Shakirako iskelmää?

en kestä

Iskelmässä soitetaan nykyisin Shakiran biisejä,mitäs iskelmämusiikkia tuo on?Sitä jodlausta saa kuunnella Novalla jos sellaisesta kuka tykkää.Kamalaa ujellusta.

11

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Clint Eastwood

      Muistaakseni tämä Shakira oli keikalla Ilosaari Rockissa pari- kolmevuotta sitten?
      Muistanko oikein?

      • // € //

        Iskelmäradion nimi sinänsäkin johtaa jo harhaan, että jo pitkään sieltä on kuulunut kasariheviä ym.(Totoa yms...) Ja nyt siellä soitetaan jo puhdasta SuomiPoppia, kuten Pate Mustajärvi, JUha Tapio ja Jani Wickholm. Ja kohtaa varmaan soi Apulantaa. . .

        Lattariartistit sinänsä tuovat oman mielenkiintoisen sävynsä kokonaisvaikutelmaan musiikin suhteen. Shakria on tästä hyvä esimerkki, ja myös Juanes ym . . .

        Iskelmäradio ei siis ole (enää) Iskelmäradio. Monipuolisuus sinänsä on hyvä asia, mutta sitten pitäisi vaihtaa myös nimi!


      • rita
        // € // kirjoitti:

        Iskelmäradion nimi sinänsäkin johtaa jo harhaan, että jo pitkään sieltä on kuulunut kasariheviä ym.(Totoa yms...) Ja nyt siellä soitetaan jo puhdasta SuomiPoppia, kuten Pate Mustajärvi, JUha Tapio ja Jani Wickholm. Ja kohtaa varmaan soi Apulantaa. . .

        Lattariartistit sinänsä tuovat oman mielenkiintoisen sävynsä kokonaisvaikutelmaan musiikin suhteen. Shakria on tästä hyvä esimerkki, ja myös Juanes ym . . .

        Iskelmäradio ei siis ole (enää) Iskelmäradio. Monipuolisuus sinänsä on hyvä asia, mutta sitten pitäisi vaihtaa myös nimi!

        Mut toisaalta miksi ei voi olla ihan pelkää iskelmämusiikkia soittava kanava,toki piristykseksi sopisi just nuo lattaribiisit,kun taas suonipoppia ym.soittavia kanavia on useampia,elikkä voi valita minkä tyylistä musiikkia haluaa kuunnella.Ja Shakira ei kyllä minusta sovi Iskelmäkanavalle mitenkään,eikä pelkästään siksi että en voi sietää sitä kiekumista.


      • rita
        rita kirjoitti:

        Mut toisaalta miksi ei voi olla ihan pelkää iskelmämusiikkia soittava kanava,toki piristykseksi sopisi just nuo lattaribiisit,kun taas suonipoppia ym.soittavia kanavia on useampia,elikkä voi valita minkä tyylistä musiikkia haluaa kuunnella.Ja Shakira ei kyllä minusta sovi Iskelmäkanavalle mitenkään,eikä pelkästään siksi että en voi sietää sitä kiekumista.

        Tuossa edellä tuli virhe,tarkoitin tietenkin suoMipoppia ;D


      • Libres
        rita kirjoitti:

        Mut toisaalta miksi ei voi olla ihan pelkää iskelmämusiikkia soittava kanava,toki piristykseksi sopisi just nuo lattaribiisit,kun taas suonipoppia ym.soittavia kanavia on useampia,elikkä voi valita minkä tyylistä musiikkia haluaa kuunnella.Ja Shakira ei kyllä minusta sovi Iskelmäkanavalle mitenkään,eikä pelkästään siksi että en voi sietää sitä kiekumista.

        tänne nuo kritiikkinne.
        Saatta jopa tuottaa tulosta.

        http://www.iskelma.net/?area=palaute


      • rita

      • P2P
        rita kirjoitti:

        On muuten laitettu,siitäkin.Tuskin on vaikutusta mut ...

        asiallisella ja rakentavalla palautteella on vaikutusta.
        Mutta jos laitatte sitä palautetta tänne suomi24:n niin sillä palautteella ei ole penninkään arvoa.


        Esimerkki.

        Täällä taannoin joku valitti, että SävelRadion nettisivut on ihan pielessä ja päivittämättä, epäili myös, että - taitaa mennä konkurssiin koko asema?

        No, laitoin asiasta palautetta SävelRadioon ja heti vaikutti.
        Nyt ko. sivustot on asianmukaisessa kunnossa.
        Eikä todellakaan ole konkurssin pelkoa.


      • diggari68
        // € // kirjoitti:

        Iskelmäradion nimi sinänsäkin johtaa jo harhaan, että jo pitkään sieltä on kuulunut kasariheviä ym.(Totoa yms...) Ja nyt siellä soitetaan jo puhdasta SuomiPoppia, kuten Pate Mustajärvi, JUha Tapio ja Jani Wickholm. Ja kohtaa varmaan soi Apulantaa. . .

        Lattariartistit sinänsä tuovat oman mielenkiintoisen sävynsä kokonaisvaikutelmaan musiikin suhteen. Shakria on tästä hyvä esimerkki, ja myös Juanes ym . . .

        Iskelmäradio ei siis ole (enää) Iskelmäradio. Monipuolisuus sinänsä on hyvä asia, mutta sitten pitäisi vaihtaa myös nimi!

        Iskelmä - parhaita kotimaisia ja kevyen musiikin klassikoita.

        ihan luonnollistahan tuo on että tulee uutta musaa kanavalle, jos niinkuin tuohon ns. musalupaukseen on tuijottamista. kotimaisenkin osalta luvataan soittaa parhaita kotimaisia, jolloin senkin alle voi mahtua kaikenlaista.

        Iskelmäradio on muuten YLEn sunnuntaiaamun ohjelma. iskelmä taas kaupallinen asema. kumpaakos kuuntelet?


    • Englanti-Suomi-Englanti GUMMERUS sanakirjan mukaan iskelmämusiikki on englanniksi pop music...joten kyllä Shakira poppiosastoon menee. Soitetaanko siellä myös Shania Twainia?

    • Loviisa

      Kyllä minä ainakin hyväksyn tuollaisen vaihtelun Iskelmän kappalevalikoimaan oikein mielelläni - vaikka itse kuulunkin jo "tätiosastoon". Mielestäni iskelmään sopii melkoisen monenlainen musiikki - kaikki mitä voi tanssia esimerkiksi...

      • jos

        Jos vaihtelua haluaa,niin kyllä iskelmämusiikistakin saa vaihtelua kun ei pyöritettäisi jatkuvasti muutamia samoja biisejä.Artisteilla on levytolkulla erilaista ja eri tyylistä musiikkia,ei ole tarvetta muuttaa Iskelmää Novaksi.Itse kuuntelen myös joskus Novaa ja joskus Kissiä,fiiliksestä riippuen.Tosin Novakin täytyy joskus sulkea kun siellä on sama vika että soi samojen artistien samat biisit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe