Olen etsinyt googlella mutta en ole mistään löytänyt tietoja Jim Morrisonista ja siitä bändistä.
Mihin esim Jim kuoli? tiedän vaan että kuoli jtn 70 luvulla. Kuoliko huumeisiin?minkä ikäisenä?
Kertokaa kaikki mitä tiedätte :(
Olen niin epätoivoinen kun kaikki musiikki idollit joihin ihastun on jo kuolleet.
On kai se ymmärrettävää, kun nykyajan musiikkia ei edes voi sanoa kunnon musiikiksi vaan se on tekemällä tehtyjen lahjattomien massatuotannolla valmistettujen "tekemää".
Mutta hei auttakaa pliis. Olen vaan 1 kappaleen kuullut tältä bändiltä ja se sai sydämen läpättämään.
(tahtoo kuulla lisää)
Jim Morrison- The doors..? apua!
4
644
Vastaukset
- Myös Doors fani
Jotain oli etsinnässäsi pielessä. Minä kokeilin Googlea tuli ulkomaisia sivuja yli 5 milj. ja kotimaisiakin yli 12000. Kirjoititko nimen vahingossa yhdellä R:llä. Mene fi.wikipedia.org sivuille sieltä saat suomen kielellä perustietoa Jimistä ja Doorseista. Kirjastossa on ainakin kolme elämänkertaa Doorseista. Danny Sugermannin Jim, Doorsin jäsenten: Roy Manzarekin kirja (en muista nimeä, ja John Densmoren: Elämän Doorsin kanssa. Etköhän näillä tiedoilla pääse alkuun!
- jim
olen sen verran kai vanhempi s 61 että tapaus ei ole outo kuoli huumeisiin 27 vuotiaana,muuten löytyy myös leffa eikä ole edes kovin vanha val kilmer on pää osassa,on varamaan joka vuokraamossa. kannatta katsoa ja levy tuotanto on melko laaja.
- tenula
kuullut niin sinulla on vielä paljon hyvää kokematta ja tulevaisuutesi näyttää valoisalta!
Doorsilta löytyy paljon mahtavia kappaleita. - maamaa
Googlesta löytyy vaikka mitä tietoa doorssista ja Morrisonista... Käyppäs joskus www.thedoors.com
Oon ajatellut että alkaisin värkkäämään omii doors sivui kun oo siihen bändiin hulluna.
Ja Jim kuoli melkein 28vuotiaana Pariisis. Joskus sinne sen haudalle aijon päästäkkin.
Ja se kuoli sydäriin joka johtu viinast.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083306Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872