onkohan jukilla mitään omia fani sivuja mistä sais kuvia ja juttuja.
en ymmärrä miten joku voi olla niin ihanan näkönen ja mieletön soittamaan. ne sormet on niin taitavat. keikoilla menee aivan tuijotteluks koko homma .
maailman söpöin.
sais tehdä soolo levyn, sen verran on ihana ääni.
juki on ihana
5
1145
Vastaukset
- herkku
Siis Juki. Tosin Petander oli aikoinaan vielä herkumpi. =)
- Susannah
On se kyllä mahtavaa, että niinkin "iäkäs" kuin Juki on, on pysynyt noinkin houkuttavana *slups*
Kyllähän siinä miehessä silmä lepää, myönnettäköön. Ääni on kans aivan jotain mieletöntä.
Joskus Juki kyllä puhui, että omaa matskuu ois tulossa, mutta kun taitaa toi aikataulu olla aikas tavalla tíukka, niin pitää vissiin vaan malttaa odotella.- Susannah
britt kirjoitti:
onkohan juki minkä ikäinen, ei se niin kovin vanhalta näytä.
just ihana. onko sillä vaimo tmsNiin, ikää on "jo" 42v.
Lapsista/ mahdollisesta vaimosta ei tietoo, eipä tuo kyllä kiinnostakkaan. Susannah kirjoitti:
Niin, ikää on "jo" 42v.
Lapsista/ mahdollisesta vaimosta ei tietoo, eipä tuo kyllä kiinnostakkaan.ei iällä tai perheellä väliä ole mutta tulipa mieleen. onko tiedossa hyviä sivuja mistä sais katsella jukin kuvia.
onko monet päässy backstagelle jutskailee jukin kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1165113HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2134681Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu653880Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833250- 471785
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert291654- 141358
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221282- 161238
- 421155