. Olisin saanut paikan heti ,jos olisin halunnut ,mutta kun katsoi niitää 5000 kpl:län peltiläpyskä eriä, joihin jokaiseen tulee yksi särmällä tehtävä taitos, alkoi tuntua todella ahdistavalta. Kiitos ja näkemiin!! Särmähommat johtaa vääjäämättä alkoholismiin ja aivojen totaaliseen kuolettumiseen.Jätetään nämä hommat virolaisille tms... Onnea työnhakuun!

• bonaman

12.4€/tunti.raskaus riippuu vähän paikasta.ennemminkin muuttuu yksitoikkoiseksi.

• mum

sopiiko särmääjäntyö naiselle?minkälaisissa firmoissa vois olla kevyempiä töitä metallipuolella muutenkin?

• erittäin
        mum kirjoitti:

sopiiko särmääjäntyö naiselle?minkälaisissa firmoissa vois olla kevyempiä töitä metallipuolella muutenkin?

hyvin naiselle. Meille pääset vaikka heti. laitahan numbea kehiin...

• mum
        erittäin kirjoitti:

hyvin naiselle. Meille pääset vaikka heti. laitahan numbea kehiin...

ootko tosissas?jos niin kerroppa paikkakunta ja paikka niin ilmestyn varmasti jos lähiseudulla sijaitsee.

• jujuu
        mum kirjoitti:

Olen metallipajalla särmääjänä/kokoajana. Työ sopii hyvin naiselle mutta varaudu siihen että päivät tulevat olemaan todella rankkoja ajoittain. Työvälineet ja koneet ovat usein suunniteltu miesten käyttöön, joten kun menet töihin joudut ergonomisia asentoja tai tapoja etsiskeleeään. Itse olen viihtynyt miesvaltaisella alalla huomattavasti paremmin, kuin terveudenhuolto alalla.

Ei muuta kuin kyselemään firmoista. Naisena tulee varmasti ennakkoluuloja vastaan ja joihinkin asioihin joudut paneutumaan hurjalla tarmolla fyysisen puutteen vuoksi. Paljon on työnantajastasi kiinni miten sopeudut työhösi. Toivottavasti löydät yhtä ihanan työnantajan kuin minulla on...

• pokkaa

palkkaus riippuu itsestä. onko työkokemusta jne... ja paikkakunnasta , mutta ennenkaikkea siitä talosta jolle alat tätä raskasta työtä tekemään. varmaankin tarjoavat kelta nokalle minimipalkkaa mikä on vähän. ja muutenkin tällä alalla ollaan alle metallin keskiarvon. tsemppiä!

• zorro

Särmääjän työ on erittäin raskasta. Olen itse ollut särmääjänä 3vuotta.(edelleen)Firma jossa työskentelen tehdään kaikki itse, vaihdetaan työkalut käsin (keski paino 60kg./kpl.), tehdään ohjelmat(cnc, ja tietenkin itse särmäys työ.
        materiaali paksuudet vaihtelee 1mm-30mm. ja kappaleiden painot 500g-2000kg. Pätevöityäksesi särmääjäksi vaatii se noin 2 vuotta työkokemusta!!
        palkasta isellä 16.2€/h.

• pete 67
        zorro kirjoitti:

Särmääjän työ on erittäin raskasta. Olen itse ollut särmääjänä 3vuotta.(edelleen)Firma jossa työskentelen tehdään kaikki itse, vaihdetaan työkalut käsin (keski paino 60kg./kpl.), tehdään ohjelmat(cnc, ja tietenkin itse särmäys työ.
        materiaali paksuudet vaihtelee 1mm-30mm. ja kappaleiden painot 500g-2000kg. Pätevöityäksesi särmääjäksi vaatii se noin 2 vuotta työkokemusta!!
        palkasta isellä 16.2€/h.

kyll särmääjän työ sopii niin naisille kuin miehille kun opettelee lukemaan kuvat ja lukemaan tönäriä.ja työn rasittavuus riippuu siitä missä olet töissä.itse olen särmännyt noin 12 vuotta joten vähän on kokemusta kuitenki.

• bender1975

Yli 20€/h. Eikä mitään corollan paksusta peltiä.

• Anonyymi

savonlinnassa
      4v

10e tunti

• Anonyymi

Sopiva palkka jos ei muuta tee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3130
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2894
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2326
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1316
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1083
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe