Killer Queen -tribuuttialbumi

Mike Hunt

http://hollywoodrecords.go.com/killerqueen/

Tämmöinenhän ilmestyi elokuussa. En ole nähnyt missään myynnissä, tosin enpä ole etsinytkään, kun yleisesti ottaen coverit eivät innosta.

Tuolta voi kuitenkin kuunnella pätkän kaikista kappaleista, ja osa on ihan kokonaankin kuultavina. Oma suosikkini on viimeinen, Antigone Rising -naisyhtyeen energinen versio alunperin Jazz-albumilla ilmestyneestä "Fat Bottomed Girls" -kappaleesta.

Soullupaus Joss Stonen äänijänteitä venyttelevä versio Bowien kanssa kyhätystä "Under Pressure" -hitistä löytyy sekin kokonaan, eikä Josh Kelleyn omaperäinen versio Mercuryn alunperin Elvis-henkisestä rock'n'roll-biisistä "Crazy Little Thing Called Love" ole sekään hullumpi.

Loput biiseistä ovatkin joko hiilipaperikopiohengessä tehtyjä tai sitten pelkästään outoja, kuten Los Lobosin "Sleeping On The Sidewalk" -tulkinta.

Mutta kuten sanotaan, makuja on monia: toinen tykkää äidistään, toinen tyttärestään.

3

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Drowse

Jep. QOTSA-laulaja Josh Hommen laulama "Stone cold crazy" kuulostaa näihin korviin varsin lupaavalta.

Lisäksi mieltäni ilahduttaa Flaming Lipsien versioima "Bohemian Rhapsody", tässäpä erinomainen coverbiisi kyseiselle orkesterille!

Hyvä että bändiä coveroivat välillä muutkin, kuin ne tuhannet hevibändit...

• .slightly mad.

Aika hyviä versioita. Hyvä, että tehdään joskus ihan omanlaisia versioita Queenin biiseistä, ettei vain yritetä epätoivoisesti matkia alkuperäisiä kappaleita, sillä se ei onnistu juuri koskaan. Siksi näistä versioistakin mielestäni parhaita olivat ne jotka poikkesivat rohkeasti alkup.biiseistä, kuten We are the championsin blues-versio sekä Stone Cold Crazy, joka kuulosti tosi hyvältä!
        Kuka tuo Jason Mraz muuten mahtaa olla? Tykkäsin sen äänestä kovasti. Sopiva ääni laulamaan Queenia.

• Tied mother down

oli ne ihan ok, oon muuten 13-vuotias ja kuuntelen Queenii iha kybällä, se Jason Mraz olis paljo parempi ku rodgers muut tuol oli aika vaisuja, kyl aina Queen ( fred, rog, brian ja john ) kaikki voittaa!!! eipä freddie olis kuollu, en ehtiny ees elään samaan aikaan sen kaa:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe