Särmääjä?

Kiinnostunut,

Minkälainen palkka on särmääjillä keskimäärin? Onko kovinkin raskasta duunia? Pliis vastatakaa.

12

23717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heiniä

Kävin klaukkalassa aspocompilla haastatelussa särmääjän paikkaa varten. palkaa tarjosivat 9,5 ekee tunti. Olisin saanut paikan heti ,jos olisin halunnut ,mutta kun katsoi niitää 5000 kpl:län peltiläpyskä eriä, joihin jokaiseen tulee yksi särmällä tehtävä taitos, alkoi tuntua todella ahdistavalta. Kiitos ja näkemiin!! Särmähommat johtaa vääjäämättä alkoholismiin ja aivojen totaaliseen kuolettumiseen.Jätetään nämä hommat virolaisille tms... Onnea työnhakuun!

• bonaman

12.4€/tunti.raskaus riippuu vähän paikasta.ennemminkin muuttuu yksitoikkoiseksi.

• mum

sopiiko särmääjäntyö naiselle?minkälaisissa firmoissa vois olla kevyempiä töitä metallipuolella muutenkin?

• erittäin
        mum kirjoitti:

sopiiko särmääjäntyö naiselle?minkälaisissa firmoissa vois olla kevyempiä töitä metallipuolella muutenkin?

hyvin naiselle. Meille pääset vaikka heti. laitahan numbea kehiin...

• mum
        erittäin kirjoitti:

hyvin naiselle. Meille pääset vaikka heti. laitahan numbea kehiin...

ootko tosissas?jos niin kerroppa paikkakunta ja paikka niin ilmestyn varmasti jos lähiseudulla sijaitsee.

• jujuu
        mum kirjoitti:

Olen metallipajalla särmääjänä/kokoajana. Työ sopii hyvin naiselle mutta varaudu siihen että päivät tulevat olemaan todella rankkoja ajoittain. Työvälineet ja koneet ovat usein suunniteltu miesten käyttöön, joten kun menet töihin joudut ergonomisia asentoja tai tapoja etsiskeleeään. Itse olen viihtynyt miesvaltaisella alalla huomattavasti paremmin, kuin terveudenhuolto alalla.

Ei muuta kuin kyselemään firmoista. Naisena tulee varmasti ennakkoluuloja vastaan ja joihinkin asioihin joudut paneutumaan hurjalla tarmolla fyysisen puutteen vuoksi. Paljon on työnantajastasi kiinni miten sopeudut työhösi. Toivottavasti löydät yhtä ihanan työnantajan kuin minulla on...

• pokkaa

palkkaus riippuu itsestä. onko työkokemusta jne... ja paikkakunnasta , mutta ennenkaikkea siitä talosta jolle alat tätä raskasta työtä tekemään. varmaankin tarjoavat kelta nokalle minimipalkkaa mikä on vähän. ja muutenkin tällä alalla ollaan alle metallin keskiarvon. tsemppiä!

• zorro

Särmääjän työ on erittäin raskasta. Olen itse ollut särmääjänä 3vuotta.(edelleen)Firma jossa työskentelen tehdään kaikki itse, vaihdetaan työkalut käsin (keski paino 60kg./kpl.), tehdään ohjelmat(cnc, ja tietenkin itse särmäys työ.
        materiaali paksuudet vaihtelee 1mm-30mm. ja kappaleiden painot 500g-2000kg. Pätevöityäksesi särmääjäksi vaatii se noin 2 vuotta työkokemusta!!
        palkasta isellä 16.2€/h.

• pete 67
        zorro kirjoitti:

Särmääjän työ on erittäin raskasta. Olen itse ollut särmääjänä 3vuotta.(edelleen)Firma jossa työskentelen tehdään kaikki itse, vaihdetaan työkalut käsin (keski paino 60kg./kpl.), tehdään ohjelmat(cnc, ja tietenkin itse särmäys työ.
        materiaali paksuudet vaihtelee 1mm-30mm. ja kappaleiden painot 500g-2000kg. Pätevöityäksesi särmääjäksi vaatii se noin 2 vuotta työkokemusta!!
        palkasta isellä 16.2€/h.

kyll särmääjän työ sopii niin naisille kuin miehille kun opettelee lukemaan kuvat ja lukemaan tönäriä.ja työn rasittavuus riippuu siitä missä olet töissä.itse olen särmännyt noin 12 vuotta joten vähän on kokemusta kuitenki.

• bender1975

Yli 20€/h. Eikä mitään corollan paksusta peltiä.

• Anonyymi

savonlinnassa
      4v

10e tunti

• Anonyymi

Sopiva palkka jos ei muuta tee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      99
      5365
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3603
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3215
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      445
      2506
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      255
      1559
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      86
      1304
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1299
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1238
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1223
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      141
      1150
    Aihe