Arvatkaa skooppini ulkonäön perusteella!

Adawasson

Yksinkertaisesti, arvatkaa horoskooppini ulkonäköni perusteella!
Jotkuthan aina väittävät tunnistavansa horoskoopin ulkonäön perusteella. Itse en kuitenkaan usko tähän.
Olen parikymppinen nainen.

Naama:
Minulla on pyöreä/sydämenmuotoinen naama, jossa on babyfaceisyyttä jäljellä. Poskipääni ovat korkeat, ja poskilihakseni ovat isot. Hymykuopat on, ja normaalit/kapeahkot huulet.
Otsa on lyhyehkö, ja hiusrajani kuin meteorologi Petri Takalalla.
Oikea hiusten väri on kutakuinkin tummanvaalea, mutta ne ovat värjätyt vaaleiksi joissa on kuparia osia. Hiukset ovat puolipitkät ja hennot, mutta niitä on niin paljon, että ne näyttävät tuuheilta.
Silmät ovat pienet, sinisenharmaanvihreät, riippuu siitä minkä värinen paita minulla on päällä. Ripset ovat pitkät, mustat ja kiharat.
Lävistys kulmassa.

Vartalo:
Hartiat ovat suunnilleen normaalin levyiset, vyötäröni on kapea lantiooni verrattuna. Olen hieman pyöreä ajoittain, lihon herkästi. Kuitenkin solisluuni suunnilleen törröttävät. Läskit kertyvät lähinnä keskivartaloon, käsivarsiin ja vähän reisiin.
Rintani ovat melko pienet.
Peppuni on mukavan pyöreä ja pieni.
Sormet ovat lyhyet/normaalin pituiset, kynnet kauniin muotoiset.
Varpaat ovat ns. "lehtivarpaat".

Arvauksia kehiin! :P

28

3259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kissmei

      Eiköhän tuo ulkonäkö enimmäkseen periydy vanhemmilta, mutta heitetään nyt sellainen arvaus, että oot rapu?

      • Vaa´an sisko

        että olet vaaka.


      • hannina
        Vaa´an sisko kirjoitti:

        että olet vaaka.

        kuvauksesi perusteella luulisin että olet rapu.


      • oikkuli
        Vaa´an sisko kirjoitti:

        että olet vaaka.

        voisitpa olla vaikka kauris


    • vaahtokarkki

      arvaan että oot härkä :)

    • kultakutri

      että olet vaaka! se tuli ekaks tosta kuvauksesta mieleen...

    • leijonana

      Arvaan skorppari : )

    • _Clara_

      Olet neitsyt, ihan selvästi!

    • Ulkonäkösi vihjaa

      että olet joko vaaka tai syntynyt lähellä vaa an rajaa. Ellei näin ole niin tarkistapa nouseva merkkisi, se on siinä tapauksessa tod.näk. vaaka.
      Osuinko oikeaan?
      Voisin ajatella myös rapua?

    • Triton

      >Minulla on pyöreä/sydämenmuotoinen naama, jossa on babyfaceisyyttä jäljellä.

      Pyöreä naama = vesimerkki, mutta sydämenmuotoisuus eli ilmeisesti kolmiomaisuus = tulimerkki. Hiisi vie...

      Heitetään tuon beibin perusteella rohkea arvaus että olet Skorpioni (vaikket olekaan tumma).

      • Adawasson

        Vinkki:
        En ole rapu, enkä vaaka...
        Lisää arvauksia? Paljastan jonkin ajan kuluttua!
        :)


      • sonny
        Adawasson kirjoitti:

        Vinkki:
        En ole rapu, enkä vaaka...
        Lisää arvauksia? Paljastan jonkin ajan kuluttua!
        :)

        olet melko varmasti kauris


    • Arvaten

      Siis leijonaksi sinua veikkaisin. Huomiota kaipaat, joten siitä syystä...

    • kuukkeli

      kalat...noin mielikuvituksekas analyysi omasta ulkonäöstä kertoo sen :)

    • Ronja

      Olet kalat tai ehkäpä kauris?

    • liilan

      jousimies

    • scorp

      veikkaisin että skorpioni tai neitsyt.....???

    • hkphk

      arvaan oinasta vaikkei mitään hajua olekkaan.... :P

    • CinnamoN21

      Härkä!:)

    • Adawasson

      _Clara_ oli ainut joka arvasi oikein!

      Eli olen aurinko Neitsyt, nousevalta merkiltäni Jousimies. Kuuni on Kaloissa, mainittakoon.

      Tästä vedän johtopäätöksen, ettei ulkonäön kautta juuri pysty horoskooppia arvaamaan.. Vai oletteko eri mieltä asiasta?

      :)

      • aivan siitä

        onko arvaaja perehtynyt horoskooppimerkkien ulkonäköasioihin (kuten itse en ole). En ole ikinä arvannut ulkonäön perusteella ihmisen horoskooppia, mutta puheiden ja käyttäytymisen perusteella kyllä.

        Hauska oli silti testata, olenko oikeassa. En ollut =)


      • Triton

        En ole erityisen hyvä muodostamaan ihmisestä mielikuvaa kirjoitetun sanan perusteella. Pitäisi ennemmin nähdä kuva.

        Kuvista, varsinkin liikkuvista kuvista, olen viime aikoina tunnistanut ehkä hivenen enemmän aurinkomerkkejä oikein kuin vain 1/12. Esim. eilen katselin Conania ja mietiskelin että Will Ferrellin on PAKKO olla Rapu, koska äijällä on juuri sellaiset tuikeat kulmat kuin Ravuilla usein on, ja hänen naamavärkkinsä ei ollut kauhean kaukana George W. Bushin (Rapu) ja Harrison Fordin (Rapu) pärsistä.

        Neitsyen suhteen olen kuitenkin erehtynyt tuon tuostakin. Se mitä olen Neitsyistä jotenkuten "eristänyt" on se että näillä yleensä vaikuttaa olevan jotenkin "kireä" tai muuten vaan silkoinen naama. Neitsyistä eksämppeleitä ovat esim. teräsmies-vainaa (se joka oli pyörätuolissa halvaannuttuaan) ja muistaakseni Helena Lindgren sekä se yksi tumma ex-missi joka paljon hilluu tv:ssä. (Piru kun unohtuu nimet!)

        Neitsyt on myös hupiveikko Chappelle, jonka oletin olevan Kauris. Aika usein sotken saman elementin edustajat keskenään, eli että esim. Neitsyestä tulee Kauris tai Vesimiehestä Vaaka jne.

        Maamerkeissä noin kaikkein yleisimpänä keskeisenä terminä pitäisin sanaa "kuiva". Enkä tarkoita että tylsä, vaan että ihmisen olemuksessa on jotain sellaista epämääräisen iätöntä, eikä hän ole pöhöttynyt tai turpea kuten vesimerkki, ei energinen kuin tulimerkki, eikä kylmänviileä kuten ilmamerkki.


      • Ronja

        Eihän sitä periaatteessa pystykään. mistä olet sitten lukenut että pystyy? On totta että ulkonäön muokkaavat geenit tietenkin sekä luonteen. Mutta samaan vuoden aikaan syjtyneillä ihmisillä on samoja luonteenpiirteitä,joiden mukaan on määritelty mitkä horoskooppimerkit sopisivat luonteensa perusteella yhteen.Näin on myös määritelty mitkä sairaudet ovat eri horoskooppimerkeillä yleisiä. Kyllä yhdessä kirjassa taitaa lukea joitakin vartalon samankaltaisia piirteitä, mutta itse en menisi niihin sen enempää luottaamaan.Toisaalta on totta että kaksosilla on veitikkamainen hymy...eli mihin johtopäätökseen tulimme?


      • Lähellä vaa an rajaa

        Tuolla oli kyllä yksi joka sanoi että olet syntynyt joko vaa aksi tai lähellä vaa an rajaa. Onko näin? Oletko syntynyt enemmän vaa an puolella kuin leijonan? Neitsyt on siinä välissä.


      • Adawasson
        Lähellä vaa an rajaa kirjoitti:

        Tuolla oli kyllä yksi joka sanoi että olet syntynyt joko vaa aksi tai lähellä vaa an rajaa. Onko näin? Oletko syntynyt enemmän vaa an puolella kuin leijonan? Neitsyt on siinä välissä.

        Oon syntynyt tosiaan lähellä vaa'an rajaa- 16.9. Unohdin vaan mainita tästä.
        Totta, että kuvasta pystyis näkemään helpommin kuin näin vaan, että mä kuvailen.. Mutta ainut paikka mihnä mulla on kuvia, on Galleria, ja jos antaisin mun nickin, niin siellä sivuilla näkyisi syntymäaikakin. Voi mitä mä nyt sekoilen, mähän oon jo paljastanut teille mun skoopin. Univelkoja... :)


    • sss

      ihan kaksoselta kuulostaa, nouseva merkki vois olla oinas. millos saa oikeen vastauksen?

      • Adawasson

        ilmottelin sen tuala jo aikasemmin.. :)


    • markkun

      Hei, huomasin ilmauksesi vasta nyt. Voi olla, että olen myöhässä.
      Tiedätkö mikä minua kiinnostaa..? Lehtivarpaat!!!!!
      Itselläni on sellaiset, jotka olen perinnyt isoäidiltäni.
      Jossain vaiheessa minua hävetti varpaani kun sain monelta taholta kuulla, että kannattaisi liittyä uimaseuraan. Nyt en enää häpeä varpaitani vaan päinvastoin olen ylpeä niistä. Olisi kiva kuulla Sinusta lisää ja keskustella mielipiteistä! Vaikutat muutenkin mielenkiintoselta ihmiseltä.
      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe