Mistä saisin tietää Einin keikat? Tietääkö kukaan, koska hän tulee seuraavan kerran Turkuun?? Kiitos jo etukäteen mahdollisesta avusta!
Einin keikat
19
2903
Vastaukset
- Gintonic
Kävisikö tämä?
http://www.einimusic.com/fi/etusivu.html- !?&
Kiitos kovasti... ei kylläkään vielä Turun keikkaa näkynyt, mutta tosi hienot sivut löyty. Varmasti tuolla ilmoittavat kyllä.
26.11. Eini on Raisiossa...ekse oo muka tarpeeksi lähellä? Meen ehkä itekin.
- Henrietta
Eini on paras pile-emäntä Suomessa! Meno on hurjaa, ilta ei vain voi olla tylsä. Tästä hyvä esimerkki oli Vantaan Tulisuudelman keikka. Jengiä tosi paljon ja sellainen oli meno, että ei siellä paritansseja pahemmin mahtunut tanssahtelemaan! Tuli Apinamiestä ja Neitsyttä, ja se viime kesäinen hieno laulu Kun kosket mua.
Ketään muita Einin keikalla käyneitä? Mitä tykkäsitte?- Anonyymi
Kerran olen ollut Einin keikalla. Se oli elokuu 1981 rovajärvellä sa-int show, mukana myös pepe w.ja jokkeseppälä.
- Jeppe
on että suomalainen iskelmä artisti keikkailee ulkomailla? Eini on nyt Malagassa! Ja on ollut Kreikassakin keikkaa heittämässä.
- uusi eini-fani
Olin viikko sitten lauantaina (30.09.) Espoon Korpilammella... Olen iskelmäkeikkoja kiertänyt aikalailla, mutta tuo keikka oli ilman muuta yksi kaikista parhaista! Oli aivan hillitön tunnelma, ja onse Eini vaa komee mimmi ;) Kyllä pohjosen likat rokkaa!
- tietääkö kukaan
Tietäskö joku, että milloin Eini on viimeksi esiintynyt Kauhajoella ja missä siellä?
- Yes siiir!
No ainakin viikon päästä Eini on Keuruun markkinoilla nähtävissä Koop Arposen kanssa.
- samppa71
Yes siiir! kirjoitti:
No ainakin viikon päästä Eini on Keuruun markkinoilla nähtävissä Koop Arposen kanssa.
mä olen aivan Eini-hullu! :) Seinällä 2006 seinäkalenteri :) Meno keikoilla mahtava, vähän samantapaista kuin Kikan keikoilla aikoinaan (?) Eini on upea nainen ja menevää nuorekasta musaa! Hyvä EINI!! Kunpa soisi radiossa useammin. Kaikki Eini-fanit laittakaa meiliä radioasemille esim. Iskelmä, että soittaisivat Einiä!
- samppa71
samppa71 kirjoitti:
mä olen aivan Eini-hullu! :) Seinällä 2006 seinäkalenteri :) Meno keikoilla mahtava, vähän samantapaista kuin Kikan keikoilla aikoinaan (?) Eini on upea nainen ja menevää nuorekasta musaa! Hyvä EINI!! Kunpa soisi radiossa useammin. Kaikki Eini-fanit laittakaa meiliä radioasemille esim. Iskelmä, että soittaisivat Einiä!
tuo einimusic.com ei ole enää käytössä, nyt on http://www.eini.fi/
josta näkee tulevat keikat. Itse menen ehkä tuonne Vantaan Tulisuudelmaan. Onko täällä muita Eini-faneja? Harmi, ettei 2010 seinäkalenteria saatu :(
Tietääkö kukaan, onko Eini levyttänyt koskaan joululaulua...? Saisi tulla jo uutta levyä, edellisestä on tosi kauan. Eini Eini Eini! :D - Einin joulubiisei
samppa71 kirjoitti:
tuo einimusic.com ei ole enää käytössä, nyt on http://www.eini.fi/
josta näkee tulevat keikat. Itse menen ehkä tuonne Vantaan Tulisuudelmaan. Onko täällä muita Eini-faneja? Harmi, ettei 2010 seinäkalenteria saatu :(
Tietääkö kukaan, onko Eini levyttänyt koskaan joululaulua...? Saisi tulla jo uutta levyä, edellisestä on tosi kauan. Eini Eini Eini! :DEinihän on tehnyt kaksikin joululaulua. "Joulupukin maa" vuodelta 1978 on soinut radiossa aika paljonkin ja löytyy legendaariselta "Soiva joulumaa" levyltä samalta vuodelta. Sen sijaan muutama vuosi sitten Eini teki kokonaan uuden joululaulun "Joulun toive". Kumpikin laulu löytyy näköjään myös youtubesta eli kuuntelepa sieltä.
- samppa71
Einin joulubiisei kirjoitti:
Einihän on tehnyt kaksikin joululaulua. "Joulupukin maa" vuodelta 1978 on soinut radiossa aika paljonkin ja löytyy legendaariselta "Soiva joulumaa" levyltä samalta vuodelta. Sen sijaan muutama vuosi sitten Eini teki kokonaan uuden joululaulun "Joulun toive". Kumpikin laulu löytyy näköjään myös youtubesta eli kuuntelepa sieltä.
Kiitos tiedosta nimim. Einin joulubiiisei. Löysin käytettynä tuon Soiva joulumaa älppärin hiljattain :) tosi hyvä tsäkä että löytyi.
Onko tietoa, millä levyllä tuo Joulun toive on? - Tiedoksi.
samppa71 kirjoitti:
Kiitos tiedosta nimim. Einin joulubiiisei. Löysin käytettynä tuon Soiva joulumaa älppärin hiljattain :) tosi hyvä tsäkä että löytyi.
Onko tietoa, millä levyllä tuo Joulun toive on?Hei Samppa!
Tuota Joulun toivetta ei ole millään levyllä julkaistu kuin ainoastaan sinkkuna ja sekin hyvin pienenä painoksena.
- miki-66
on aivan loistava artisti! Ottaa aina faninsa huomioon! Eikä ole koskaan ollu minkään roskalehtien otsikoissa.
- Samppa71
nimim. "Tiedoksi": oletko Eini itse? :)
- Eini on kuningatar
Odotus on päättymässä: Einiltä VIHDOIN uusi single huhtikuussa!!!!! Annan kyllä kiukkuista palautetta radioasemille, ainakin Radio Suomelle, jos eivät sinkkua soita. Toivottavasti pitkäsoitto vielä 2011, tässä on odoteltu ihan liian kauan. Eini oot ihana!
- Anonyymi
Eini. Pidätyylisi. Se. Toimii. .konnia on. Likkakin
- Anonyymi
Niin turhanpäiväinen artisti, että.
Pysyy otsikoissa ulkonäkönsä ja sääriensä turvin. Ei ole kummoinen laulaja ja tietää sen varmasti itsekin. Esim Taiska ja Merja Rantamäki oli/ on ihan eri luokkaa laulajana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029