hyvällä asialla taas kerran!!!
http://www.tarjatallqvist.com/vetoomus/vetoomus.php
Tarja Tallqvist
5
2584
Vastaukset
- niin minä
tein, kaikkihan me vanhenemme, eikös joo!
- äänestin
taas Tarjaa, edelliset kerrat olivat 1/2000, 1/2006.
- Epäkohta
Tarja Tallqvist palkittiin äskettäin, ja hienon asian puolesta. Nettisivuillaan hän ilmoittaa, ettei ole suurempaa pelkuruutta kuin ettei epäkohdan nähdessään tee mitään. Takavuosina Tallqvist sai aikaan uraauurtavan hyvää työtä syrjäytymisvaarassa olleiden nuorten kanssa tehneen perhekoti Kuttulan täydellisen maineen menetyksen. Olisiko aika myös rohkeasti myöntää omat virheet ja yrittää parantaa niiden seuraukset?
- Veronmaksaja
Ikäluokat pienenevät ja verovaroja tuottavat palvelut ja tuotanto siirtyvät kovaa vauhtia muualle, joten Suomella ei ainakaan ole varaa lisätä yhtä ainutta valtion eikä kunnan virkaa!!!
Tässä oma versioni:
Vetoomus sairaanhoidon yksityistämiseksi sekä henkilökunnan ja omaishoitajien palkkojen korottamiseksi... tai ainakin pätkätöiden vakinaistamiseksi.
Suomessa on jo tosi pelottava ongelma!!!
Nuoret eivät ole kiinnostuneita huonosti nettopalkatusta valtion viroista ja kaikki koulutetut nettoveronmaksajat ovat halukkaita lähtemään ulkomaille paremmin nettopalkattuihin töihin. Ainoa lääke tähän on vähentää virkoja ja yksityistää palveluja ja siten verotaakkaa.
Kun hoitaja saa koulutustaan ja työn vastuuta vastaavaa palkkaa sekä tekee todellista kysyntää vastaavaa työtä, hän voi hyvin ja voi luottaa tulevaisuuteensa. Tällöin myös vanhukset, sairaat ja hoidettavat saavat hyvän hoidon.
Tarja Tallqvist: "Ei ole suurempaa pelkuruutta kuin se, että nähdessään epäkohdan ei tee mitään." ...eikä ole suurempaa pelkuruutta kuin se, että nähdessään epäkohdan kulkee joukon mukana... Yksinkertaista populismia!!!
"Hyvän vastakohta ei ole paha, vaan hyvää tarkoittava." (Kurt Tucholsky) - Savolainen sairaanhoitaja
Onnea ja siunausta Tarja Tallqvistille eduskuntatyön alkaessa! Olen todella iloinen hänen valitsemisestaan, vaikka olenkin eri vaalipiiristä! Tällaisia todellisen elämän, myös elämän varjopuolen tuntijoita ja ymmärtäjiä tarvitaan!Kunnioitettavaa oli myös se, että hän ei vaalikampanjassaan pyrkinyt mahtipontisuuteen tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308418Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4363224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17756Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?60650En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588