Minkälainen palkka on särmääjillä keskimäärin? Onko kovinkin raskasta duunia? Pliis vastatakaa.
Särmääjä?
12
23717
Vastaukset
- heiniä
Kävin klaukkalassa aspocompilla haastatelussa särmääjän paikkaa varten. palkaa tarjosivat 9,5 ekee tunti. Olisin saanut paikan heti ,jos olisin halunnut ,mutta kun katsoi niitää 5000 kpl:län peltiläpyskä eriä, joihin jokaiseen tulee yksi särmällä tehtävä taitos, alkoi tuntua todella ahdistavalta. Kiitos ja näkemiin!! Särmähommat johtaa vääjäämättä alkoholismiin ja aivojen totaaliseen kuolettumiseen.Jätetään nämä hommat virolaisille tms... Onnea työnhakuun!
- bonaman
12.4€/tunti.raskaus riippuu vähän paikasta.ennemminkin muuttuu yksitoikkoiseksi.
- mum
sopiiko särmääjäntyö naiselle?minkälaisissa firmoissa vois olla kevyempiä töitä metallipuolella muutenkin?
- erittäin
mum kirjoitti:
sopiiko särmääjäntyö naiselle?minkälaisissa firmoissa vois olla kevyempiä töitä metallipuolella muutenkin?
hyvin naiselle. Meille pääset vaikka heti. laitahan numbea kehiin...
- mum
erittäin kirjoitti:
hyvin naiselle. Meille pääset vaikka heti. laitahan numbea kehiin...
ootko tosissas?jos niin kerroppa paikkakunta ja paikka niin ilmestyn varmasti jos lähiseudulla sijaitsee.
- jujuu
mum kirjoitti:
Olen metallipajalla särmääjänä/kokoajana. Työ sopii hyvin naiselle mutta varaudu siihen että päivät tulevat olemaan todella rankkoja ajoittain. Työvälineet ja koneet ovat usein suunniteltu miesten käyttöön, joten kun menet töihin joudut ergonomisia asentoja tai tapoja etsiskeleeään. Itse olen viihtynyt miesvaltaisella alalla huomattavasti paremmin, kuin terveudenhuolto alalla.
Ei muuta kuin kyselemään firmoista. Naisena tulee varmasti ennakkoluuloja vastaan ja joihinkin asioihin joudut paneutumaan hurjalla tarmolla fyysisen puutteen vuoksi. Paljon on työnantajastasi kiinni miten sopeudut työhösi. Toivottavasti löydät yhtä ihanan työnantajan kuin minulla on...
- pokkaa
palkkaus riippuu itsestä. onko työkokemusta jne... ja paikkakunnasta , mutta ennenkaikkea siitä talosta jolle alat tätä raskasta työtä tekemään. varmaankin tarjoavat kelta nokalle minimipalkkaa mikä on vähän. ja muutenkin tällä alalla ollaan alle metallin keskiarvon. tsemppiä!
- zorro
Särmääjän työ on erittäin raskasta. Olen itse ollut särmääjänä 3vuotta.(edelleen)Firma jossa työskentelen tehdään kaikki itse, vaihdetaan työkalut käsin (keski paino 60kg./kpl.), tehdään ohjelmat(cnc, ja tietenkin itse särmäys työ.
materiaali paksuudet vaihtelee 1mm-30mm. ja kappaleiden painot 500g-2000kg. Pätevöityäksesi särmääjäksi vaatii se noin 2 vuotta työkokemusta!!
palkasta isellä 16.2€/h. - pete 67
zorro kirjoitti:
Särmääjän työ on erittäin raskasta. Olen itse ollut särmääjänä 3vuotta.(edelleen)Firma jossa työskentelen tehdään kaikki itse, vaihdetaan työkalut käsin (keski paino 60kg./kpl.), tehdään ohjelmat(cnc, ja tietenkin itse särmäys työ.
materiaali paksuudet vaihtelee 1mm-30mm. ja kappaleiden painot 500g-2000kg. Pätevöityäksesi särmääjäksi vaatii se noin 2 vuotta työkokemusta!!
palkasta isellä 16.2€/h.kyll särmääjän työ sopii niin naisille kuin miehille kun opettelee lukemaan kuvat ja lukemaan tönäriä.ja työn rasittavuus riippuu siitä missä olet töissä.itse olen särmännyt noin 12 vuotta joten vähän on kokemusta kuitenki.
- bender1975
Yli 20€/h. Eikä mitään corollan paksusta peltiä.
- Anonyymi
savonlinnassa
4v
10e tunti - Anonyymi
Sopiva palkka jos ei muuta tee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150