Naiset ajattelee oikealla aivolohkolla. Siellä sijaitsee tunne. Miehet taas ajattelee vasemmalla, siellä on rationaali järki.
Nyt sen sanon
10
662
Vastaukset
- Pirre*
Hellevi kuuluu viimeksimainittuihin..
- Repe
tuolla nuorempien palstalla sanoit saman nikillä Olli Kajander.
- Gigi
niitä multipersoonia....
- Lyyli
luulisin. Kummallista, mutta minun tuntemeni miehet osaavat ajtelle ja toimia myös tunteelle.
Vai luulenko vain??? - kysyn vaan
Naiset ajattelee oikealla aivolohkolla..////..heh..
kuuluisan 'mustan aukon'... - on vielä
sellasiikii jotka ei ajattele kummallakaa
lohkolla,mut ne vaa siltikii puhuu ja puhuu
kummallisii juttui ja valvoo yökaudet. - lörpöttelijä
Joku kertoi kerran (uskoo ken voi) että naiset voivat ajatella yhtäaikaa molemmilla aivopuoliskoilla. Naiset voi tehdä samanaikaisesti monta eri hommaa. Miehille tuottaa vaikeuksia polkupyörällä ajo purukumia pureskellessa. Ei se tee miehistä miehinä huonompia. Voi sen purukumin laittaa suuhun pyöräilyn jälkeenkin.
- on vielä
äläkän päästit,se on kyllä totisinta totta,
että nainen tekee yleensä kahta asiaa yhtä
aikaa puhuu ja samalla jotain muuta ja puhuu;) - pelasin maijaa
on vielä kirjoitti:
äläkän päästit,se on kyllä totisinta totta,
että nainen tekee yleensä kahta asiaa yhtä
aikaa puhuu ja samalla jotain muuta ja puhuu;)tyttärenpojan kanssa, kudoin sukkaa ja katselin telkkua yhtäaikaa. Sitten vielä oli kaffekuppi pöydällä. Siis neljää hommaa, eikä tuottanut vaikeuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651