Joululauluista...

Koskakohan joululaulut alkavat radiokanavilta soida ?
Harmittaa, kun ainakin Iskelmässä joululauluja soitetaan vaan jotain viikko tai korkeitaan pariviikkoa ennen joulua ja heti pari päivää joulun jälkeen ne alkaa taas soittamaan niitä puhkisoitettuja renkutuksiaan siellä.
Joululaulut ovat kauniita, kyllä niitä vois joulukuun alusta loppiaiseen asti soittaa radioissakin.

14

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musica

Joululaulut soivat sitten ajallaan.

• Hallinosturi

marraskuun 15 päivä on se, jolloin joululaulut alkavat raikamaan. Ainakin tavarataloissa.

• rita

Kyllä nyt ainakin joulukuun alusta saisi alkaa joululauluja tulla radiosta.Mut ei oikeestaan sitä ennen,tuo on minustakin harmittavaa kun Iskelmässä ne soi vaan pari viikkoa eneen joulua ja soittaminen lopahtaa tapaninpäivään.Silloinhan monilla on just aikaa kun joulukiireet on takana jos sellaisia on.

• Suski

Jululaulut on ihania ! Mun mielestä ne on melkein parasta joulussa. Mutta on tosiaan sääli ,että ainakin jotkut kanavat lopettavat niiden soittamisen ,kuin seinäään Tapaninpäivän jälkeen.

• Saapas

Ei liian aikaisin tarvitsekaan soittaa joululauluja! Itsenäisyyspäivästä Loppiaiseen on sopiva aika mielestäni. Joulun jälkeen minullakin on lomaa Loppiaiseen saakka, että kyllä vaan niitä silloin saisi soitella. Mutta onneksi minulla on levyllinen Tulkin Joululauluja, josko ei enää muualta muuta tule, tai eivät ole mielenkiintoisia. Tulkin lauluihinhan ei kyllästy milloinkaan!

• Inkeri
        Saapas kirjoitti:

Ei liian aikaisin tarvitsekaan soittaa joululauluja! Itsenäisyyspäivästä Loppiaiseen on sopiva aika mielestäni. Joulun jälkeen minullakin on lomaa Loppiaiseen saakka, että kyllä vaan niitä silloin saisi soitella. Mutta onneksi minulla on levyllinen Tulkin Joululauluja, josko ei enää muualta muuta tule, tai eivät ole mielenkiintoisia. Tulkin lauluihinhan ei kyllästy milloinkaan!

Olen aivan samaa mieltä kuin Saapas, itsenäisyyspäivästä loppiaiseen voisi olla sopiva joululaulusesonki. Erityisesti ärsyttää, kun kaupoissa alkavat jo melkein isänpäivänä soida joululaulut. Minusta kaupoilta pitäisi kieltää hartaiden, rauhallisten joululaulujen soittaminen kokonaan. Kuulostaa irvokkaalta, kun ihmiset ryntäilevät ruuhkassa joulustressin keskellä ja kaiuttimista kuuluu "En etsi valtaa, loistoa..."

• Kari fani

Voi kuinka kaipaan että Kari esiintyi joulukonsertissa.Olen ollut kahdessa joulukonsertissa ja kahtena vuonna on JOULUNTARINA KARIn jouLUKONSERTTI TULLUT TELKKARIStA. Karin muille faneille tiedoksi että 23.11 tulee myyntiin JOULUNTARINA DV JA ENSIVUONNA LISAA DV:TÄ

• Manteli

Joululaulut ovat tois kauniita, ja mielestäni niitä aletaan soittamaan kovin myöhään.Kuka niitä sitten enää joulun jälkeen jaksaa kuunnella.Joulunalusaika on muutenkin sitä parasta aikaa joulussa, joten joululauluja pikkuhiljaa kehiin kiitos!!

• Kari fani

Karin jOULUNTARINA CD on ihanaa kuunneltavaa.Löysi iskelmän sivuilta mm. aidot soittoäänet jossa on Karin joululaulja upeeta
        jouluyö, juhlayö ym...

• iitin tiltu...

Ei kait niitä joululauluja tartte sentään juhannuksesta alkaa soittamaan.Osta hyvä ihminen grammari ittellesi ja kuuntele joululauluja vaik koko kesä.Tai vaihda radiokanavaa.

• No ,ei nyt tarkoittanutkaan, että keskikesällä pitäis joululauluja soittaa, mutta kyllä ainakin jo joulukuun alusta alkaen sellasen kuukauden verran.

• rita

On pikkasen eroa juhannuksella ja joululla,semmoiset about puoli vuotta.Ja kyllä joulukuun alusta on jo joulumusiikin aika.Muu aika vuodesta saadaan kuitenkin kuunnella taas iskelmää ja narista kun samat biisit soi.Joulu on kuitenkin ainut kausi vuodesta kun siihen on erityisesti laulut väsätty.Tai miten olis juhannuslaulut...millaisia ne mahtais olla ;D

• Saapas
        rita kirjoitti:

On pikkasen eroa juhannuksella ja joululla,semmoiset about puoli vuotta.Ja kyllä joulukuun alusta on jo joulumusiikin aika.Muu aika vuodesta saadaan kuitenkin kuunnella taas iskelmää ja narista kun samat biisit soi.Joulu on kuitenkin ainut kausi vuodesta kun siihen on erityisesti laulut väsätty.Tai miten olis juhannuslaulut...millaisia ne mahtais olla ;D

On niitä lauluja juhannuksestakin esim. juhannus on miellä herttainen... jne... Joulusta vaan on hurjan paljon enemmän!

• Pike

niinkuin Justiinax sanoikin joulukuun alusta.Innolla jo odottakin kauniita ja herkkiä tulkintoja,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7445
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5384
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4595
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4495
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3247
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2313
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2174
    Aihe